Техюнг натисна звънеца, прехапвайки устна. Ръцете му замръзваха от дългото стоене на студеното стълбище. Колкото и да желаеше горещ шоколад и дебело одеало, колкото и близо да бяха те (на една врата разстояние) му се струваше непосилно да позвъни на звънеца. Но ето, че го стори. Окуражаващата реч на Джимин се преповтаряше в главата му и отнемаше поне част от страха.
Чакайки в тишина, започна да се съмнява някой да отвори. Може би трябваше да се появи по-късно, но не можеше да се бори с нетърпението. Слухът му долови шумолене, потракване на ключове, сетне бравата изщтрака. Старата мазилка около вратата сякаш се разклати, Техюнг се зачуди кога ще се олющи изцяло. Вратата се отвори и Те понечи да проговори, но това, което зърна далеч не беше това, което очакваше.
Сухо, в доста оскъдно облекло, състоящо се от боксерки и нищо друго, с рошава коса и сънен вид застана пред него. Отначало изглеждаше начумерен, но след това на лицето му се изписа изненада. Явно и той не беше очаквал това.
Техюнг преглътна огорчението си и прецени, че моментът не е подходящ. Нямаше какво да каже, затова просто се обърна, готов да си върви.
- Чакай! - Сухо го спря и разтвори вратата по-широко. - При Мино ли идваш?
Техюнг кимна, въпреки че въпросът му се стори глупав. Естествено, че в апартамента на Мино очакваше да види Мино.
- Влизай! - подкани го някак приятелски мъжът и отстъпи навътре. - Очаквах, че някоя досадна бабичка звъни и просто нахлузих първото, което видях - заобяснява Сухо. - Щеше бързо да избяга като ме види така.
Техюнг се усмихна на шегата му и мислено благодари, че първото, което е видял са били именно боксерките.
- Настанявай се, сигурно не си тук за първи път. Аз ще повикам Мино.
Ким проследи с поглед, как влиза в спалнята. Познаваше апартамента като собствения си. Сухо беше предположил вярно - наистина идваше често. След раздялата им не посмя да прекрачи прага на старата кооперация, носеше му прекалено много спомени, а от тях сърцето му кървеше. Огледа се, убеждавайки се, че всичко си е същото. Беше мизерно, олющено, старо и мухлясало. Мино често го определяше като дупка, но така и не се премести.
Чу шепотите им от спалнята. Стените бяха почти картонени и успяваше да улови разговора.
YOU ARE READING
САМО МОЙ /YOONMIN/
FanfictionДжимин вярваше, че е открил голямата любов. Готов на всичко, за да поддържа приказната си илюзия, той започна да губи себе си. Страхуваше се. Страхуваше се от границите на любовта и момента, в който тя изстива. Главни герои: Park Jimin (BTS) Min Yoo...