72. Bana Yaklaşma Vita

370 41 21
                                    

"Tam iki yüz tane birinci derece alfa hazırlanacak. Bir ay olmadan harekete geçeceğiz. Bahar festivalinden bir ay önce Aster'i koruma altına almış olacağız."

Yıldırım kafasını salladı. O da bu bir ayın sonunda resmi olarak lider olmuş olacaktı. Aster'i her yönden koruma altına almak için İliaca gelmeden önce az zamanları vardı. Mantan Bölgesi'nin ortaya çıkmamış ihaneti yüzünden artık umudunu büyük ölçüde onlardan kesse de bu Yıldırım'ı korkutmuyordu. İliaca'ya karşı konuşma gücünü kendisinden aldığını biliyordu. İkili oynuyordu ve Yıldırım tarafını belli etmeyen birine asla fırsat vermezdi.

Bütün bu İliaca düşmanlığının oyun olduğu Yıldırım için açıktı. 

"O zamana kadar Aster'i güvende tutmak için birkaç destek yollayın. En azından liderlerin olduğu merkezi gizliden sakin tutsunlar."

Oratio'daki okula gitmesi gerektiği için üstüne siyah kürkünü giydi. Okulda Kahran okulu için bir seçme yapılıyordu ve Yıldırım bir lider adayı olarak gitmeyi seçmişti. Oratio dövüş okulunda Kahran'lı bir alfa yoktu fakat başka bölgelerden gelmek isteyen yüzlerce alfa vardı.

Son cümlesini söylemek için Siyah'a döndü.

 "Aster ile ilişkimiz büyük ölçüde Siyah beta ile birlikte ilerleyecek. Bundan sonra Aster bütün adımlarını Siyah ile atacaktır. Siyah'ın haberi olmadan bir adım bile atmayın."

Koşarak çıktı ve hocalarıyla birlikte kurt formuna girip Oratio okuluna yöneldi.

---------

"İlkbahar yaklaşıyor."

Bu güzel bir sözdü. Bulut için de öyleydi, ilkbahar, içinde Folio'da yaşadığı anılarını ve eski hislerini canlandırıyordu. İlkbahar Folio için çiçek demekti ve tanrıya bunun için bol bol dua etmek demekti.

Ve Bulut bu dua kısmı için ikilemde kalmıştı. Fakat fazla uzun sürmedi. Tabii ki dua edecekti. İnancını değiştirmemişti. Sırf Folio'dan dışlandı diye inancından da olmamıştı.

Üstelik düşük tozunu kullandığı için aşırı suçlu hissediyordu. Bebeğine henüz kavuşmayı engellemesinin bir sebebi olsa da içindeki kurdunu resmen intihara sürüklemişti.

Kahran sarayında zihnen normal kalmak için yeterince sınırlarındaydı ve bir de kendine zarar vermişti.

Ve aklına bile getirmek istemediği kısmı, deltasının duymasıydı. Düşük tozu kullandım ve hamile olmamı engelledim çünkü senin neslini devam ettirmek istemedim demekti ve bunu duyarsa neler olacağını tahmin bile edemiyordu. Aralarında büyük bir yarık açacağından emindi. Sırf bu yüzden bırakmıştı.

Yıldırım'ın gururunu ve delta kurdunu zora sokacak bir harekete cesareti ve kalbi yoktu. Yıldırım'ın neslini her şeyden çok devam ettirmek istiyordu fakat böyle bir zamanda olması çok fazla zora sokacaktı, bunu Yıldırım'a açıklama kısmı bulanıktı.

"Belki de şifacıları değiştirmeliyiz. Verdikleri otlar belli ki bir işe yaramıyor."

Bulut konuşulan konuya döndü. Liderin sağlığının kötüye gittiğini duymayan kalmamıştı. Aklından onun için bir karışım hazırlamak geçti. Lakin hemen kafasından sildi, nasıl olsa onun elinden bir şey almayacaklarını biliyordu.

Kaçınılmaz Lanet (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin