"Sana inanamıyorum Oswald ! Beni öldürtmeye çalıştın !"
"Adamın üzerine atlamasan tetiğe basmayacaktı Enda. "
"Ne yani , silahı çekip bakacak mıydı öylece? Buna inanacak mıyım yani ? "
"Şansımı deniyim dedim. "
"Zekice şeyler bulmalıydın. "
"Tommy ile evlenmene ne demeli ? Kardeşim benden gizli evleniyor hem de düşmanım ile !"
"Sen buna hazırlıklı gelmişsin zaten ,pek gizli sayılmaz ha ?"Sabah Tommy ve Mary ile kızının yanına gittikten sonra ,onu alıp hastaneye gitmiştik. Yaklaşık 3 saat kadar oylandıktan sonra Tommy fabrikaya , ben ve Mary de eve dönmüştük. Ardından 1 saat geçmişti ki telgraf gelmişti. Mosley ' görüşmek istediğini ve evine beklediğini ' yazmıştı.
Evden çıkarken' alışverişe gidiyorum' demiştim. Tommy evi arayacak olursa böyle söyleceklerdi. Tommy , alışveriş sevmediğimi biliyordu , inanıp inanmamak ona kalırdı.Evden arabamla ayrılıp Mosley'nin evine gelmiştim. Daha önceki kaldığı ev biraz daha küçüktü. Kendine bir malikane almıştı resmen. Eh tabi günden güne finansı artıyordu.
"Beni bilirsin Enda , takip etmeyi severim. Çevremde neler olup bittiğini izlerim. Doğal olarak seni de izliyordum. "
"May'in yerine geçeceğimi bilmen mümkün değildi. "
"Orası da basit bir şekilde şöyle oldu ; davetiyeyi alınca May ile tanışmak istedim. Malum , iş ortağımın saygıdeğer eşi olacaktı. Tanışmak için eve gittim , çay içtik onunla. Biraz sıkıştırınca anlattı."
"Kadını tehdit ettin yani ?"
"Ben öyle demeyi tercih etmem elbette. İkna kabiliyetim yüksek desek , hoşuma gider." Güldü.
"Bir zalimden farkın yok Oswald."
"Seninde bir hainden farkın yok Enda." Tek kaşı havada bana baktı.
"Hain mi ? Ne diye hain oluyor muşum ? Zarar vermeni engellemeye çalışıyorum. Şu beş para etmez hırslarından vazgeç istiyorum. Ve ayrıca herşey bir kenara ben o adamı seviyorum. Tahmin edebileceğinden daha fazla !"
"Sesini yükseltmene gerek yok. Sana inanıyorum. Ama umrumda değil. İstediğim şeyi alacağım , Shelby hala işbirliği içinde benimle. "
"Şimdilik. Onu da anlamıyorum zaten. Senin amacını bilerek devam ediyor bu işe."
"Akıllı adam da ondan. Sen Shelby'i iyi yürekli masum bir adam mı sanıyorsun? Onun da istediği İlk şey , güç. Bugünlere sevgiyle gelmedi herhalde ! Onlarca insan öldürdü , onlarca illegal işler yaptı Enda. Kurduğu fabrika , şirket birçok insanın kanı ile oldu. Thomas Shelby kolay yetişmiyor."
"Tommy , zalim değil. Bu işlerden de hiç mutlu değil."
"Hah işte bu ! Madem öyle , bıraksın ve hayatına devam etsin. Ne diye hala bu işlerin içinde? Ben sana söyleyeyim ; Thomas Shelby olmak hoşuna gidiyor ! "
"Yeter ! Seninle bu sohbete devam etmeyeceğim. Unutma ben onun karısıyım. Ona karşı atacağın her adımı iyi düşün. Karşında beni bulacaksın."
"Olur , hatırlarım. Hatta bugün ziyaretine gideceğim. Sonuçta benim kardeşimle evlendi. Bu iyi oldu aslında. İlişkimiz daha sağlam olacak."Oturduğum koltuktan kalkarak karşısına dikildim.
"Beni iyi dinle Oswald. Senin yüzünden zarar gören olursa ben de senin canını yakarım."
"Ne yaparsın beni mi vurursun ?"
"Herkesin zayıf bir noktası vardır değil mi ? "
"Sanmıyorum."
"Emin misin ? O zaman şöyle söyleyeyim , Tommy'e birşey olursa benimde yaşamamın anlamı kalmaz."
"Saçmalama ! Enda Sandler , bir erkek için kendini öldürmez."
"Enda Sandler yapmaz doğru. Hemen unutmuşsun bile abi, ben Enda Shelby'im." Göz kırpıp çıktım odadan.Onun da zayıf noktası bendim. Tehdit unsuru olarak kullanmak zorundaydım.
"Benim küçük kardeşim olarak kalman gerekiyordu Enda ! Kanın hala Mosley !"
Tabii kesin öyleydi.
---
Yemek sofrası hazırlanmış ve masada yerimi almıştım. Herşey hazırdı sadece bir eksik vardı Tommy.
Geçen gün ona sert çıkışmış olabileceğimi düşünüp güzel bir masa hazırlatmıştım. Ardından fabrikayı aramış ve Tommy'nin çoktan ofisten çıktığını öğrenmiştim. Eve geliyor olmalıydı.
Frances , yemekleri masaya bıraktı ve gülerek uzaklaştı. Beklemeye başladım.
1 saat geçmiş olmasına rağmen hala gelmemişti.
Yemekler soğumuştu zaten. Frances yeniden ısıtıp getirdi.
Ayağa kalkıp sağa sola dolanmaya başladım. Aradan 1 saat daha geçti ama gelmedi. Umudumu kaybedip koltuğa oturdum. Onun için yeni bir elbise almış , saçımı yapmış, süslenmiştim ama eve gelmemişti hala.
Ayağımdaki ayakkabıyı çıkardım , saçımı bozdum ve yüzümü sildim.
Koltuğa uzandım birkaç dakika geçmişti ki ayak sesleri duyuldu.
Ayağa kalkıp kapıya koştum hızla. Tommy gelmişti ama pek kendinde değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Set Free or Kill // Thomas Shelby
FanfictionKız , oturduğu tekli koltukta , şöminenin verdiği ısı ile esneyerek biraz daha yayıldı. Elinde tuttuğu , külü yere düşmek üzere olan sigarasından bir nefes daha çekti. Başını biraz daha sola çevirerek yan tarafında oturan adamın buz gibi bakan mavi...