"Eminim ki biz bunları on iki yaşında öğrendik zaten deyip sıkıcı bakışlarınızla dinleyeceksiniz beni fakat biraz mantıklı düşünün,"
Parmağını şakağına getirip hafifçe dokundu hoca. Daha sonra tebessüm ederek diğer tarafa döndü. Koca münazara arenasına sesini oldukça basit biçimde yetirerek devam etti.
Aklında, acaba söyleyeceklerim buradan birine dokunuyor mu diye geçiyordu."Bu kadar basit olsaydı, yorucu günden hemen sonrasını seçmezdik."
Gülümsemesi yavaşça kaybolurken azıcık olan uğultu iyice kaçmış, yerini hocanın nefes sesi almıştı. Kurtların çok iyi bildiği alfa beta omega üçlüsündem başka iki tür daha biliyorlardı ve kendi türlerinin en iyisi olduklarını düşünüyorlardı bu genç kurtlar.
"Konumuz cinsler; Delta ve Vita."
Bu konu herkesin dikkatini anında çekerken hoca devam etti. Bu iki cinsi sadece Beta Demir ve öğrencilerinin aktardığı kadarıyla ve sınırlı biçimde biliyorlardı. Fazla bilgi yoktu ellerinde, okudukları ve kendince çıkarım yaptıkları bazı bilgiler hariç.
"Biliyorsunuz ki bizim kurtarıcımız bir delta ve vitaydı gençler. Öyle herkesin olabileceği, istediğinde elde edebileceği bir şey değil. Bu bir cins. Nasıl beta ya da alfa ya da omega olmayı seçemezseniz onlar da öyleydi. Hatta beş yüz yıl önce, Delta Savaş ve Vita Doğuş bile cinslerini yaşamlarının sonuna yaklaşırken öğrenmiş."
Bütün hocaların birlik olduğu konuyu açmak için oldukça sabırsızdı konuşan hoca. Delta ve vitasına saygı duyuyordu. Zira sorun da onlar değildi.
"Ondan beş yüz yıl önce de Delta Orhun vardı. Thoras'ı neredeyse yok edecek olan kurt; bilmiyorsanız öğrenin. Vitasını öldürdüğü ve Kahran'dan bir omega ile mühürlendiği söyleniyor. O delta yüzünden Thoras ve Folio bugün haritada olmayacaktı. Üzerlerinde büyük yıkım bıraktı ve bu yıkımın etkisi hâlâ var. ibadethanenin duvarında silinik bir siyah boya var, Delta Orhun'un kendi bıraktığı iz deniliyor."
Bu korkunç tarihi yeni duyanların yüzleri ve gözlerinin titreyişini izleyerek sözlerini aklında toparlamaya devam etti. Bulut ve abisi Duman da Yaprak'ın ifadesini kısa bir incelemiş, nefret dolu bakışlarını fark edip önüne dönmüştü. Thoras'lı biri bunu tabii ki bilirdi. Ama Delta Savaş'ın onları uyarıp nasıl koruduğunu da, Thoras'lı Vitasını nasıl gözünden sakındığını da bilirdi. O karanlık geçmiş geçmişti.
"Ondan beş yüz yıl önce de, Delta Gece ve Meşhur Vita Dolunay'ın olduğu söyleniyor. O zamanda ise hepimizin hep beraber, bölge bölge ayrılmadan yaşadığımız söyleniyor. Fakat kanıtı yok. Bunu efsane olarak adlandırıyoruz. Zaten ondan öncesini de bilemiyoruz gençler."
Derin bir nefes alıp kendisini dinleyen koca münazara arenasını inceledi biraz. Gördüğü duygular buram buram merak kokuyordu. Beta olduğunu belli eden sarı gözlerini bir an sakladı ve devam etti.
"Bu anlattıklarımdan yola çıkarsak; hepsinin üzerinden beş yüz yıl geçtiğini fark ediyoruz değil mi?"
Bunu sanki ilk okul sorusu sorar gibi sorup alay ederken bir an da ciddileşti ve saklamaya çalıştığı sarı gözlerini artık ortaya çıkardı. O kin ve nefretin dolduğu sarıları saklamak için çaba sarf etmedi.
Güneş tam üstlerinde hepsinin saçlarına vururken Bulut oldukça gerilmişti diğerleri gibi. Biçimli kaşları hafif çatılmış, mavi gözlerini bir an olsun hocasının sarı gözlerinden çekmemişti.
Beta olduğu için duygularını bu renkle gösteren hocası oldukça nefret dolu duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçınılmaz Lanet (2)
ChickLit(Omegaverse) Bir bölgenin akıbeti, kurdunun gücü ve kılıcının keskinliğinden geçer. -KAHRAN- Herkes kendi doğrularına sahip çıkarken lanete mi yoksa kurtuluşa mı yaklaştıklarını kimse bilemeyecek. -İliaca'nın devamıdır. Buradan da başlayabilirsiniz...