Jordan Lewis

359 30 3
                                    


"Demek burası da toplanma yerlerinden biri."

Ceketime biraz daha sarıldım. Hava iyice soğumuştu.

"Evet. Aslında genelde burada toplanıyoruz. Daha geniş bir alan. Kişi sayısı az olunca da Garrison da. "
"Ben niye buradayım Tommy? Tamam , takıldığın yerleri görmek istemiş olabilirim ama iş konuşacaksınız beni neden getirdin ?"
"Geçen gün bana sormuştun 'ben de dahil olacak mıyım?' diye. Al işte ! Artık dahilsin."
"Dahil olmak derken , bir eylem yapmaktan bahsetmedim. "
"Biliyorum Enda. Sana zaten bir eylem yapma yetkisi vermem. O anlamda asla dahil olmayacaksın. Ama merak ediyordun , kimlerle neler konuşuyorum , o yüzden getirdim seni de."
"İhtiyaç duyman halinde fiilen de destek olabilirim aslında. Düşününce bununda bir zararı olacağını sanmıyorum."
"Nasıl?" Alaylı bir gülümseme yaptı.
"Adam falan gerekirse bende de var. Çevrem geniştir."
"Ben de bundan korkuyordum." Yanağıma bir öpücük bıraktı.
"İşte , diğerleri de geliyor."

Arthur , yanında birkaç adamla görüş açımıza girdi.
Tommy'i olabildiğince yalnız bırakmama kararı almıştım. O yüzden onunla nereye gidebiliyorsam gidecektim.
Görüştüğü kişiler konusunda ısrarla bezdirince beni buraya getirmeye karar verdi. Havanın bu kadar soğuk olacağını bilseydim buna ısrar etmezdim.
Dışarıda büyük bir arazide toplanmış ve ateş yakılmıştı. Öğrendiğime göre burası Charlie'nin arazisiymiş. Charlie de Tommy'nin amcası oluyormuş. Depo gibi bir yerdi. Hava güzel olduğunda dışarıya masa sandalye koyup , burada toplantı yapıyorlarmış. Ateşin başında durmuş , ısınmaya çalışıyordum.

"Enda ! Ne işin var burada ?"

Arthur sıkıca sarıldı bana.

"Seni özledim Arthur. "
"Güzel şaka. Cidden ne arıyorsun burada ? Burası sana pek uygun değil."
"Sizi görmek istedim ve diğerlerini de tanımak istedim. Pek biraraya gelemiyoruz malûm. "
"İyi yaptın. E hoşgeldin o zaman ! Viskiler nerde Curly ?"
"Hemen geliyor. Bayan içiyor mu ?"
"Bir kadeh alırım." Tommy bana döndü.
"İçmesen daha iyi Enda. "
"Isınmak için Tommy. Bir kadeh sadece , söz fazlası yok."

Curly , içki servisi yaptıktan sonra güzel bir sohbet başladı. Ateşin başında kalabalık bir grup olarak eğlenceli bir saat geçirdik. Ardından Charlie bana etrafı gezdirmek istediğini söyledi. Onunla birlikte Tommy ve diğerlerinin yanından ayrıldık.

---

"Tommy , neden getirdin onu buraya?"
"Günlerdir başımın etini yiyordu Arthur. Tanışsın istedim."
"Buraya kadın getirmeyecektik. Kuralı bozdun."
"Biliyorum kardeşim. Ama ne kadar mutlu , görüyorsun. Bunun için degerdi."
"Aman Tanrım ne oluyor sana ! "
"Tommy , geçenlerde çok uğraştığımız işi de bozdun. "
"Hangisini diyorsun Curly ? Şu Aden olayı mı ?"
"Evet ! Yüklü para kazanacaktık. Ama sen Enda'yı dahil etmek istemedin ve bozdun işi."
"O işin olması için kadın gerekliydi. Ona yem olarak sunabileceğin bir kadın. Güzel kadınlara zaafı var. Ve bunun için mükemmel bir yemdi Enda! Ah Tommy ,bu hataya nasıl düştün !" Elini alnına götürdü Curly.
"Ben de öyle düşünmüştüm Curly. Enda onu kolayca tuzağa çekerdi. Enda'yı ilk tanıdığım zaman , ben de yem olarak düşündüm. Hatta bunun için onu Garrison'da işe aldım. Tanıdıkça da uygun olmadığını gördüm. Gidip Aden ile konuştum ve anlaşma olmayacağını söyledim."
"O da öylece tamam mı dedi ?"
"Elbette demedi. Biraz arbede yaşandı. O zaten Enda'yı görmüş daha önce yanımda. Göz koymuş bile. Ben de o gözünü oydum."
"Hadi ama Tommy! Ona aşık oldun ve paylaşmak istemedin ! Senin kadınına göz koyunca öldürdün adamı!"
"Nihayetinde Arthur , kendi kadınlarımızı pazarlamıyoruz. El uzatmaya çalışan da karşılığını alıyor. " Ciddi bir bakış attı ağabeyine. Arthur cevabını almıştı.
"Yani yengeniz diyorsun ?"
"Dedim bile. " Gülüştüler.
"Tommy , geçenlerde gördüm onu aslında , şu Golden 'lerin fabrikası yok mu , oralarda. Bir adamla konuşuyordu. Uzunca esmer bir adam. Adam sonra buna yaklaşmaya çalıştı , adamı itti. Ağladığını gördüm sonra da hızla ordan uzaklaştı. "
"Takip ettin mi ?"
"Hayır. Sonuçta seninle. Takip etmek yakışık almazdı Tommy."
"Keşke etseydin Curly. Adamın kim olduğunu bilmiyorum. Adamı görsen tanır mısın?"
"Elbette , gördüğüm en yakışıklı adamlardandı. Yani senden sonra." Tommy omzuna bir yumruk attı.
"Güzel , adamı bir daha görürsen takibe al."
"Tamam. Yenge geliyor kapatalım konuyu."

 Set Free or Kill  // Thomas ShelbyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin