78. Kabusumdan Uyandım

320 43 33
                                    

"Surma Bölgesi'nde neler olduğunu öğrenmemiz için oraya gitmemiz gerekiyor. Fakat bunun için Aster'den birini yollayamam."

Yıldırım Aster Bölgesi'nin liderleriyle birlikte konuşuyordu. Söylediklerini haklı bulduğunu beden diliyle gösterirken bunun için özellikle bir çaba vermesi gerektiğini düşünüyordu.

"Beta Siyah neden gelmedi?"

"Alfa yuvasındaki alfalarımla diğer bölgelere kağıt hazırlıyorlar. Göndereceğimiz alfaların sayısını azalttığımızı diğer bölgeler bilmiyorlar."

Alfalar kafalarını salladılar ve haritayı odaya getirip boylu boyunca serdiler. Yıldırım anında kalkıp gözü kapalı bildiği bu haritanın üzerinde elini gezdirdi. Kocaman bir bölgeydi, her yerine hakim olmak zorlaşıyordu.

Elini Aster'in Folio sınırlarına koydu.

"Tek güvenilir sınırınız burası. Diğer kardeş bölgeniz Folio ile konuşup Kahran alfaları için yer verilmeye ikna etmek zorundasınız. Size güvenilir biçimde ordularımı gönderebileceğim yer bu sınır."

"Folio'dan Kahran ordusunu kendi sınırlarına almasını söylersem, bu çok kötü bir sonuçla geri döner."

Yıldırım gözlerini sıktı. Biliyordu fakat kurtaracağı bölge Folio ile kardeş bölgeydi. Bunu bir an önce çözmeleri gerektiğini söyledikten sonra elini nehrin iki yanına getirdi. Aster'in en sıcak kısımlarıydı, Aspera ve Mantan'ın sınırlarıydı.

"Alfaları toplayacağım sınır burası. Ondan önce,"

Elini en arka kısımdaki yere götürdü. İliaca'nın saldıracağını tahmin ettiği, altın madenlerinin yeri burasıydı. İki kez üstüne vurdu.

"Burada çok kan dökülecek. Burada İliaca alfalarını halletmemiz gerekiyor. Diğer Aster'lileri toplayıp Aspera ve Mantan sınırlarını biz gelene kadar halletmeye çalışacaksınız."

Yanındaki alfaların gerildiğini hissediyordu. Savaş kaçınılmazdı, bunu biliyordu. Yüzyıllardır bölünmüş haldelerdi, bölgeleri için savaşmaktan başka seçenekleri maalesef ki yoktu.

İçeriye aniden kendi alfalarından biri girdiğinde ona döndüler.

"Liderim, omeganız alfalarla birlikte Folio Bölgesine girmiş."

Yıldırım büyük bir şaşkınlıkla elini, haritadan çekti ve alfaya yaklaştı. Bazen eşinin adımlarını tahmin etmek ve kontrol altına almak bölge kurtarmaktan çok daha zor geliyordu.

-----------

"Bütün bunları liderlerinize vermeniz yeterli olacaktır."

Siyah bütün kağıtları gönderilecek olan alfalara verdiğinde elini boynuna attı ve sıktı. Alfa yuvasında akşama kadar çalışmıştı. Yanına Doğu ve Kaya geldiğinde onlara döndü.

"Bütün bu kağıtlar ulaştığında büyük bir tepki alacağız."

Doğu sessizce konuştuğunda Kaya sadece omzunu silkti. Siyah ise tepkisizdi.

"İlk önce kendimizi düşünmemiz gerek sonuçta. Gidip de düşmanımız olanlara alfalarımızı verecek değiliz."

Siyah dudaklarını araladı. Kaya haklı olsa da bazı aşılmaz kurallar vardı.

Kaçınılmaz Lanet (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin