57. Geri Dönüşe Hazırlık

504 64 11
                                    

"Apaçık, Kahran'ı fiziksel olarak alt edemeyecekleri için yalnız bırakmaya çalışıyorlar. İliaca ve Mantan diğer bölgeleri çok ustaca kendine çekmiş."

Mantan'ı ilk kez duyan Asena kaşlarını kaldırdı. Bütün sabah konuşmuştu, ağzından bir kez bile Mantan kelimesi çıktığını hatırlamıyordu. Bir bölge olduğunu bile şimdi öğrenmişti.

"Mantan ya da onun gibi bir şey söylemedim."

"Neden? Savunmaya katacağınız yeni aletiniz mi vardı?"

Yıldırım, Bulut'un gözlerine bakarken kırmızı gözlerini eski haline döndürmeye çalışmadı. Kendi bölgesinin çirkin bir plana katılıp etkisini azaltmaya çalışmaları her yerinin sinirle sıcaklamasına neden oluyordu. 

Asıl sorun, bu ilk değildi. Tarih kitaplarında, okulda, Kahran yuvasında bunu görmüştü. Diğer bölgelerden, özellikle İliaca'dan destek alınmadıkça adımlar nadir atılıyordu. Mantan ise İliaca ve Folio arasında gidip gelen bir bölgeydi. Sınırları Folio ile çiziliyordu ve bu yüzden güvenliği için Kahran'dan hep uzak durmuştu.

"Yeni aletlerimiz vardı. Lakin bu hep yaptığımız bir şey. Asıl batan şey, bir tanesini Mantan için kaldırmışlardı, oldukça ağır sonuçları olan bir yenilikti. Onların da Folio'ya verdiğini biliyoruz. Liderimiz ilk kez İliaca'nın sözünden çıkınca gerildiler."

Bulut anladığını belirten bir ifade ile Yıldırım'ı dinlemeye devam etti. Yıldırım, Folio'ya kötü bir muamele yaptığının farkındaydı ve Bulut'un tepkisini ölçmek için ona döndü. Eşinin Folio'lu oluşu Yıldırım'ı kötü hissettirmiyordu fakat Bulut'un açısını merak ediyordu.

"Bu, benim için farklı artık. Folio bölgesi beni çoktan silmiş olmalı. Ben Folio bölgesinde doğdum, oranın kültürüyle yetiştim fakat hepsi bu kadarmış."

Yıldırım'ı rahatlatmak adına sarf ettiği cümleler işe yaradığında devam etmesini bekledi. İşin Yıldırım'a nasıl ulaştığını merak ediyordu. Biliyordu ama yine de delta olduğu açığa çıkmadan öncesi de vardı. Bunu öğrenmişti.

"Ben birinci derece dövüşçü seçildiğim gün liderliğe adaylığımı koyacağımı söyledim. Ardından da olması gerektiği gibi İliaca ve Aspera bölgelerinin veliahtlarıyla tanıştım, onlarla bir ilişkimin olması doğaldı. Fakat İliaca veliahtı, yani Egemen Kahran'ı ilgilendiren konularda konuşmaya başladığında yerini bilmesi gerektiğini söyledim."

İkisinin çoktan tanıştığını öğrenen Bulut ve Asena şaşkınlığını gizlemedi. Daha çok Asena şaşırmıştı. Bulut ise bunun olağan olduğunu bilse de kendini şaşırmaktan alıkoyamadı.

"O günden sonra da Kahran'da beni tutan kurt sayısı arttı, bana dönen bakışlardan biliyordum. Yapılan etkinliklerde, festivallerde benim görünmem herkesi gururlandırırdı. Kahran'lıların kendi arasında beni geleceğin lideri olarak anlattıklarını biliyordum. Son noktayı da meşhur bahar festivalinde Kahran liderinin arkasından gelerek koydum."

Bulut o günü hatırlarken Yıldırım'ı zaten duymuş olduğunu fark etti. O gün, o bir sürü çiçek dağıtmıştı. Fakat Folio'lu olduğu için Kahran'a dair fazla bir şey görmemişti. Yine de Yıldırım'dan konuşulmuştu hatırlıyordu.

"Egemen kendisine sağlam bir engel çıktığını biliyordu. Bunu hiç belli etmedi ama aptal değildim. Sonra, bu delta ve vita konusu derinlemesine araştırılıyordu. Olanlardan sonra, benim delta olmamı beklemediğini biliyorum lakin bunu kullanmak için hazırdı. Ve, beni silmek için artık büyük bir sebebi var."

Kaçınılmaz Lanet (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin