Kocaman evde yalnız başıma , yapacak pek birşey de yoktu. Tommy onunla kalmamı istese de evde kafa dinlemek istemiştim ve ayrıca bir sorunumuz yokmuş gibi davranması da canımı sıkmıştı. Garrison'daki günün ardından 2 gün geçmişti. Telefon birkaç kez çalmış olmasına rağmen bakmamıştım. Belki Tommydi belki değildi.Lucas ve Sandra'yı öldüren kişiler belliydi ancak bu işin altında , hislerime göre birileri vardı. Hem diğer adam da kendi kendine söylenirken bunu belli etmişti. Yaşayan düşmanım yoktu ya da öyle sanıyordum.
"Enda , nasılsın?"
"İyi. İyiyim. Sen ?"Sessizliğin ortasında çalan telefon , beni sevindirdi ve bu kez cevap verdim. Beklediğim ses Tommy olsa da Churchill da şuan fena bir seçenek değildi.
"Ben de iyiyim. Yapanları bulabildin mi ?"
"Elbette. Lucas'a verdiğin yüzüğü almışlardı. Yüzüğü görünce tanıdım."
"Safir olan mı?"
"Evet. "
"Değerli bir yüzük. Lucas benden pek haz etmezdi , Sandra da öyle. Ama bana sadıklardı. Lucas'a hediye etmiştim. Sandra'ya da zarif bir gerdanlık."
"Ne cömertsin !"
"Enda , pişmanlık duyduğumu söylesem birşeyler değişir mi ?"
"Pişmanlık duyduğunu söylemen kimi geri getirir ?"
"Beni hiç affetmeyeceksin değil mi ?"
"Dinle Churchill , başta başbakan olmana saygım var. Sanırım sana olan saygımı da bu yüzden koruyacağım. Minnettar olduğum şeyler de var elbette ama... Herneyse geçmişi kapatmak istiyorum. Yeni bir sayfa açıyorum. "
"Bu yeni sayfada ben de olacak mıyım?"
"Olmak mı istiyorsun? Yine planlara dahil etme çaban olmayacaksa şansın olabilir."
"Sen konuştukça ne kadar yaşlandığımı farkediyorum. Yıllar... Nasıl da geçmiş."
"Yıllar geçiyor ve sen 2. Kez başbakan seçiliyorsun. Yıllar seni etkilemişe benzemiyor."
Güldüğünü duydum. Derin bir nefes aldı.
"Öyle görünüyor olabilir ama asla öyle değil Enda. Pişman olduğumu bilmeni istiyorum. "
"Pekâlâ... Bu yine de birşeyi değiştirmiyor. Kapatmam gerek. Hoşçakal."
"Hoşçakal."Ardından yine sessizlik.
Kendime bir kadeh viski doldurdum ve bir de sigara yakıp bahçeye çıktım. Evin arka tarafında devasa bir bahçe vardı. Yemyeşil...
Yeşilin ve mavinin birleşimi bana oldum olası huzur verirdi.
Evimizin yapıları Tommy'nin evi ile benzerdi. Sadece boyut olarak Tommy'nin arazisi benden kat ve kat büyüktü. Tommy'nin evi Small Heath'de şehir dışında kalırken benim evim biraz daha şehir içinde , kalabalıkta kalıyordu. Bu yüzden Tommy , bana gelmektense onda kalmamızdan yanaydı. Bir kez daha telefonun çaldığını duydum ancak büyük ihtimal ile Tommydi. O yüzden kalkıp telefona koşmadım.Geçen birkaç dakika sonrasında bu sefer zil çaldı. Kapıya yürüdüm.
"Bu ne sürpriz ! Hoşgeldin."
"Gelip gelmemek arasında kaldım ama iyilik yönüm ağır bastı. "
"Shelbylerde iyilik yönü mü varmış ? Şaşırdım. İçeri gelsene."
"Shelby değilim tatlım."Polly , etrafı inceleyerek içeriye girdi.
"Evin güzelmiş. Tek kişi için büyük olmuyor mu ?"
"Rahat yaşamayı seviyorum."
"Belli oluyor." Göz devirip büfeye ilerledim.
"Viski içersin değil mi ?"
"Olur. "Polly'e de bir kadeh doldurduktan sonra beraber bahçeye çıktık. Ona bir sigara uzattım , tereddüt etmeden aldı.
"Ziyaretini neye borçluyum?"
"Bazı şeyler olduğunu duydum. "
"Sürekli birşeyler oluyor."
"Çalışanların öldürülmüş."
"Maalesef. Yapanları da buldum ama arkalarında kim olduğunu bulmak kaldı sadece. "
"Yardım lazım mı?"
"Lazım olursa eder misin ?"
Polly , oturduğu sandalyede dikleşerek bana doğru eğildi.
"Başta sana önyargı ile baktım Enda ama görüyorum ki Tommy'e aşıksın gerçekten. Ne ona ne de bize senin yüzünden bir zarar gelmedi. Bu da bize zararsız olduğunu gösteriyor. Arkanda değil yanında yer alabilirim."
"Teşekkür ederim."
"Tabii bu , dost olduğumuz anlamına gelmez. Yardım gerekirse, istersem ederim."
"Biraz benziyoruz biliyor musun ? Ben de istediğimde yaparım."
"Bu hoşuma gitmedi. " Güldü.
"Tommy ile sorun nedir?"
"Sorun mu varmış?"
"Dün, aile toplantısı vardı. Keyifsizdi."
"Genel duruşu öyle sanıyordum?"
"Öyledir. Duruşu öyledir ama keyifli ya da keyifsiz olduğu anlaşılır. En azından Tommy i iyi tanıyan biri olarak bir kadın meselesi olduğu çok açıktı."
"Sezgilerine hayranım."
"Sezgi değil tatlım , görüyorum."
"Etkileyici. Bende ne görüyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Set Free or Kill // Thomas Shelby
FanfictionKız , oturduğu tekli koltukta , şöminenin verdiği ısı ile esneyerek biraz daha yayıldı. Elinde tuttuğu , külü yere düşmek üzere olan sigarasından bir nefes daha çekti. Başını biraz daha sola çevirerek yan tarafında oturan adamın buz gibi bakan mavi...