Bad Things

171 16 10
                                    


Bu bölümle birlikte , finale az kalmış bulunmakta  ❣️

---

"Bilmiyordum Tommy , kim olduğunu bilmiyordum."
"Sikik çeneni kapalı tutman konusunda uyarmıştım seni ! "
"Karnım büyüyecek zaten iyice , o zaman nasıl saklamayı düşünüyordun ? Enda bunu er ya da geç öğrenecekti."
"Lizzie... Bebek için yanında olacağımı söylemiştim. Bunun reklamını yapma ! Kim cesaret edebilirdi ki , şirkete gelip odama öylece dalmaya ? Zeki bir kadın olduğunu düşünürdüm ama beni şaşırttın. "
"Yeter Tommy! Bilemezdim tamam mı? Gelenin karın olduğunu bilemezdim. İstersen gidip konuşayım ? Sana tecavüz ettiğimi falan söylerim !"
"Bir de dalga mı geçiyorsun ? Çık odadan Lizzie !"

 İstersen gidip konuşayım ? Sana tecavüz ettiğimi falan söylerim !""Bir de dalga mı geçiyorsun ? Çık odadan Lizzie !"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Karının seni terketmiş olması benim suçum değildi Tommy. Bana gelen sendin ! Yatağıma giren sendin ve hamile bırakan da sendin ! Seni hiçbirşeye zorlamadım , karnımda senin çocuğunu taşıyorum . Senden tek beklediğim saygı !"
"Lizzie... Tek kelime daha edersen ,seni şu masaya yatırır , saygı ile öldürürüm."

Lizzie , tek kelime etmeden odanın kapısını sertçe çarpıp çıktı. Tommy kendine olan öfkesini ona yansıtıyordu. Kendince , suçunu bastırma yolu buydu.

Lizzie , şirketin dışına çıkmışken , karnına giren sancı ile karnını tutarak yere doğru eğildi.

---

"Lizzie !"

Tommy ile konuşmak için şirkete gelmişken , kapının önünde acı çeken Lizzie'yi gördüm. Yanına gidip elimi omzuna koydum.

"Beni duyuyor musun ?"

Doğrulup bana baktı. Acıdan ağlamıştı.

"Hemen hastaneye gitmeliyiz ! " Kolunu omzuma atarak arabaya bindirmek istedim ama gelmedi.

"Daha iyiyim şuan , buna gerek yok."

Acısının geçtiği yüzünden belli oluyordu. Onu zorlamadım.

"Emin misin ?"
"Evet , teşekkür ederim. Ani bir sancıydı , daha iyiyim. Gitmem gerekiyor. Enda , ben eskiden sadece bir fahişeydim. Fakat , artık değilim. Tommy'i hiçbir şey için zorlamadım. Üzgün olmam neyi değiştirir bilmiyorum ama üzgünüm. Diğer yandansa çocuğum olacağı için mutluyum."
"Evine git Lizzie."

Yüzüme bakmadan uzaklaştı. Eli hala karnındaydı . Tahminime göre Tommy ile tartışmışlardı. Fazla stres de Lizzie'ye iyi gelmemişti.
Şirkete girip Tommy'nin odasına çıktım. Odanın önüne geldiğimde kapıyı dinledim bir süre. İçeriden ses gelmiyordu. Kimse olmadığına emin olunca , kapıyı tıklattım.

"Gel !"

Gür sesi , içeriye davet edince girdim. Başını elleri ile tutmuş , masaya bakıyordu. Benim geldiğimi farketmedi. Boğazımı temizleyip , ayakta beklemeye devam ettim.

 Set Free or Kill  // Thomas ShelbyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin