"Efendim istediğiniz oda ve yemekler hazır."
Girdiği karanlıktan zar zor çıkan Bulut Yasemin'e kafasını salladı ve çekilmesini söyledi.
Üç gün olmuştu.
Üç gündür Yıldırım'dan uzaktaydı ve uyumuyordu. Üzgündü. Eşi kendisini suçladığı için de üzgündü. Lakin bunu sarayda hiçbir şekilde hissettirmemek için kararlıydı. Başarılı olduğunu da düşünüyordu.
Bunu kimin söylediği konusunda şüpheleri olsa da üstünde fazla duramamıştı.
Kapısının çaldığını duyduğunda gelmesini söyledi. Beta hizmetçi girip misafirlerinin girdiğini söylediğinde ayağa kalktı ve aynasının önüne geçti.
Koyu mavi gözlerinin altındaki halkaları gördüğünde gözlerini kapattı. Yeterince iyi olduğunu inandıracak bir gülümsemeyi yüzüne yerleştirdiğinde odadan ayrıldı ve beta ile ilerlediler.
Sarayın girişinde duran üç kurdu gördüklerinde Bulut hemen Asena'nın eşi olacak omegayı tanımıştı. Hepsi dönüştüklerinde gözlerini ilk olarak omegaya çevirdi. Tatlı bir yüzü vardı.
"Asena nerede?"
Beta bilmediğini söylediğinde betaya tek kaşını kaldırdı. Gidip bulmasını söylemesine bile gerek yoktu.
Tek başına gidip misafirleri karşılarken çekinmeleri gözünden kaçmamıştı. Adının çok güzel yerlerde geçmediğini biliyordu, bu tepki normal diye düşündü.
"Anlattıklarından daha güzelmişsiniz Nefes omega."
Kızın gülümsemesi onu da gülümsetirken kollarını inceledi. Sade ve uzun bir giysi giymiş olsa da kolları güçlü görünüyordu. Ormanda çalıştığını anlıyordu. Asena ile iyi anlaşacaklarından çok emindi.
Omeganın arkasına dikkatle baktığını fark ettiğinde döndü. Saçlarını sıkıca toplamış olan Asena üstündeki kürkü ile daha heybetli görünüyordu. Özellikle siyah giyindiği için şık duruyordu. Aralarından çekilip ikisinin karşılıklı durmasını sağladı.
Asena'nın çekingen ama canlı gözlerini gördüğünde merakla bekledi. İlk kez tanışan ikili Bulut'a Yıldırım'ı hatırlatırken yüzü düştü. Fakat beklemeden sahte bir gülümseme ile toparladı.
"Hoş geldiniz omega Nefes."
Bulut'un öğrettiği şekilde elinin üzerine dudağını dokundurdu ve geri çekildi. Asena, yay kullanmasından ötürü oluşan o sertliği elinde hissediyordu. Oldukça tanıdık bir histi ve bu ona saygı duymasını sağlamıştı. Okçuluk buralarda fazla dikkate alınmıyordu.
"Oldukça hoş buldum alfa Asena."
Bulut ikisini inceleyip birbirleriyle iyi anlaştığını hissettiğinde gülümsedi. Yemeğin hazır olduğunu Yasemin'den öğrendi ve misafirlerinin dikkatini üzerine aldı.
"Sizin için Kahran'a özel yemekler hazırlandı. Yemekte birbirimizi daha iyi tanımaya devam edebiliriz."
"Tabii omega Bulut."
Konuşarak masaya oturduklarında Bulut Asena'yı izlemeye devam etti. Konuşmuyorlardı. Sadece yemek yiyorlardı. Omega ona baksa bile Asena fazla adım atıyor gibi durmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçınılmaz Lanet (2)
Chick-Lit(Omegaverse) Bir bölgenin akıbeti, kurdunun gücü ve kılıcının keskinliğinden geçer. -KAHRAN- Herkes kendi doğrularına sahip çıkarken lanete mi yoksa kurtuluşa mı yaklaştıklarını kimse bilemeyecek. -İliaca'nın devamıdır. Buradan da başlayabilirsiniz...