Yemek oldukça sakin geçiyordu. Herkes önündeki eti yemeye devam ederken Bulut Elmas omeganın konuşmaya girmesi için hazırdaydı. Kendisine eğitime başlaması gerektiğini ne zaman söyleyeceğini bilmiyordu. Eğer söylemezse de yemeğin sonunda kendisi açacaktı.
Gözü bir an Siyah'a kaydığında eti yuttu. Masada bulduğu tozların başka bir toz olduğunu ve benzediğini söyleyip inanmasını beklemişti. İfadesini okuduğu kadarıyla da inandığını düşünüyordu.
"Omega Bulut, yarın sabah beşten itibaren diğer omegalarla birlikte eğitime tabi tutulacaksınız. Hazırlanın olur mu?"
Bulut kaşlarını çattı. Ağzındaki eti öğütmeyi çoktan bırakmıştı. Mavi gözlerini tehdit varmışçasına baş omegaya çevirdi.
"Diğer omegalarla?"
"Evet diğer omegalarla. Olur da bir sorun çıkarsa başa bilgisiz biri geçmesin diye."
Bulut anında kendisini gösterirken sinirini bastırmaya çalıştı. Yüzüne karşı rakiplerinle eğitim göreceksin denilmişti.
"Tek bir sorun çıkmaması için elimden geleni yapacağım Elmas omega. Bu yüzden diğer omegaların böyle bir yüke girmesini gerek bulmuyorum."
Elmas omega tek kaşını kaldırdı. Böyle bir çıkış beklediği için şaşkın değildi. Lakin bu konuda oldukça netti. Liderin yüzüne bakıp devam etmek için tekrar Bulut'a döndü. Birazdan Yıldırım'ın karışacağını ve doğal olarak eşini destekleyeceğini biliyordu. Beklemeden konuştu.
"Bu sarayın kuralları vardır omega Bulut. Sarayın ilerleyişi için bu aldığımız temel kurallardan biridir. Ben de herkesle birlikte eğitim aldım, benden önceki omegamız da diğerleriyle birlikte eğitim aldı. Sen de buna uyacaksın."
Bulut köklü bir kurala karşı koyamayacağını bildiği için sessiz kaldı.
"Özellikle saray kuralları dersini iyi öğren. İleride sarayı birbirine katmanı istemeyiz. Gerçi, bir Folio'lu olduğunu düşünüyorum da,"
"Emin olun saray en güzel dönemlerini geçirecek."
Bulut baş omeganın irrite edici konuşmasını bitirmesine izin vermedi.
Herkes yemeğini bitirdikten sonra kendi alanlarına ayrıldı. Bulut, omegaların bir Folio'lunun baş omega olmayacağına inandığını hissediyordu. Masanın kenarında kara kara düşünürken omzuna birinin dokunduğunu hissetti.
Kafasını çevirdiğinde Yasemin'i bulmuştu.
"Siz çok iyi bir baş omega olacaksınız efendim. Diğer omegalar sizi engelleyemeyecek."
Bulut, kendisine güç vermeye çalışan hizmetçisine yorgunca gülümsedi. Dediği gibi olması için elinden geleni yapacaktı. Ayrıca uğraştığı farklı sorunlar da vardı. Elini başına götürdü. Yasemin'e teşekkür etti.
Oldukça yorulmuştu, bir an önce Yıldırım'ın yanına kıvrılıp yatmak istiyordu.
"Eğer sorun olursa size yardım edeceğim efendim."
"Hiç şüphem yok."
Yasemin'e güvendiğini ima ederken gülümsedi. Lakin tam olarak doğru söylemiyordu. Daha on sekiz yaşında küçük bir hizmetçiydi ve onun neler döndüğünden pek haberi olduğunu sanmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçınılmaz Lanet (2)
ChickLit(Omegaverse) Bir bölgenin akıbeti, kurdunun gücü ve kılıcının keskinliğinden geçer. -KAHRAN- Herkes kendi doğrularına sahip çıkarken lanete mi yoksa kurtuluşa mı yaklaştıklarını kimse bilemeyecek. -İliaca'nın devamıdır. Buradan da başlayabilirsiniz...