"Bu sözler ve iftiralar asla yeterli olamaz."
Hızla Yasemin ile birlikte merdivenlerden geçmeye devam eden Bulut adımladıkça geriliyordu. Odasına götürdüğü otların herhangi bir yere dökülmediğinden kendince emindi.
Evet bu problem tamamen kendisine aitti fakat bunu sadece kendisi bilse de olurdu.
"Geçmişiniz kolayca araştırıldı ve sizin bitkilerle olan yakınlığınız oldukça şüphe çekti efendim."
Bulut alay dolu küçük kahkahasını bir an tutamadı. Tabii ki geçmişim araştırılacaktı diye içinden konuştu. Koridoru yanındaki Yasemin ve arkasında ona yetişmeye çalışan Asena ve Siyah ile birlikte bütün rüzgarıyla devirerek geçerken merdivene yöneldi. Kendisine bakan hizmetçilere göz dahi değdirmiyordu.
Hızla odanın koridoruna girdiğinde kulağında sallanan küpesinin boynuna değişini hissetti. Bu ona daha fazla güç veriyordu. Damarlarında gezinen baskın bir duygu vardı; heyecan.
Üstünde durumu nasıl kurtaracağını bilen bir katilin rahatlığı vardı. Dönenleri kendisinden başka iyi bilen yoktu, duvarlar konuşamayacağına göre karşısında durabilecek yoktu.
Odaya girip bütün gözleri kendisine çektiğinde tek kaşını kaldırarak Bilge'ye baktı. Kendisine oldukça sakin ve gizli bir mutlulukla bakıyordu. Elinde de yatağının altına Yıldırım'ın yaraları için sakladığı otları vardı.
Onun gözlerine aynı gizemli mutlulukla bakarken kolay lokma olduğunu düşündüğü için kötü düşeceğini düşündü. Tabii ki Yıldırım'a kullandığı bitkileri kullanacak kadar aptal değildi, okların kendisine döneceğini çok iyi biliyordu.
Bu kadar kolay kesinlikle değildi.
"Bakın ne buldum, omega Bulut."
Yanında duran alfalar ve baş omega gözlerine bakarken Bulut derin bir nefes aldı ve dudaklarını araladı.
"Yani?"
Bilge betaya bir adım daha atıp elindeki kurumuş otlara baktı. En azından bunu bulmuştu, yerde herhangi bir iz olmadığı için rahattı.
"Yani, kendini zindanın soğuğuna hazırla."
Bulut tekrar gülümsemesini tutmadı. Emin misin dercesine ona bakmaya devam ederken sorarcasına kafasını salladı. Beta kendisini küçük düşürdüğü dakikalardaydı.
"Günahların ellerimin arasında Bulut omega. Oratio'daki dükkanlara kurukanını bırakırken bize ipucu verdiğini bilmen gerekirdi."
Kendisinin zehir de yapabildiğini öğrendiğini söylemeye çalışmasına karşılık Bulut kabul etti. Lakin kanıt yoksa Bulut'un bir yere gittiği falan yoktu.
"Sakın bana elindeki saplara güvenerek üstüme yürüdüğünü söyleme beta Bilge, seni akıllı görüyordum."
Elini uzatıp birkaçı kendi eline aldı ve inceledi. Avucunun içinde yavaşça ezerken yere akmalarına izin verdi.
"Alfam üç kişi ile savaştı ve doğal olarak onun yaraları için bunları kullandım. Sonuna kadar gidip şifacı ya da büyücülerin çağırılmasını istiyorum. Bu korkunç saldırını kabul etmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçınılmaz Lanet (2)
Chick-Lit(Omegaverse) Bir bölgenin akıbeti, kurdunun gücü ve kılıcının keskinliğinden geçer. -KAHRAN- Herkes kendi doğrularına sahip çıkarken lanete mi yoksa kurtuluşa mı yaklaştıklarını kimse bilemeyecek. -İliaca'nın devamıdır. Buradan da başlayabilirsiniz...