Alternatif final bölümü ile birlikte hikâyeye veda ediyoruz. Benim için severek yazdığım hikayelerden biri. İlk bölümden son bölümüne kadar bana yorumları ve beğenileri ile destek olan tüm okuyucularıma teşekkür ederim. ❣️Special thanks to thundercarmen ❣️
---
5 temmuz 1939"Neler yaşanmış öyle baba... Enda , güçlü bir kadınmış. Çok şanslıymışız hayatımıza dahil olduğu için. Birçok şeye tanık oldum ama benim çocukluğumda neler yaşandı bilmiyordum. "
"Öyleydik Charlie. Şanslıydık ama o hep bizimle olacak ve hep şanslı olacağız. "
"Ne kadar iyi düşünmüş , herşeyi yazmış. "
"Ben de yeni buldum bu defteri. Bilmiyordum yazdığını , sen de oku istedim. Böylelikle hem bizim hem de senin için neler yaptığını bilmiş oldun."Charlie , elindeki defteri kapatarak yatağının üzerine bıraktı. Ayağa kalkıp babasına sarıldı.
"Bizi çok seviyor baba , üzülmemizi istemezdi eminim. Bizi görüyorsa bu halini görmesi hoş olmaz değil mi ? "
"Umarım cennet vardır ve Enda oradadır. "Charlie , Tommy'nin koluna girerek odadan çıkarırken tam kapının yanındaki dolabın üzerinde Enda ve Grace'in fotoğrafına baktı. Tommy , onun resimlere dikkatli baktığını görünce gülümsedi.
"Senin iki annen vardı Charlie. Birisi seni doğurdu diğeri ise büyüttü. Sen benden daha şanslıydın."
Gülerek odadan çıktılar. Tüm hayatlar birgün sona erecekti elbet. Ancak kimse Enda'yı kaybetmeye hazır değildi. Ölüm de hazırlık beklemezdi.
"Baba , Ruby artık bizimle yaşayacaklarını söyleyen bir telgraf göndermiş. "
"Evet. Enda istemişti. Lizzie ve Ruby , artık bizimle yaşayacak."
"Yani , Lizzie ile evlenecek misin?"
"Hayır. Evlilik olmayacak sadece bizimle kalacaklar. Ben Enda'yı sevmeye devam edeceğim Charlie. Bu gördüğün yüzük ,asla bu parmaktan çıkmayacak. "
"Lizzie , bunu kabul ediyor mu ?"
"Ne önemi var ki ? Bu sadece Enda'nın isteği. Ben onu sevmeye devam edeceğim. Lizzie isterse burada kalır. İstemezse kendi evinde. Ne evlilik ne de sevgi... Bunlar asla olmayacak. Ben tek bir kadına aşığım. Artık aramızda olmayan bir kadına..."---
1 şubat 1939
"Muhteşem ama iştahım yok. Gerçekten Tommy , istemiyorum."
"Enda çok zayıfladın. Charlie de çok üzülüyor bak. Onun hatrı için hiç değilse. "
"Beni şaşırtmaya devam ediyorsun Tommy. Hatır falan biliyor muydun ?"
"Yaşlandıkça sanırım böyle oluyor."
"Kim yaşlanıyor ? Sana aşık olduğum halindesin hala."
"Ayna öyle söylemiyor ama. Baksana , saçlarım beyazla dolu."
"Ben seni öyle görüyorum yetmez mi ? "Yaklaşıp dudağına öpücük bıraktı.
"Seni çok seviyorum Tommy. Biraz dinlenmek istiyorum. "
"Enda-"
"Lütfen Tommy. " Ona baygın bir şekilde baktı. Başını sallayarak ayağa kalktı. O odadan çıktıktan sonra , Enda da gözlerimi kapattı.---
"Enda gelmiyor mu ?"
"Hayır Pol. Uyumak istedi ."
"Tommy , bu aralar çok zayıfladı. Hastaneye götürmek gerekiyor bence."
"İnat ediyor , iyiyim geçer diyor. Başarabilirsen buyur kaldır yataktan. Hiç değilse doktoru çağırayım diyorum , bağırıyor o zaman da."
"Ben zorlarım onu. Devam edemez öyle. "
"Umarım ikna edersin. "Hiçbirinin iştahı yoktu. Enda , günlerdir odadan çıkmıyor , birşey yemiyordu. Kendini sürekli halsiz hissediyor ve uyumak istiyordu. Odadan çıktığı zamansa , cansız bir şekilde koltukta oturup sohbet etmeye çalışıyordu. Ancak başına saplanan ağrı ile tekrar odaya çıkıp , uyuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Set Free or Kill // Thomas Shelby
FanfictionKız , oturduğu tekli koltukta , şöminenin verdiği ısı ile esneyerek biraz daha yayıldı. Elinde tuttuğu , külü yere düşmek üzere olan sigarasından bir nefes daha çekti. Başını biraz daha sola çevirerek yan tarafında oturan adamın buz gibi bakan mavi...