"Charlie dikkat et ! " Hızlıca koşup onu yakaladım.
Oynadığı su birikintisine düşmek üzereydi. Düşmesi sorun değildi ama kafasını vurabiliirdi. Neyseki yetişmiş ve tutmuştum onu. Ama birlikte yuvarlanmıştık. Bu yüzden üzerim çamur olmuştu. Charlie'ye komik gelmiş olmalı ki gülüyordu kahkaha ile.
Tek gülen de o değildi tabii."Gülmen bittiyse , yardım edebilirsin."
Bana elini uzattı. Elinden tutunarak ayağa kalktım. Hızlıca çekince ona çok yakın bir şekilde durabilmiştim. Gözlerine baktım. Beni mavi gözleri ile etkilemeyi başaramazdı.
"Ne var ? Neye gülüyorsun ?"
"Çamur oldu heryerin."
"Ee ?"
"Arabam da çamur olacak demektir. "
"Başlatma arabana."
"Çocuk var Enda , deme öyle şeyler. " Dudak büzdü. Sanki evlenecek olan bendim. Çok rahattı.Sinirle yürüdüm. Serdigimiz örtünün üzerine oturdum. Charlie de gelip yanıma oturdu. Ona birşeyler yedirdim. Tommy'e de uzattım.
"Yemekle aram yok , biliyorsun."
"Her gördüğümde biraz daha zayıflıyorsun. Nasıl idare ediyorsun böyle ?"
"Gördüğün gibi. "
"Doğru ya ! Kahvaltını güzel yapıyorsun ama. Yemekle aram yok demesen daha iyi."
"Evet , keyifli kahvaltılarım var. " Göz devirdi.
"Neyse , gidelim mi ? "
"Gerçekten bu şekilde arabama binecek misin ? Heryerin çamur!"
"Ne yapayım yani , soyunayım mı ?" Gözlerinin içine baktım. Yüzünde yaramaz bir gülümseme belirdi.
"Mekan olarak pek uygun bir yer değil ama benim için sakıncası yok." Kollarını birbirine dolayıp bekledi.
"E hadi !"
"Tommy ! " Diye sitem edip omzuna dokundum.
Derin bir iç çekti.
"İz kalmamış."
"Ne izi ?"
"Yüzünde... "
"Haa darp izi diyorsun. Yok kalmadı neyseki. "
"Enda... " Elini saçıma getirerek kulağımın arkasına sokuşturdu.
"Seni seviyorum." Uzanıp öptü.
"Keşke hareketlerimiz ile sözlerimiz uyuşsa. "
"Bu durumun sebebi ikimiziz. İstersek değişmez mi ?"
"Sence ? Olayın farkındaysan ben sana düşman olan ve sahip olduğun herşeyi senden almak isteyen biri ile işbirliği içindeyim. Ve sen benim karşı tarafımda yer alıyorsun. "
"Sahip olduğum şeyleri isteyen sen değilsin ama ?"
"Değilim ama bu birşeyi değiştirmez. "
"McCroger'ın arkasındaki kim?"
"Bilmiyorum."
"Neden herşeyi anlatmıyorsun?"
"Ne gibi herşey?"
"Kim olduğunu biliyorsun Enda. Bu yüzden onunla işbirliği yapıyorsun. McCroger kim için çalışıyorsa onunla bir bağın olduğuna eminim. Bu yüzden beni sevmene rağmen , karşımda yer alabiliyorsun. "
"Madem bu kadar eminsin , araştır Tommy. Dediğin gibiyse bulursun kim olduğunu. Bulunduğum taraf hakkında bilgi sızdırmamı bekleme."
"Ne kadar sadıksın. Keşke benim için çalışıyor olsaydın."
"Ödemeni düzenli yapmadın , başka tarafa geçtim." Güldük.
"Toplu ödeme yapsam ?"
"Maalesef Bay Shelby , geç kaldınız." Tekrar güldük.
"Hadi Tommy , gidelim artık. "
"Gidelim. " Kalkıp arabaya bindik. Bana dik dik bakmaya devam etti. Çamur konusunda şaka yapıyor sanıyordum ama ciddiydi.
Sadece gülümsedim ve oturdum. Charlie de kucağıma gelmişti.
Ona sarıldım ve yol boyu sessizce ilerledik.
Eve geldiğimizde arabadan indim. Charlie'yi öperek eve gidişini izledim.
May , kapıya çıkmış ve bizi izliyordu.
"Güzel bir gün oldu. "
"Evet Charlie için. Teşekkür ederim Tommy. Charlie ile görüşmeme engel olmadın."
"Seni seviyor , bu ona haksızlık olurdu. "
"Neyse May , bizi izliyor. Ben gideyim artık , görüşürüz. "
Arkamı dönüp arabama ilerledim.
May hızlı adımlarla yanıma geldi. Tommy , ona baktı bir süre ama ben başımla onaylayınca eve girdi.
"Enda..."
"Çok zamanım yok May. Malum çamur içindeyim. "
"Burada ayaküstü konuşmak değil amacım. Müsaitsen akşam konuşmak istiyorum."
"Ne konuda ? "
"Akşam gelmemi istersen , öğrenirsin."
"20.00 dan sonra gelebilirsin. Görüşmelerim olacak o saate kadar. "
"Pekâlâ , görüşürüz. " Arkasını dönüp eve yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Set Free or Kill // Thomas Shelby
FanfictionKız , oturduğu tekli koltukta , şöminenin verdiği ısı ile esneyerek biraz daha yayıldı. Elinde tuttuğu , külü yere düşmek üzere olan sigarasından bir nefes daha çekti. Başını biraz daha sola çevirerek yan tarafında oturan adamın buz gibi bakan mavi...