Elindeki kırmızı içeceği yavaşça yuvarlayıp dururken gözlerini herkeste gezdirdi. Asıl aradığı kişi Asena'ydı fakat saatler geçse bile ortalıkta görünmüyordu. Bunun için Yasemin'i bile uyarmıştı.
Yardımcısına artık az çok güveniyordu. Kendisi için bir omegayı zehirlemeye bile kalkmıştı, bu güveni hak ettiğini düşünüyordu.
Masadaki lider eşlerini bir kez bile dinlememişti. Kendisine yöneltilen soruyu da duymadı. Yeşil renkli gözlerin ona baktığını hissettiğinde dikkatini masaya verebilmişti.
"İlkbahara girmiş bulunuyoruz. Festival zamanları yaklaşıyor, ne düşünüyorsunuz diye soruyorduk."
Bulut yapmacık bir gülümseme ile merakla beklediğini ve bahar festivali için Kahran'ın en iyi şekilde hazırlanacağını söyledi. Gram heyecanı yoktu. Çoğu festivalde babasıyla çiçekleri sattığı için aklına sadece kazanılacak paralar geliyordu.
Bu kez festivali çok başka bir pozisyonda görecekti. Sadece bunun merakı vardı.
Gözleri bu kez İliaca omegası Cevher ile çakıştığında soğuk bakışlarını çekmedi. Elmas omega ile her zamanki gibi yakınlardı ve konuşuyorlardı. Çoğunluk ona ayak uyduruyordu.
Bulut, Cevher omeganın yerini alması gerektiğini düşündü. Bütün bu omegaların saygısını öyle ya da böyle kazanmalı, kendini ispat etmeliydi.
"Omegam!"
Birden Yasemin'in korku dolu sesini duyduğunda arkasını döndü. Hızla ayaklanırken Yasemin'in karşısına geldi. O sırada dikkatleri hafiften üzerlerine çekmişlerdi.
Yasemin'in bakışları Bulut'un aklındaki çeşitli fikirleri daha da güçlendirirken Yasemin kulağına yaklaştı.
"Asena alfa dışarı çıktı. Sanırım... sorun oldu."
"Ne sorunu?"
Yasemin çaresizce kafasını sağa sola sallarken Bulut dışarı çıkmak için hareketlendi. Asena'nın riske girmesini istemiyordu. Lakin hareketi Yasemin tarafından engellenmişti.
"Asena alfa halledip geleceğini söyledi. Sizin herhangi bir şey yapmamanızı söyledi bana."
Bulut kaşlarını çatıp ne olduğunu anlamaya çalıştı. Masaya tekrar yaklaştı, oturmak istemiyordu. Sakinliğini gayet iyi bir şekilde koruyordu fakat bir sorun çıkacağını biliyordu. Kendine her türlü son için mantıklı çıkış yolları aramaya başladı.
Toplantının bitmesi için ne kadar vardı bilmiyordu ve işlerin büyümemesi gerekiyordu.
"Bir sorun mu vardı Bulut omega?"
Cevher omeganın sesi ile ona döndü. Hayır diyerek kafasını salladı.
"Sadece, yardımcım ile ilgili bir sorun vardı."
Gülümseyip geçici sorunlar olduğunu söylerken konuyu bir anda Yıldırım'a getirdi. Lider ile hafif bir gerginlik yaşadığını duyduğundan bahsederken Bulut sadece herkesin kendi işinde iyi olduğunu ve bir şey olmadığını söyleyip masaya katıldı.
Dakikalar geçerken masaya hızla yaklaşan birkaç alfayı gördüler. Herkese saygıyla eğilip gözlerini Berrak omegada durdurduklarında Bulut patlayacak olanı hissetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçınılmaz Lanet (2)
Literatura Feminina(Omegaverse) Bir bölgenin akıbeti, kurdunun gücü ve kılıcının keskinliğinden geçer. -KAHRAN- Herkes kendi doğrularına sahip çıkarken lanete mi yoksa kurtuluşa mı yaklaştıklarını kimse bilemeyecek. -İliaca'nın devamıdır. Buradan da başlayabilirsiniz...