37. Yolculuk Planı

658 96 27
                                    

"Yüzden fazla kağıt var ve hepsini dolduracak mısın?"

"Ya ne için aldık?"

"Ne bileyim sen bu kadar akıllı ve çalışkan mıydın?"

Alayla konuşan Asena, Yıldırım'ı izlerken onun ifadesine güldü. Enerjik hissediyordu. Bütün gece uyumuştu ve sabahın ilk ışıklarında soluğu onların yanında almıştı. 

Bulut'u yemek yaparken bulmuştu. Ona yardım etmiş, Yıldırım'ın dünden beridir çizdiği iki tane planı incelemişti. Ama bir şey anlayamamıştı. 

"İlk olarak yönetimdeki bazı değişikliklerden başladım. Onlar on sayfa tuttu fakat derin şekilde yazılmadılar. Daha sonra Kahran'ın merkezine ve diğer küçük yerlerine açılabilecek inşaları çizmeye başladım. Sekiz farklı çizimim vardı. Bunlardan üçü askeri eğitimle ilgili. Beşi de farklı konularla alakalı. Özellikle Thoras'taki özel okul gibi bir okul düşünüyordum. Bir nevi yeni icatlar çıkarmaya odaklılar ve bunu askeri okullarla birleştirirsek ortalığı ezer geçeriz."

Yıldırım'ın düşünerek yemeğini yedi. Ayrıca sesli düşünüyor, Bulut'un da öğrenmesine yardımcı oluyordu. 

"Çok yerinde bir karar. Eminim uygulanacaktır. Başka hangi konularda düşünüyordun?"

"Yirmiye yakın iç konular fakat geri kalanı tamamen Kahran Okulu ve dış politikası hakkında. Kahran Okulu her ne kadar eğitim için olsa da anlamı çok büyük. Lider olacak kişinin Kahran'dan mezun olması çok güven verici mesela. Onlara özel liderlik eğitimlerinin arttırılması, farklı eğitimleri de katmak gibi planlarım var. Sadece dövüş ve kurtlara baskınlık kurmakla olmuyor. İlişkileri, yönetimi de iyi bilmeliler. Bunu bizde detaylarıyla öğrenmiyorlar. Eğer ilerletirsek daha çok üne kavuşacak ve yüklü para alacağız. Liderlerin alfa oğulları için ideal bir eğitim süreci."

Asena ve Bulut, Yıldırım'ın tamamen savunma ve askeri olduğunu anlamışlardı. Bu Asena için eksik kaçsa da Bulut düşüncesini dinledi. 

"Neden sürekli silahlar, adamlar, dövüşler konuşuyorsun? Bölgendeki insanlar için neden bir şeyler yapmıyorsun?"

Asena, Yıldırım ile merakla biraz da öneri verir gibi konuştu. Yıldırım onun ne demek istediğini anlıyordu. Daha önce gitmediği için sözlerini ve düşüncesini normal karşıladı.

"Biz geçimimizi bunlardan sağlıyoruz Asena. Geri kalan neredeyse bütün bölgeler savunmalarını bizimle yükseltiyor, bizimle işbirliği yapıp bir sürü silah ya da adam alıyorlar, bazen bütün savunmalarını bize bırakıyorlar ve biz yüklü para alıyoruz. O paralarla bizim insanlarımız geçiniyor. Eğer onları yükseltirsem, doğrudan bizim ekonomimiz ve durumumuz gelişir. Kahran Bölgesi'ne eğlenceli, daha güzel şeyler getirebilirim. Zira yok değil. Sadece alfalarımız diğerlerinden biraz fazla çalışıyor."

"Kahran başından beri gücü sarsılmayan tek bölge. En güçlüsü şu an Oratio'daki işleyiş ve hareketlilik nedeniyle İliaca. Fakat ondan önce Kahran daha güçlüydü, sadece İliaca Oratio sayesinde yükseldi. Yine de Kahran bölgesi hala otoriterliğini koruyor."

Bulut da Yıldırım'ın ardından konuşup Kahran Bölgesi hakkında bilgilerini aktardığında Asena kafasını salladı.

"Bu bölgenin gücüne bayağı güveniyorsun ha?"

Kaçınılmaz Lanet (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin