74. Kaybettin

243 37 22
                                    

"Bu zehir olayı da nedir?"

"Liderim, bana sadece Bulut omegayı getirmemi, sebep olarak da suçunun ortaya çıktığını söylememi istediler. Başka bir bilgim yok."

Bulut büyük bir kızgınlıkla kendisini tutmak isteyen saray alfalarına karşı kolunu sertçe çekti ve kendi iradesiyle arabaya bindi. Kendisine karşı nasıl bir oyun düzenlenmişti anlamaya çalışıyordu.

Liderin hastalığının onun yaptığı bir zehir yüzünden oluştuğunu söylüyorlardı. Fakat buna nasıl bir delil bulduklarını çok merak ediyordu. Lider ile hiçbir alakasının olmadığını bildiği için o kadar da korkmuyordu. Sadece, Bilge betaya artık sağlam bir ders vermesinin zamanı geldiğini fark etmişti.

Yıldırım da yanına bindiğinde Bulut yana kaydı. Araba hızla Oratio'yu terk edip Kahran yolunda giderken Bulut Yıldırım'ın ifadesindeki endişeyi gördü.

"Liderin zehirlenmesi ne demek Bulut?"

Yıldırım'ın yüzündeki şüpheyi gördüğünde sinirlendi. Hiçbir konuda artık uzlaşamadıklarını hissediyordu.

"Sana en başından beri bana güvenmeni söyledim Yıldırım. Lider ile hiçbir alakam yok, apaçık iftira atıyorlar. Baş omega olmama az kaldı ve ellerinden geleni tabii ki ardına koymayacaklardı."

Yıldırım kızgın bir ifade ile yola döndü ve kafasını salladı.

"İftiralarının ardı boş ise sana bunu yapanları saraydan atmam zor olmaz."

Bulut da onun sözlerine karşılık kafasını salladı ve liderin ne zamandan beridir hasta olduğunu ve birçok şeyi gözden geçirdiler. Yarım saatlik hızlı bir yolculuktan sonra saraydalardı.

Alfalar bu kez beklemeden Bulut'un kolunu tuttuklarında Yıldırım izin vermedi. Alfaların geriye adımlamasına neden oldu. Bulut'un arkasından hızla saraya girdiklerinde Asena'yı görmüşlerdi.

Koca salon kalabalıktı ve birkaç kurdun sesi çıkıyordu. Bulut geldiğinde onlar da sustu.

Bulut neler olduğunu anlamayan, öfkeli bir ifade ile herkesi izledi. Gözü Bilge'ye çarptığında nefretinin şiddeti arttı. Kendisine büyük bir ciddiyet ve yargılayan bir ifade ile bakıyordu.

"Neler oluyor burada?"

Lider az önce kapının diğer tarafında gözüktüğünde herkes daha bir dikkat kesildi. Rengi atmış, yorgun görünüyordu ve nefret doluydu.

"Senin omegan tarafından zehirleniyorum eski lider adayı Yıldırım!"

Yıldırım büyük bir hiddetle öyle bir şey olmadığını savunurken Bulut elini Yıldırım'a karşı yavaşça kaldırıp susmasını istedi. Onun bu kadar aptalca bir hamle yapacağını düşünüyor olamazlardı. Koyu mavi gözleri hiddetli duygusuyla birlikte açık parlak bir maviye döndü.

"Bu içi boş sözlerinizle beni suçlayamazsınız. Sizin sağlınıza dair hiçbir harekette bulunmadım."

Bilge beta Bulut'un sözlerini o küstah gülüşüyle sonlandırdı. Salonun ortasından şifacılarla birlikte önüne gelirken Bulut da ortaya ilerledi.

Kaçınılmaz Lanet (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin