69. İliaca Devrilecek

359 38 10
                                    

Sıcak ve ağır tat Bulut'un boğazını canlandırırken içeri gelen eşi ile birlikte gülümsedi. Bugün için oldukça sakindi. Her zamankinden erken kalkmış, güneş bile görünmeden gözlerini açmıştı.

Yıldırım ise son zamanlarda oluğu gibi hep erken kalkıyordu. Bazen hiç uyumadığı zamanlar bile olmuştu. Gergindi ve hırslıydı.

"Günaydın."

"Günaydın. Erkencisin."

Bulut omzunu silkti. O da artık daha erken kalkmaya başlamıştı. Kütüphaneden aldığı kitapları okumak için daha fazla zaman yaratmaya çalışıyordu fakat bugün erken kalkma sebebi başkaydı.

"Herkes uyurken sen kalktığında normal şeyler olmuyor. Yeni bir hadise beklemeli miyim?"

Bulut, Yıldırım'ın sözlerine güldü. Haksız değildi. Herkes ona diğerleri gibi saygı göstermeye başladığı günden beri hiç tehlikeli işlere kalkışmamıştı. O kadar da korkunç bir karakteri yoktu. Hatta neredeyse eski Bulut gibi sakin bile sayılabilirdi.

Şimdilik tek tük sorunları vardı; Asena'nın hareketleri ve bugün göz dağı vereceği sınıfındaki omega. Asena'nın hareketleri Siyah'ın onu uyardığı zamandan beri aklını kurcalıyordu. Omega kısmını Yasemin onun için her zaman hallediyordu. Yasemin Bulut için oldukça sadık bir omegaydı ve bunun için tanrıya minnettardı. Yaşı diğerlerinden daha küçük olduğu için saf duyguları olduğunu düşünüyordu. 

"Sadece baş omegalığa hazırlanıyorum. Sen benden daha kötü durumdasın."

İçeceği bittiğinde ayağa kalktı ve yorgunca masayı izleyen Yıldırım'ın yanına gelip sandalyeye oturdu. Ona yardımcı olmayı çok istiyordu fakat Yıldırım bu aralar pek konuşkan değildi.

"Sadece, lider ile bazı konularda karşı karşıya geliyoruz. Ve liderimizi tutan bazı Kahran'lı alfalar da var. Ayrıca bütün bölgeler İliaca'nın Aster'e alfa sokmasına tepkisiz kaldı."

Yıldırım içindeki korku kırıntısını ilk kez Bulut'a gösterirken vücudunu hafifçe ona döndürdü. Bulut'tan hiçbir şey beklemiyordu. Sadece gelip yanına oturma düşüncesini gösterdiği için bile minnettardı.  

 "Sanki tek başıma herkese meydan okuyup, ölüp yitecekmişim gibi bir his aylardır beni yavaşça ele geçiriyor."

Bulut, Yıldırım'ın içinde dönen fırtınaları duyar gibi olduğunda ellerini Yıldırım'ın elinin üstüne götürdü ve kendini ona tamamen çevirdi. Eşi zorlanıyordu ama pes etmemişti, etmeyecekti biliyordu.

"Sanki, alfa Aslan tarihi tekerrür edecek ve boğazımı Egemen'in kılıcına-" 

Yıldırım cümlesini bitirememişti. Çünkü Bulut buna anında engel olmuş, eliyle kafasını tutup hızla kendine dikkat kesilmesini sağlamak için sıkıca gözlerine sabitlemişti. Koyu mavi küreleri Yıldırım'ın gözlerini adeta ezerken kafasını sağa sola hafifçe salladı.

"Sen yalnız değilsin delta. Bölgenin geleceği için elinden geleni yapacaksın ve halkın, alfaların, büyücün, biz hep senin yanında olacağız."

"Sen?"

"Sen ne yaparsan yap yanında olacağım. Sen, kötü alfa olarak tarihe geçersen bile yanına beni de yazacaklar."

Kaçınılmaz Lanet (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin