16 Ay

174 20 15
                                    

6. Sezon başlamasının şerefine !
Keyifli okumalar. ❣️

2 ay sonra

"Polly , bana kızdığın yetmedi mi artık ?"
"Ne için kızacakmışım ? Evli bir adamla yattığın ve yetinmeyip hamile kaldığın için mi ?"
"İnan bana o sırada , bu umrumda değildi. Tommy'i zorlamadım birşey için. Yanımda olmasını elbette istedim ama zorlamadım. Ne gerekiyorsa yapacağını söyledi."
"Sana ev aldı , dayadı döşedi. Bunları sırf bebek için yapıyor. Umarım , üzerine alınmıyorsundur Lizzie ?"
"Polly... Seni anlıyorum Tommy evli diyorsun. Tamam ama karısı nerede ? Yıl geçmiş ve ortada yok."
"Onunla evlenemezsin . Boşanmadan olmaz."
"Elbette biliyorum bu işlerin nasıl ilerlediğini. Dediğim gibi , ben evliliği bozulsun istemedim ki ayıran da ben değilim. Kadın kendisi gitmiş. Ben ondan hamileyim ve çocuğunu doğuracağım. "
"Enda ile hiç tanışmadın Lizzie ama biliyor olmalısın ; sana maaş ödeyen oydu. Amerika'da yıllarca onun gönderdiği para ile yaşadın. Seni şirket bünyesinden çıkarmak asla istemedi. Bu biraz fırsatçılık gibi olmadı mı sence de ? "
"Yanılıyorsun Polly , ben Enda'nın gittiğini bilmiyordum. Buraya döndükten birkaç gün sonra öğrendim."
"Sonra da yatağına mı girdin ?"
"Bu işlerin zorla olmadığını biliyorsun Pol."
"Ah tabii , tecrübe sahibisin. Zorla değil ama parayla mı ?"
"Pol... Ben bu işleri yapmıyorum artık , biliyorsun. Beni geçmişimle vurmaya çalışma. Tommy bana bunun için para vermedi , istedi Pol. Yanımda olmak , benimle olmak istedi."

Lizzie , üzülmüştü. Kendini savunmaktan geri kalmasa da için için Polly'nin sözleri canını yakmıştı.
Bu kadar üzerine gitmesine gerek yoktu.
Polly ayağa kalkarak Lizzie'nin yanına geldi. Eli ile biraz kontrol ettikten sonra konuştu.

"Bir kız. Kızınız olacak. Adını da Ruby koyun. "
"Harika , bir kız ! Bence Ruby güzel bir isim. Tommy de beğenecektir. "
"Yine de kendini buna çok kaptırma. Tommy , Enda'yı seviyor ve aklı da kalbi de ona ait. "
"Tekrar söylüyorum ; benim yüzümden ayrılmadılar."

Lizzie , gülümseyerek ayağa kalktı , ziyaret için şirkete gelmişti. Amacı Tommy'i görmekti ancak Tommy görüşmede olduğu için Polly ile sohbet etmeyi istedi. Polly ise her seferinde ona Enda'yı hatırlatıyordu. Ancak Lizzie , haklıydı . Tommy ve Enda'yı ayıran o değildi.

Tommy nihayet odasından çıkmış , misafirini yolcu ediyordu.

"Bay Shelby , elimden birşey gelirse yardım etmek isterim. Bayan Shelby için endişe ettim ben de. "
"Teşekkür ederim Bay Murphy. Yardım gerekirse mutlaka haber yollarım size. "
"Görüşmek üzere. Ben para transferini hafta içinde yaparım. Size de haber veririm."
"İyi günler."

Bay Murphy , Enda sayesinde şirketle iletişim kurmuştu. Tommy' iyi ki bu adamla çalışıyoruz 'diyordu içinden. Başta karşı çıkmıştı ama Bay Murphy gerçekten şirkette birçok işe yardım ediyordu. Tommy'nin ilgilenmesi gereken aile meselesi olduğunda Birmingham'a gelip şirkette sabahlıyordu.
Tommy , onu da aileden saymıştı artık.
Brian Murphy ' nin arkasından bakarken gözü Lizzie'ye kaydı. Lizzie , ona dikkatle bakıyordu. 
Başıyla içeriye gelmesini işaret etti ve odaya girdi.
Lizzie, ayağa kalkmış odaya girerken Polly, onu kolundan yakaladı.

"Unutma Lizzie , Tommy başka bir kadına aşık bir adam. Tommy'i diğer adamlarla karıştırma. Onu , aşık olduğu kadından ayıramazsın . "
"Bırakalım da zaman işini yapsın." Göz kırparak Tommy'nin yanına gitti.

Polly , umutsuzca elini alnına götürdü ve biran önce Enda'nın gelmesi için dua etti.

---

Lizzie , odaya girdiğinde Tommy parmağındaki yüzük ile oynuyordu. Yüzünde acı bir gülümseme vardı.

 Set Free or Kill  // Thomas ShelbyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin