"Başlatma sırasından ! "Sinirle , adama bağırdım. Dışarıya çıkmıştım ve acilen telefon etmem gerekiyordu ancak tüm hatların dolu olduğu söylendi.
"Ne demek dolu ? Şurada boş var işte!"
"Hanımefendi , sakin olun. Sorun nedir ?"Başka bir adam yanıma gelip sakinleştirmeye çalıştı. Ne sorunlar yaşıyordum bir de telefon sırası ile uğraşamazdım.
"Boşverin. Gidiyorum zaten."
"Bekleyin , lütfen." Adam önüme geçerek durdurdu.
"Lütfen ,benimle gelin. "
"Nereye ?"
"Telefon konusunda yardımcı olayım size."
"Neden ?"
"Kim olduğunuzu bilmiyorlar ama ben biliyorum. "
"Kimmişim ?"
"Bayan Shelby olmaya aday biri ?"
Güldüm.
"Gidelim." Adamı takip ederek başka bir odaya girdim. Burada da yine telefonlar vardı ama kalabalık değildi.
"Teşekkür ederim." Adam rica ederek yanımdan ayrıldı.---
"Frankie ! "
"Tanrı aşkına Enda ! Yaşıyorsun !"
"Şimdilik. Sizi çok özledim. Nasılsınız?"
"Biz iyiyiz. Bizi boşver sen nerelerdesin? Birmingham'da olduğunu duydum."
"Evet , doğru duymuşsun. "
"Ne işin var orada? Kimi indirmek için gittin ha ?" Kahkaha attı.
"İndirmek falan yok Frank. Herneyse seni neden aradığımı merak etmiyor musun ?"
"Elbette etmiyorum . Merak etme ne kadar kişi lazımsa, hazır Enda !"
"Harika ! Olay yok sadece Birminghamda olun. Size işim düşebilir. Yakınımda olun istiyorum."
"Hay hay !"
"Birmingham'a gelince beni haberdar et. Ladywood No : 456 , görüşürüz."
Telefonu hızlıca kapattım. Görüşmeler kayıt altına alınıyordu elbette. Bu adam beni tanıdığını söylemişti. Kimseye birşey demezdi."Teşekkür ederim yardım için. "
Gülümseyerek oradan ayrılırken tanıdık bir ses duyduğum için geri döndüm.
Michael , telefon ile konuşuyordu. Polly'nin evinde ya da Tommy'nin ofisinde , herhangi bir yerde telefon edebilirdi. Ancak burada ne işi vardı?Ha ben neden evimden aramıyordum , dışarı çıkmıştım ve Jordan ile denk gelmiştim. Beni tehdit eder gibi konuşunca, o sinirle hemen telefon aramıştım.
Ona seslenip seslenmemek arasında kaldım. Açıkçası bana pek güven veren bir tip değildi. Bakışları bile sinsi gibiydi. Biraz yaklaşıp oyalandım.
"Merak etme , sorun çıkmayacak."
"Tabi tabi ! Hiçbirşey anlamazlar."
"Aileye kabul edildim bile. "
"Bana güveniyorlar."
"Tommy , bana güveniyor."
"Polly , asla bırakmaz beni."
"Çok ama çok yakında , Tommy bu işleri bana devredecek."
"Ne mi olur ? O zaman mecbur kalır." Gibi ucu açık şeyler söylemişti. Konuşmanın tamamını dinlemem gerekirdi , konuyu net anlamak için. Michael hareketlenince hemen arkamı döndüm.
Onun gidişini izledim. Ardından sorumlu adamdan ricada bulundum. Etik olmadığını söylese de ikna olmuştu.
Kayıtları dinlemek yaklaşık 30 dakikamı almıştı. Konuşma 3 dakikaydı ancak tekrar tekrar dinlediğim şeyler vardı.
"Size borçlandım. Lütfen bunlardan kimsenin haberi olmasın. Bu görüşme kaydını da santralden sildirin. Tabii , bana kopya bir kaset verdikten sonra ?"
"Bayan Sandler , bu çok riskli. Etik değil ki.."
"Etik olması kimin umrunda ? Yardımcı olacak mısınız?" Ona 2 Şilin uzattım. Gözleri parlamıştı. Etrafa bakındıktan sonra , parayı alıp cebine koydu.
"Bu işlem birkaç saati alır. Zamanınız var mı?"
"Başka işlerim de var. Uğrarım tekrar."Oradan ayrıldım. Bu Michael , tahminimden daha tehlikeliydi. Amacı tamamen Tommy'nin yerini almaktı. Bunu da aileye girip,kendini sevdirip yapmayı planlıyordu. Ses kaydında bir de Gina diye birinden bahsediyordu. 'Karım da bana destek oluyor' demişti. Gina , karısı olmalıydı. Belki de onu yoldan çıkaran da oydu. Ben de Enda isem , kimse Tommy'nin yerini alamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Set Free or Kill // Thomas Shelby
FanfictionKız , oturduğu tekli koltukta , şöminenin verdiği ısı ile esneyerek biraz daha yayıldı. Elinde tuttuğu , külü yere düşmek üzere olan sigarasından bir nefes daha çekti. Başını biraz daha sola çevirerek yan tarafında oturan adamın buz gibi bakan mavi...