86. Kıyamet Planı

270 35 15
                                    

Bütün gözler sadece tek bir gökyüzüne bakıyordu. İri yarı kurtlar, Tanrılarından gücüne güç, kılıçlarına keskinlik isterken Yıldırım gözlerini uzunca süre etrafında gezdirdi.

Alfa yuvasının bütün ihtişamını elinden geldiğince defalarca kez izledikten sonra gözlerini, dışarıda eşlerine, oğullarına bakan gözü yaşlı omega ve beta kurtlara çevirdi. Bellerindeki küçük bıçakları uzaktan seçebiliyordu. Hepsi Kahran'ın ibadethanesine gidecek, buradaki kurtlara adanacaktı.

Gözünü bu kez Siyah'a çevirdi. Bakışlarını yukarıda Bulut'un olduğu kısımda yakaladığında kafasını kaldırdı.

Bulut'un yardımcısı olan omega kızın ona Siyah'a olan titrek ve kızarık bakışlarını yakaladığında ne olduğunu anlayıp burukça gülümsedi ve gözlerini asla çekmek istemediği koyu mavi gözlere kilitledi.

Bütün tasası anında giderken eşinin kaskatı olmuş bedenini inceledi. Yüzü çok soğuktu, bütün acısını zorla saklıyordu. Bunu kitap okur gibi okumuştu. Gözleri kıpkırmızıydı fakat bir damla akmadığını biliyordu.

Daha sonra önüne döndü ve üstünü düzeltti. Gözleri anında kırmızıya dönerken kendisine bakan alfaların ayağa kalkışını izledi. Yavaşça kapının önü boşaltılmış, ordunun gidebilmesi için geri çekilmişlerdi.

Alfa yuvasındaki bu kalabalık lidere bakarken delta dudaklarını araladı.

"Ne olursa olsun, Kahran zafere ulaşacak! Kanımız, canımız bölgemize feda olsun!"

Alfaların hiç şüphe duymadığını belirten ulumalarını duyduğunda hepsi hızla kurt formuna dönmüşlerdi. Yıldırım en öne geçmek için adım atarken gözlerini son kez Bulut'a çevirdi.

Onun elindeki kırmızı çiçeği sıkıca tutup kendisine bakarken gördüğünde kendi Tanrısına dua ettiğini anlamıştı. Hafifçe eğilip ona selam verirken Bulut da aynı selamı verdi.

Lider, hızla öne geçip alfa yuvasından çıktığında kalabalığı izledi. Aralarından geçip Folio sınırına döndüler.

Herkesin bu savaşın kısa sürmesini istediğini biliyordu. En kısa sürede Egemen'in boynunu almaya and içmişti.

Savaşın ne kadar süreceği belli değildi. Arkasında bıraktığı biricik omega eşine geri dönmek için dua etti.

----------

"Saraya geri dönün."

Bulut'un kısa emri Deniz'i ve Asena'yı kendisine çevirirken Deniz gözlerini silip Bulut'a yaklaştı.

"Siz-"

"Ben gelmeyeceğim. Deniz, Duman'a iyi bakıldığından emin ol. Tamamen sana emanet."

Kimseden ses çıkmadan yavaşça alfa yuvasını terk ettiklerinde Bulut gözlerini sonuna kadar açtı. Kumlarla kaplı arenayı dikkatle izledi. Bomboştu.

Eşi gitmişti. Tamamen yalnızdı. Son ailesini de ölüme yollamıştı. Bu ağır gerçek onun bütün iplerinin kopmasına neden olurken arkasını hızla döndü.

Bacakları nereye gittiğini bilemezcesine ani hareketlerle atlayıp ilerlerken volta atmaya başladı. Ellerini birbirine sertçe geçirmiş acıtırcasına sürterken zihni adeta yanıyor gibiydi.

Kaçınılmaz Lanet (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin