"Bu ne demek Bulut? Yıldırım'a haber vereceğim!"
Zorla kolunu kaldırdı ve Asena'yı engelledi. Bunu ilk önce kendisi hazmetmeliydi. Titreyen ses tonuyla konuşmaya çalıştı.
"Ben her şeyi halledeceğim, lütfen ağzını sıkı tut."
Asena kırmızı gözlerini daha da açıp söylenene kızacakken durdu ve Bulut'un yüzünü kendisine çevirdi. Ağlıyordu, canı yanıyordu.
"Odadan çıkın."
"Bana ne olduğunu açıklarsan gideceğim."
Bulut Asena'nın elini itti ve kızgınca eline bıçağı aldı ayağa kalktı. İçinde büyüyen ateş etrafını yaksın istemiyordu. Bunun hesabını çok kötü biçimde soracaktı. Gönderenin her şeyini elinden alacaktı, onu ölümden beter hale koyacaktı.
"Omegayı da al git Asena! Onun yanında özelimi açmam."
Deniz'e sertçe döndü ve kapıyı gösterdi. Omeganın kendisine olan şaşkın ve mesafeli bakışlarını gördü. Kesinlikle kendisine acıyordu, bunu anlayabiliyordu.
"Çık dışarı."
Deniz, soğuk ama sakin bir nefesle söylenen emre karşı gelmedi. Asena'nın neden ona yardımcı olarak kendisini getirdiğini artık anlıyordu. Bu Folio'lu omeganın ne burada ne de başka yerde güvendiği kimse yoktu ve herhangi bir günde ölüm tehdidi alıyordu. Daha yeni gelmiş olması da cabasıydı.
Omega dışarı çıkıp kapıyı kapattığında Bulut adım atmayacağını söyleyen alfaya baktı. Bıçak elindeydi, bakmaya cesareti yoktu. Üstündeki kanları ve sahibini hatırladıkça elinin titremesi artıyordu. Dayanamayacağını anladığında masanın üstüne bıraktı.
Gözlerini yavaşça gezdirirken nefesini titrekçe verdi. Alışması gerekliydi. Öldürüldüğü omegasının kurumuş kanına bakmaya alışması gerekiyordu. Kendisine gönderilen armağanın altında yatan uyarıyı çok net almıştı. Kimin gönderdiğini de az çok tahmin ediyordu. Gözlerinin önüne dünkü hali gelirken eli nefretle sıkılaşmaktan sapsarı oldu.
"Babamın sırtındaki bıçak."
Boğazı yırtılacakmış gibi hissetti. Halbuki sesi o kadar az çıkmıştı ki, Asena'nın duyduğundan şüpheliydi. Boğazına sıçrayan ateş kırmızı kesilmesine neden oldu.
"Kesinlikle Yıldırım'a anlatmaya gideceğim."
"Hayır!"
Bulut, kafasını toparlamak ister gibi gözlerini kapattı ve boşluk düşünmek istedi. O kadar hayatın içindeyken yapması zordu fakat zorladı.
"Şimdi asker yuvasında önemli işlerle uğraşıyor. Akşam geldiğinde ben anlatacağım. Sen omeganın işini halletmeye devam et ve dikkatli ol tamam mı?"
Asena'yı zorla ikna edip yolladıktan sonra odanın duvarına yaslandı. İki duvarın köşesine geçip nefesini düzenlemeye çalıştı.
Aklına omegasının son nefeslerini verirken kendisine gülümseyişi ve yanağını soğuk eliyle tutuşu gelirken bacaklarını tutamadı. Hıçkırığı boğazından savrulup özgürlüğüne kavuşurken çöktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçınılmaz Lanet (2)
ChickLit(Omegaverse) Bir bölgenin akıbeti, kurdunun gücü ve kılıcının keskinliğinden geçer. -KAHRAN- Herkes kendi doğrularına sahip çıkarken lanete mi yoksa kurtuluşa mı yaklaştıklarını kimse bilemeyecek. -İliaca'nın devamıdır. Buradan da başlayabilirsiniz...