Keşke yorum görebilsem , ne düşünüyorsunuz bilmiyorum 🤗
Keyifli okumalar ❤️---
"Seni ben vurmadım ! İsim vermeyerek bana lütufta mı bulunmuş oluyorsun kendince ? Ben birşey yapmadım zaten ! Ne yapmaya çalışıyorsun ?"
"Oraya geldin , beni tehdit ettin , elimdeki belgeyi istedin ve bana silah çektin. Herhangi biri bunları bilse de seni sorgulamaz mı ?"
"Kafanda ne kuruyorsun bilmiyorum Enda ama sandığın şeyi yapmaya çalışmıyorum."
"Ne sanıyormuşum ki ?"
"Şirketi almaya falan çalışmıyorum."
"Bunu sen söyledin,ben birşey söylemedim sana." Ellerimi iki yana açtım.
"Bak ; kim , neden vurdu seni bilmiyorum. Umrumda da değil açıkçası. Ama benim üzerime kalmamalı."
"Korkaksın Michael. Senin adını vermedim zaten merak etme. Tommy , belgeyi sordu. Birşey söylemedim. Ama zamanı gelecek , zamanı geldiğinde de herkes bilecek. "
"Şu lanet belgeyi bana ver Enda. Eline birşey geçmez. Benimle uğraşma. "
"Gina da bu işte seninle beraber mi ?"
"Onunla alakası yok."
"Amerikayla irtibatı kim sağlıyor ? Sevgili karın değil mi ? "
"Onu karıştırma. Senin ve benim aramda bu. "
"Herneyse Michael Gray. Beni iyi dinle ; seni ele vermek gibi bir niyetim yok şimdilik. Anlaşmaya varırsak ikimizde karlı çıkarız. "
"Ne anlaşması ?"
"Sen , Tommy'den yönetimi almak istiyorsun değil mi ? "
"Saçmalık! Yok öyle birşey ! Tuzağa mı çekmeye çalışıyorsun beni ?"
"Bunun için yeterince delilim var Michael. İnkar etmeni dinleyecek zamanım yok , yaralıyım ve canım acıyor zaten. Senin amacın yönetimi almak , ben de aynı şeyi istiyorum. Bu işte beraber hareket edersek , ikimiz de istediğimizi kolay alırız."
"Ne ? Ne saçmalıyorsun sen ?"
"Duydun işte. Açık bir şekilde söyledim. Var mısın yok musun ? "
"Ne yapabilirim ki ?"
"Amerikayla iletişime geç. Tommy'nin borsadaki parası için sahte bir çöküş ayarla. Böylelikle Tommy , şirketi satışa çıkaracak. Ben de tüm hisseleri satın alacağım. Ben bunu yaptıktan sonra , sen de şirkette söz sahibi olacaksın."
"Sen Tommy'e aşık değil misin ? Neden yapasın bunu ?"
"Aşk mı ? Ben mantıkla hareket ederim Michael. Aşkla zengin olan var mı? Sanmıyorum. "
"Ya beni kandırıyorsan ?"Yerimden zorla doğrulup , kağıdı elime aldım ve Michael'ın gözü önünde yırtıp , şömineye attım.
"Bu yeterli mi ? Artık gizli bir belge yok."
"Nerden bileyim , başka bir belge olmadığını?"
"Tamamen kül olmadan al ve bak. Ayrıca seni ikna etmekle de uğraşacak değilim. Seçme lüksün de yok Michael. İki seçenek sundum zaten. İstemiyorsan benimle ortak iş yapma. Ama dediğimi de unutma ; başka delillerim de var. Kullanacak olsam , şuan burada olmazdın."
"Tommy , seni öldürebilir."
"Tabii ama önce seni öldürmezse."
"Kafam karıştı Enda . Bana biraz süre ver. Bu bildiğin gibi pek mantıklı gelmiyor bana. Anlamadığım şeyler var. "
"Pekâlâ... İstediğin süre olsun. "Michael , şapkasını takıp odanın kapısını açtı.
"Michael ! Amacına ulaşmak için bana ihtiyacın var ve benim de senin bağlantılarına. Bundan faydalanmanı öneririm. Haber bekliyor olacağım senden."
Başını sallayarak odadan çıktı. O , kapıdan çıkmışken Tommy ile karşılaştı. Tommy'e bana geçmiş olsun demek için geldiğini söyledi. Ardından evden ayrıldı. Ben de koltukta doğrulup ayağa kalktım yine.
"Enda , neden yatağında değilsin?"
Tommy , salona girerken ceketini ve şapkasını Mary'e vermişti. Ardından saçını düzeltip , yanıma geldi.
"Sıkıldım. Hem Michael gelmişti , salona inmek istedim."
"Ne dedi Michael? Ne diye gelmiş ?"
"Geçmiş olsun demeye. Duyunca üzülmüş."
"Aranız iyi değildi. "
"Sanırım beni kabul etmeye karar vermiş. Benimle uğraşamanın ona fayda getirmeyeceğini anlamış olmalı."
"Umarım öyle olmuştur. "
"Sen neden erken geldin ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Set Free or Kill // Thomas Shelby
FanfictionKız , oturduğu tekli koltukta , şöminenin verdiği ısı ile esneyerek biraz daha yayıldı. Elinde tuttuğu , külü yere düşmek üzere olan sigarasından bir nefes daha çekti. Başını biraz daha sola çevirerek yan tarafında oturan adamın buz gibi bakan mavi...