Hissedebildiğim tek şey , karanlık...Karşımda Tommy'i görüyorum yanında Charlie. Onlara koşuyorum ama asla kavuşamıyorum. Charlie sevimli bir şekilde bana gülümsüyor , elini uzatıyor ama tutamıyorum.
Tommy , birşeyler söylüyor ama duyamıyorum.
Sonra Arthur , bana öfkeli bakıyor , Ada ve Polly ağlıyor , iyiyim demek istiyorum , sesim çıkmıyor.
Sonra yine karanlık...
Uçurumdan düşüyorum , tekrar tırmanıyorum , yine düşüyorum... Bir ışık arıyorum ama heryer karanlık.
---
"Polly'nin evinden çıkmışlar , Small Heath'e geliyorlardı sanırım. Tommy arabasını orada bırakmış. İkisi de Enda'nin arabasındaymış. Sonra kurşun yağmuru başlamış. Lastik izine bakınca yoldan çıktığı belli arabanın. Çarpma etkisi ile ikisi de savrulmuş. "
"Durumları nasıl peki ? Birşey dedi mi doktor?"
"Ciddiyetini koruyor. İkisi de kan kaybetmiş. Tommy'e bir kurşun isabet etmiş , sağ omzuna. Enda'ya iki kurşun. Birisi sol omzuna diğeri göğsüne. "
"Siktir ! Kim yapmış olabilir , yok mu bir iz ?"
"Yok. Aklıma gelen tek isim Michael şuan."
"O yapmaz. Kendisi de daha tam iyileşmedi. "
"Polly, kesin o demedim zaten. İhtimal dahilinde."
"Umarım o değildir. Böyle bir ihtimal bile olması ne acı."
"Tommy büyük ihtimalle iyileşecek ama Enda ne olacak bilmiyorum. Göğsüne denk gelen sıkıntılı bir yerdeymiş. "
"İyi düşünelim iyi olsun Ada. Enda güçlü kadın. Neler atlattı. Ölümden de bir planla sıyrılır o. " Gülümsedi.
"Umarım Arthur. "
"Tanrı ikisinin de yardımcısı olsun. İkisi de birbiri olmadan ne yapar ? Ah ... Tommy aynı acıyı kaldıramaz bir daha. Bu sefer onu kurtaramayız "
"Şştttt ! Olan birşey yok ! Deme şöyle seyler Arthur ! "Arthur umutsuzca başını salladı.
Finn koşarak geldi o sırada.
"Bana kimsenin ölmediğini söyleyin !" Ağlamaktan kırmızı olmuş gözlerini ablasına çevirdi.
"Ada ! İyiler değil mi ?"
"Saldırıya uğramışlar Finn , üstüne bir de kaza yapmışlar. İkisine de kurşun isabet etmiş."
"Ameliyat bitmiş mi ?"
"Tommy çıktı ameliyattan ama Enda'nın devam ediyor. "
"Zavallı Enda... Bizim için o kadar şey yaptı. Bizse sadece bekleyebiliyoruz. Arthur , kim yapmış olabilir ?"
"Bilmiyorum. Ama bulup cevabını vereceğiz."
"Bulduğumuz zaman ben gözlerinin içine bakarak , kafasına kurşun sokacağım!"
"Finn !"
"Hiç öyle bakma Pol ! Kimse bana güvenip iş vermezken , Enda beni adam yerine koydu. Ona borçluyum. O da benim kardeşim ,ablam ! Hele Tommy... Ona birşey olursa Birmingham'ı yakarım !" Arthur onu ensesinden tutup sarstı.
"Sakin ol Finn. Ne gerekiyorsa birlikte yaparız."
"Yaparız ya ! " Saatler süren bekleyişin ardından , nihayet Tommy'nin kendine geldiği haberini aldılar. Rahat bir nefes alıp birbirlerine sarıldılar.
Doktor tek tek görebileceklerini söyledi.Tommy uyanmış ,zorla olsa da etrafa bakmaya çalışıyordu. Odaya ilk olarak Finn girdi. Ardından Arthur ve Polly birlikte girdi.
"Tommy , iyi görünüyorsun ." Polly elini tuttu.
"İşte benim kardeşim ! "
"Arthur... Polly... Ateş ettiler. Araba yoldan çıktı. Ağaca çarptık. Enda... Enda arabadan düşmüştü. Sonrasını hatırlamıyorum. Enda nerde ? İyi mi ?"
"Merak etme , başka odada."
"Başka oda mı? "Tommy sargılı olan vücuduna baktı.
"Omzumdan vurulmuşum. Enda da vurulmuş olmalı." Yataktan doğrulmaya çalıştı. Polly ona engel oldu.
"Kalkmaman gerekiyor Tommy. Enda'yı görmek istiyorsan , iyileş."
"Doğruyu söyleyin bana. Enda nasıl?"Birkaç saniye birşey söylemediler. Tommy iyice telaşlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Set Free or Kill // Thomas Shelby
FanfictionKız , oturduğu tekli koltukta , şöminenin verdiği ısı ile esneyerek biraz daha yayıldı. Elinde tuttuğu , külü yere düşmek üzere olan sigarasından bir nefes daha çekti. Başını biraz daha sola çevirerek yan tarafında oturan adamın buz gibi bakan mavi...