Boğazımdaki eli yerini korurken biraz daha sıktı."İçeriye dön ve onunla yüzleş !"
"Lütfen Tommy... İstediğin yerde istediğin zaman herşeyi herkese anlatırım ama şimdi bunu bana yapma."İyice dibime girip gözlerini kırpmadan bakarak konuştu. Duyguyu yansıtmayan gözlerinde net olarak tek bir duygu vardı şimdi , öfke.
"Sana daha hiçbirşey yapmadım Enda! Şimdi , içeriye dön ve siktiğimin adamı ile yüzleş!"
Nihayet boğazımı bıraktı ve derin bir nefes aldım. Gözyaşı ve öksürük ile kendimi toparlamaya çalıştım. Onun yüzüne baktım. Bana karşı nefretle doluydu. Jordanla ne ara tanıştı bilmiyordum ama Jordan'ın ona herşeyi anlattığı belliydi.
"Tommy... Onunla konuşmak istemiyorum."
"Belki de hala seviyorsundur. "
"Hayır... Ona karşı hissettiğim şey artık bu değil."
"Bana kalırsa , sana dokunuşunu da özlemiş olmalısın. "
"Tommy , hayır... " Başımı olumsuz anlamda salladım. Ne gözyaşım onu etkiliyordu ne de ona yalvarışım.Koşarak kapıya gitmeye çalıştım ama kolumdan tutup çekmesi de bir o kadar hızlı oldu.
"Enda ! Bana istemediğim şeyler yaptırma ! Salona dön." Dişlerini sıkarak , tiksinerek konuştu.
Başka seçeneğim yok gibiydi. Çaresizce , salona yöneldim. Jordan masanın başında sırıtarak bekliyordu. Beni görünce yüzüme garip baksa da duruşunu bozmadı."Beni görmenin seni bu kadar etkileyeceği hiç aklıma gelmezdi. Hâlbuki daha önce görmüştün. "
"Neden geldin buraya ?"
"Thomas davet etti. İş konuşmak istediğini söyledi. Açıkçası senin burda olacağını bilmiyordum. Bana da sürpriz oldu."
"Bir bahaneyle git burdan Jordan , lütfen."
"Daha iş konuşmadık."
"Ona ne anlattın?"
"Neyi bilmesi gerekiyorsa."
"Ne kadarını biliyor?"
"Birmingham'a geliş amacından , bugüne kadar ki herşeyi."
"Pislik herif ! " Masanın üzerinden aldığım bıçağı boğazına dayadım.
"Herşeyi birlikte mi planladınız ! "
"Birlikte ? Churchill'ı mı soruyorsun? Ah ! Ufak bir payı var elbette."
"Yaşadığını biliyordu ,benden sakladı !"
"Merak etme hala beni sevmiyor ama çok işine yaradım. Bana fazlasıyla ödüyor."
"Sen ne zaman böyle bir adama dönüştün Jordan?"
"Sikik bir silahı bana doğrultup , tetiği çektiğin anda Enda. Hadi tekrar yap ! "
"Pislik !" Öfke ile solurken Tommy , salon kapısında belirdi."Yerine otur Enda." Otoriter ses tonu ile dediğini yapıp yerime geçtim. Şu durumda ona karşı gelmek mantıklı olmazdı.
"Pekâlâ ,iş konuşalım o halde !" Tommy gülümseyerek oturduğu yerde yayıldı.
---
Flashback
Tommy , fabrikayı gezdirirken garip bir gerginlik hissi vardı içimde. Tommy de aynı şekilde pek huzursuz görünüyordu.
"Tommy , sorun yok değil mi ?"
"Hayır. "
"Keyifsizsin."
"Şu günlerde sebep bulmak kolay Enda. Senin keyfin nasıl?"
"Benim keyfim sana bağlı. Sen iyiysen iyiyim."
"O halde , sorun yok. "
"Öyle diyorsan."Bana fabrikadaki üretim yerlerini ve ofis kısımlarını gösterdi. Hangi bölümde neler yapıldığını anlattı. Herşey kuralına göre işliyordu. İşçiler de ondan çok memnundu. O da işçilerden.
Bana kalırsa , aldıkları ücretten daha fazlasını hakediyorlardı."Hadi Enda , gidelim."
"Erken değil mi daha ?"
"Evde de yapmam gereken işler var. Hem Polly gelecek , seni biriyle tanıştırmak istiyordu."
"Beni mi ? Kiminle ?"
"Aile toplantılarında olmadığın için haberin yok tabi. Polly 'nin oğlu var Michael. Gerisini kendi anlatır. Hadi gidelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Set Free or Kill // Thomas Shelby
FanfictionKız , oturduğu tekli koltukta , şöminenin verdiği ısı ile esneyerek biraz daha yayıldı. Elinde tuttuğu , külü yere düşmek üzere olan sigarasından bir nefes daha çekti. Başını biraz daha sola çevirerek yan tarafında oturan adamın buz gibi bakan mavi...