"Açıkçası, sizinle çok daha erkenden görüşmeliydik. Birbirimizle olan samimi ilişkilerimiz delta Savaş'a dayanıyor."
Siyah pelerininin ucunu tutarken nefesini yavaşça verdi. Büyük salonda saklanıyordu. Yaklaşık yirmi kişi gelmişlerdi ve yanında başka hiçbir bölgeden alfa ya da beta yoktu.
"Fakat biliyorsunuz, iki büyük bölge işe dahil olduğunda adımlarımızı dikkatli atmaya çalıştık. Üstelik, Kahran bölgesi ile olan ilişkilerimiz zarar görmeye başladı. Herkes için en iyisini yapmaya çalışmak, daima doğru olanın yanında olmak çok zordu. Şimdi bütün gücüm ve ruhumla yanınızdayım."
Siyah hiçbir tepki vermiyordu. Sözleri o kadar sahte gelmişti ki, aklında bile tutmamıştı. Neden geldiklerini çok iyi biliyordu. Bahar festivalinde olanlardan sonra asla sessiz kalmalarını beklemiyordu, beklemediği gibi de soluğu Aster bölgesinde almışlardı.
"Aster Bölgesi olarak yüz yıllardır baskı altındaydık. Aspera ile Mantan'ın arasında paylaşılamayan sözü geçmeyen bir durumdaydık lider. Siz de Aspera tarafında yer aldınız."
İliaca lideri elini kaldırıp bu sözünü kabul etmedi.
"Aspera hiçbir zaman Mantan Bölgesi kadar ileri gitmedi, köylerinize saldırmadı lider alfa. Her şeyi toplantılarda, kağıt üstünde halletmeye çalıştık. İliaca olarak biz Aster'de kan çıkmaması için uğraştık. Lakin Kahran,"
Siyah, Yıldırım'ın bölgesini duyduğunda kaşları çatıldı. Oldukça manipüle edici bir konuşması vardı. Sarayda olanları görüp bilmese bu safi yalana inanabilirdi bile.
"Onlar hiçbir zaman geri çekilmedi. Daima saldırgan bir hal içindelerdi, Mantan'a da bu cesareti onlar verdi. Bugün Mantan Bölgesinin sınırı daha kötü durumdaysa tek sebebi Kahran'dır. Onlar kuruluşlarından beridir güç için her şeyi yapabilecek kadar ileri gitmiş kurtlardı öyle değil mi?"
Siyah, İliaca'nın da farklı olmadığını biliyordu. Onnlar da güç ve egemenlik için herkesi baskılamışlardı. Delta Orhun'un döneminden beridir, bin yıla yakındır da okyanusun en büyük bölgesi olarak geçiyorlardı.
"Sizi uyarmaya geldim. Asıl korkmanız gerekenler Mantan ya da Aspera değil. Kahran."
Siyah tek kaşını kaldırdı. Bu konuşmayı ilk önce Yıldırım yaptığı için inanmadığı Tanrıya teşekkür etti. Eğer şimdi burada olmasaydı, bölgesinin büyük bir çöküşe gireceğini an be an hissetti.
"Eski Kahran ile birkaç gün sonraki Kahran aynı olmayacak. Başlarına yeni bir lider çıkarmak üzereler. Ve o alfa bir canavar. Güce, kana aç bir delta. Gözünü size diktiğinden eminim."
Siyah kafasını çevirip Aster'lileri incelemek istedi. Karşılarında tatlı tatlı tıslayan yılana inanıp inanmadıklarını görmek istedi.
"Kahran'ı yıllardır diğer bölgelerden ayırmamaya çalışıyoruz fakat yeni lider gücünü kötüye kullanacak. Buna birlikte engel olabilir, Aster'e özgürlüğünü geri verebiliriz."
"Bunu nasıl yapacaksınız?"
Siyah Aster liderinin konuşmadan etkilenmiş tonunu duyduğunda gözlerini kıstı. O kadar kolay tuzağa düştüğüne inanamadı.
"İliaca lideri olarak, ilk önce sizin güvenliğinizi düşündüm. Kahran size saldırabilir çünkü siz onlar için bir sahibi ya da lideri olmayan, kabul görmeyen küçük bir topluluksunuz. Kahran ile büyük bir uzlaşma sağlayana kadar sizi İliaca himayesine almayı planladık. Bu bölgeyi, eski sınırlarınız olmak üzere İliaca alfalarıyla koruyacağız. Uzun yıllardır geri kaldığınız her türlü imkanı sağlayacağız. Oratio'dan dükkanlar, ve bir sürü kolaylık sağlanacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçınılmaz Lanet (2)
ChickLit(Omegaverse) Bir bölgenin akıbeti, kurdunun gücü ve kılıcının keskinliğinden geçer. -KAHRAN- Herkes kendi doğrularına sahip çıkarken lanete mi yoksa kurtuluşa mı yaklaştıklarını kimse bilemeyecek. -İliaca'nın devamıdır. Buradan da başlayabilirsiniz...