"Omega istemediği takdirde yaklaşamazsın."
İki alfanın kırmızı gözleri birbirini ezip geçerken Asena sakin kalmaya özen gösteriyordu. Yerde büzülmüş omeganın gözlerinin kendisine döndüğünü gördüğünde ona bakamadı. Karşısındaki alfaya göz dağı vermekle meşguldü.
"Bizim bir çift olduğumuzu biliyor olman gerekirdi. Birbirimizi daha önce de gördük alfa Asena."
Asena sözünü kesti. Çift olarak görünmüyorlardı. Asena, omeganın korktuğunu görüyordu.
"Ne olursa olsun, yaşanırsa yaşansın şu an seni istemeyen bir omega görüyorum. Ondan uzak durmanı istiyorum."
Egemen tek kaşını kaldırdı. Birbirlerinin alfalarını kontrol altında tutup kibar olmaya çalışsalar da sözünün kesilmesi sinirlendirmişti. Dişleri büyürken gözleri parladı. Asena da ondan farklı bir halde değildi. Kürkünün içinde daha da kabarıp boyutunu büyük gösterirken yerde onları izleyen Berrak daha da korkmuştu.
"Bana nasıl engel olacaksın Yıldırım'ın köpeği?"
Asena duyduğu hakaretle daha da kızışırken içinden gelen bir hırıltı hissetti. Hiç bu kadar kızdığını ve öfkelendiğini hatırlamıyordu. Bedeninden ateş çıkacak gibiydi ve göğsünden gelen ağır ve boğuk titreşimler vardı.
Dişlerinin uzadığını hissetti. Kendisine yaklaşan alfaya karşı dik durup o da hızlandı. Aklına öğrendiği bütün hareketleri o an getirmeye çalıştı fakat düzgün düşünemiyordu. Karşısındaki alfa kadar da tecrübeli değildi.
Yine de onu bu alfaya bırakmamaya kararlıydı.
Aniden, Egemen'in boğazını bütün gücüyle kavramasıyla geriye sendeledi. Elini göğsüne götürüp sertçe ittirmeye çalıştı. Yapamıyordu. Ayağına onun siyah botu takıldığında yeri boyladı.
Hiçbir hareket yapamamanın verdiği utanç hissiyle daha da öfkelenirken kabzasından çektiği kılıcının sesini duyduğunda bir an dondu. Nefes sesleri birbirine karışırken gözlerini Egemen'e dikti.
"Peşinden efendini de yollayacağım. İliaca'ya diklenen hiç kimse yaşayamadı. Hepinize haddinizi bildireceğim!"
Birbirine bakan iki alfa kılıcın ineceği anı bekliyordu. Asena, karşısındaki bu lidere karşı şansının olmadığını biliyordu. Berrak'a kaçabilmesi için zaman tanımıştı. Bunun için canını hiçe saymıştı.
İstediği gibi omegayı göremediğinde hedefine ulaştığını anladı.
"Bir gün bu devir değişecek."
Egemen sözün devamını beklemedi. Hızla kılıcını indirdi.
Fakat kılıç Asena'ya kadar inmemiş, bir şeyler ters gitmişti. Asena, o tanıdık acı kokuyu, ardından yumuşak tutamları yüzünde hissetti. Kendi küçük bedeniyle koca cüssesini saklamaya çalışan kurdu hissetti.
Omega gitmediği için kızarken kollarını kendi kollarında hissetti. Sıkıyordu.
"Ona dokunma, lütfen."
Nefesleri titreyen omega, Egemen'e oldukça tiksinç gelirken gözlerini acıyla ona dikti. Artık bazı şeyleri anlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçınılmaz Lanet (2)
Literatura Feminina(Omegaverse) Bir bölgenin akıbeti, kurdunun gücü ve kılıcının keskinliğinden geçer. -KAHRAN- Herkes kendi doğrularına sahip çıkarken lanete mi yoksa kurtuluşa mı yaklaştıklarını kimse bilemeyecek. -İliaca'nın devamıdır. Buradan da başlayabilirsiniz...