75. İki Yol ve Ölümü Seçmek

287 40 39
                                    

Odadaki gerginlik neredeyse sarayı uyandıracak kadardı. Zira çoğunluk da uyumuyordu. Çünkü lider adaylarının artık olmadığını öğrenen halk saraydakileri zora sokmuştu. Yıldırım halkın gözünde hafife alınacak bir alfa değildi ve lider düşüncelerinde boğuluyordu.

Daha fazla yayılmadan güçlü bir lider adayı ortaya koyup bu işin içinden çıkmayı düşünüyordu.

"Kesinlikle eşimin öldürülmesine izin vermeyeceğimi söylüyorum lider. Eğer eşimin canına kıyarsanız bedeli çok ağır olur, oldukça açık konuşuyorum."

Odadaki herkes Yıldırım'ın sakince söylediği sözlerden sonra yorgunca lidere döndü. Bunun olacağını çok iyi biliyorlardı. Saatlerdir halkı, olacakları ve Yıldırım'ın omegasını konuşuyorlardı fakat Yıldırım yüzünden bir sonuca varılamamıştı.

Özellikle Bilge bunun olacağını çok iyi biliyordu ve planları için hazırdı. Boğazını temizleyip farklı bir konudan bahsetmek üzere dikkatleri kendine çekti.

"Bu arada, yardımcısı Yasemin'i de tamamen dinledik. Başından beri onu tehdit edip zorluyor, derslerine bile gitmesine izin vermiyormuş."

"Ne dersinden bahsediyorsunuz?"

Siyah saf ve net bir öfke ile Bilge'ye baktı. Yasemin'in Bilge ile neden böyle bir işbirliğine vardığını anlayamıyordu. Saraydaki kimseyi ikna edemeyip Yasemin'i nasıl ikna ettiğine dair tahmin yürüttükçe aklına sadece para geliyordu.

"O omega Bulut'un derslerinden alıyordu. Lakin bir anda bıraktı. Gizlice çalışmaya devam etmiş."

Lider kafasını sallayıp Yasemin'in isterse ailesiyle bir süre vakit geçirmek için saraydan ayrılabileceğini söylediğinde Bilge sustu.

Yıldırım ise Yasemin'in adını bile duymak istemiyordu. Onu görseydi bir an bile düşünmeden halledeceğinden emindi.

Beta Bilge, Elmas omeganın kolunu tuttuğunda Elmas omega yardımcısıyla konuştuğu gibi rolüne girdi. Liderin dikkatini çektiğinde herkes ona dönmüştü.

"Aklıma bir çıkış yolu geliyor ama bilemiyorum,"

"Dinliyorum Elmas."

"Halk Yıldırım'ı tutuyor fakat eşini kimse istemiyor. Yıldırım ise, eşinin ölmesini istemiyor. Fakat eşi ile asla lider olamaz. Eğer Bulut'un yerine, başka bir omega geçirirsek-"

Yıldırım büyük bir hiddetle kalkarken Elmas omega irkildi. Gözleri kırmızıya dönen yapılı alfa korkunç görünüyordu.

"Mührümü kıracak cesareti olan kimseyi yaşatmam."

"Hayır hayır. Mührün kırılmayacak ya da Bulut ölmeyecek. Sadece lider olurken yanında başka bir omega olacak. herkes omega ile mühürlü sanacak fakat sarayda bunu ve eşini gizleyebiliriz."

Lider çatık kaşlarıyla eşini dinlediğinde bu fikri benimsemiş görünüyordu. Bilge ise mantıklı bulduğunu, hem halkın daha iyi karşılayacağını savunurken Siyah gerilmişti. İşler daha da tırmanıyordu ve bulunan çözüm yolu onu hiç tatmin etmemişti. Tek iyi kısmı Bulut'un yaşayabileceği kısmıydı.

"Sahte bir mühürlü eş ile mi başa geçmemi istiyorsunuz?"

"Sahte mührü inandırma işini büyücün Siyah halledebilir. Kurtları inandırmak zor olmayacaktır. Asıl sorun yine senin eşin Yıldırım. Eğer onu yine sarayda serbest bırakırsak neler olacağını kestiremiyorum."

Kaçınılmaz Lanet (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin