3 yıl sonraEnda , önündeki masaya kafasını koymuş , etrafında yüksek sesle konuşanları duymamaya çalışıyordu.
"Sessiz olun..."
Enda sessizce söylendiği için duymadılar ve devam ettiler. Ses tonlarının yüksek olması yetmiyormuş gibi , masa da daha da yaklaşarak Enda'nın kulağına kulağına konuşuyorlardı.
"Kesin dedim ! "
Enda , sonunda dayanamayarak bağırdı.
"Ne diye bağırıp duruyorsunuz ? Bağırmanız boğaz ağrısı hariç birşey getirmez size."
"Ne yaptığını sanıyorsun Enda ? Şirketi almakta ne demek oluyor?"
"Gayet açık değil mi ? Şirket benim demek oluyor , aldım demek oluyor ! Söylenmeyi kesin de dinleyin ! Sikik şirket bana ait tamam mı? Kabul edin ya da etmeyin ben bu ailenin bir parçasıyım. Tommy'nin karısı ve şirketin sahibiyim. İsteseniz de istemeseniz de ailede söz hakkım var ! Şimdi... O güzel seslerinizi boşuna yormak yerine , düzgünce soracaksınız dinleyeyim yoksa gidin."
"Kovuyor musun bizi sen ? Tommy birşey desene !"Tommy'e döndü. Tommy , bakışını kaçırdı.
"Yasal olarak haklı. Benim karım ve şirketin sahibi."
Enda , Tommy'nin elini tuttu. Ona sahte bir şekilde gülümsedi.
"Nasıl olduğu gibi şeyler sorarakta yorulmanıza gerek yok , bunu size açıklamak zorunda değilim. Bilmeniz gereken şu; şirket adı değişmeyecek , size bağlı olan kim varsa aynı şartlarda devam edecek. Şirketin büyümesi için elimden geleni de yapıyorum. Evraklara bakarsanız da göreceksiniz ki , ben devraldığımdan beri şirket %2 büyüdü. Ve bu gelişme sadece 1 ayda oldu. Böyle saçma şeyler sorgulamak yerine , destek olsanız daha da büyürüz. "
"Ne yapıyorsun ki ? Bizden gizli iş çevirip şirketi almışsın."
"Yapmam gerekeni yaptığıma emin olabilirsin Ada. Bunun içinde suçluluk falan duymuyorum. Anlamıyorum sizi , şirketi Mosley alsaydı mutlu mu olurdunuz ? "
"Ne farkı var ki ? Mosley ya da sen ! Seni sevmeye başladığım her zaman bir boklar ceviriyorsun Enda ! "
"Herşeyin sebebi vardı Arthur. Geçmişi konuşacaksak ben hiç bu konuya girmeyeyim. "
"İşine gelmiyor tabii."
"Derdin ne Arthur ? Kabul edemediğin ne ? Gerçekten derdin şirketi benim almış olmam mı yoksa bir kadının üstünlüğünü mü kabul edemiyorsun ?"Arthur sinirle ayağa kalktı. Linda da buna tepki göstermişti.
"Kocamla nasıl konuşuyorsun Enda? Arthur , en büyükleri ve şirkette söz sahibi."
"Eskiden öyleydi Linda. İyi dinleyin , ya olanı kabul edersiniz ya da -"Arthur , aynı sinirle Enda'nın üzerine yürüdü. Tommy araya girerek ağabeyini durdurdu.
"Bu kadarı fazla Arthur. Enda ,benim karım."
"Ne olmuş karınsa ? Söylediği şeyleri öylece dinliyorsun Tommy ! Nedir bu sessizliğin ? Yönetim Enda'ya mı geçti !?"
"Her koşulda yine de bu şekilde üzerine yürüyemezsin. O , Enda Shelby."
"Sikik bir Shelby !"
Arthur Tommy'i iterek Enda'ya yöneldi.
"Ya da ne Enda? " Arthur , parmağını Enda'ya doğru salladı.
Enda , bir adım atarak Arthur'un dibinde durdu.
"Ya da ne , söyleyeyim Arthur. Shelby şirketi resmi olarak benim. Neyi nasıl yapacağıma ben karar veririm , neden yaptığımda beni ilgilendirir. Şirketten kovmadım sizi ya da işini senden almadım. Çocukça davranışı bırakıp olgunlaş. Ya kalıp adam akıllı işini yapmaya devam et ya da siktir git !"Enda , sinirle söylediği şeyden pişmanlık duymazken Arthur ve diğerleri şokla Enda'ya baktı. Enda aileye girdiğinden beri çatışma halindeydi. İşin aslı Mosley ile olan aile ilişkisi herkesi rahatsız etmişti. Birbirlerini sevseler de evlilikleri kendi istekleri ile değil , Enda'nın oyununun bir parçası olarak gerçekleşmişti. Ama Enda , ailede söz sahibi olmuş ve kuralları da kendince değiştirmişti. Tommy ile çok kez tartışmıştı bu yüzden. Enda , ona bir keresinde 'madem mutlu değilsin boşan o zaman ' demişti . Ama Tommy , onu bırakmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Set Free or Kill // Thomas Shelby
FanfictionKız , oturduğu tekli koltukta , şöminenin verdiği ısı ile esneyerek biraz daha yayıldı. Elinde tuttuğu , külü yere düşmek üzere olan sigarasından bir nefes daha çekti. Başını biraz daha sola çevirerek yan tarafında oturan adamın buz gibi bakan mavi...