Prolog

2.7K 82 2
                                    

Stałam nad jeziorem. Przede mną rozpościerał się widok nad wodę i góry za nią. Za plecami miałam domek, w którym mieszka moja nauczycielka. Stałam i patrzyłam, jak słońce chowa się za górami. Poczułam dotyk na ramieniu, wiedziałam, że to kobieta do której poczułam coś dziwnego.
Położyła swoje dłonie na mych ramionach, zgarniając włosy na jedną stronę. Ostrożnie zbliżyła się do zagłębienia mojej szyi i przejechała po niej nosem, zaciągając się moim zapachem.

- Pachniesz tak pięknie. Mam ochotę cię wsiąść tu, teraz, w tym momencie - odezwała się głosem, w którym jak zwykle była nuta dominacji

- Nie widzę najmniejszego problemu, proszę pani...

- Dalej nie pojmujesz. Co się musi stać byś zaczęła się mnie bać? Jestem demonem, powinnaś trzymać się ode mnie z daleka

Znów to samo. Już po raz kolejny słyszę jaka to ona zła nie jest, że jest demonem prosto z najgłębszych czeluści piekła.

- Bo tak jest, moja droga - zaraz czy ona czyta mi w myślach? Nie możliwe - Możliwe, to jedna z moich umiejętności, czytanie w myślach

Popatrzyłam na nią zdziwiona i z lekkim szokiem na twarzy.

- Zastanawiałaś się kiedyś, jak to jest pieprzyć się z demonem? Mogę ci powiedzieć jak... Już nigdy nie będzie ci tak dobrze jak było z nim, za każdym razem będziesz czuła niedosyt, choć nie będziesz wiedzieć czemu. Będziesz chciała jeszcze, lecz nikt nie zaspokoi już twoich pragnień tak jak ja. Nikt nie dotknie w taki sposób i nie da tyle przyjemności. To jak, dalej jesteś chętna na zwiedzanie mojej sypialni..?

Spojrzałam w jej zimne oczy i już znałam odpowiedź.

*//*

Hey ludy, witam po raz pierwszy, lub po raz kolejny. Zaczynamy prologiem, który mówi dużo, a za razem nic. Zresztą jak każdy inny

Serdecznie zapraszam do czytania, jak i komentowania. Rozdziały będą pojawiać się co tydzień, w piątki.

So, mam nadzieję, że się spodoba. I myślę, że pierwszy rozdział okazjonalnie pojawi się jeszcze dziś, tak by zostawić smaczek...

Papa i do następnego

Morning StarOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz