Kahran sarayına hiddetle giren lider herkesin dikkatini çekmişti. Sarayın en büyük ve gözde katına çıktığında kendisini eşi karşıladı.
"Bu ne cüret! Kim Kahran liderine bu şekilde davranabilir!"
Kendisini sakinleştirmeye çalışan eşini dinlemeye çalıştı. Gururuna büyük bir darbe yemişti. Bir lider olarak da yerine geçecek olan alfanın izlediği yolu beğenmiyordu. Kesinlikle güvenli değildi ve bölgenin gücüne ve savunmasına büyük bir yumruk yiyeceklerini düşünüyordu.
Ayakta kalabilmek için güçlülerle birlikte yükselmenin şart olduğunu her zaman savunuyordu.
Lakin birkaç haftaya yerini devredecekti, vakti kalmamıştı.
Dakikalarca eşi ve hizmetçilerle sakinleşmeye çalıştı. Alfa yuvası hareketlenmişti ve bu akşama gidecek silahlar ve askerler durdurulmuştu. Parasını çoktan almışlardı, yollamazlarsa Kahran kötü bir duruma düşecekti.
"Ne yapacağını çok merak ediyorum. Kahran'ın köklü itibarını yerle bir edecek ve bizi o kötü kurtları yetiştiren yer olarak tarihe tekrar yazdıracak."
"Eğer alfamız bir adım attıysa Kahran adına atmış demektir. Kahran'ı ve geçmişini Yıldırım kadar seven bir kurt olamaz."
Herkes bu sefer koyu mavi gözleriyle lideri dikkatle izleyen omegaya döndü. Sakin duruyordu. Fakat eşini son sözüne kadar savunacaktı. Kahran için en iyisini Yıldırım'dan başkası yapamazdı ve Bulut bunu çok iyi biliyordu. Yıldırım gördüğü en sadık ve bağlı alfaydı. Düşman bölgeden bir omega ile birlikte olabilirdi fakat hayatlarında farklı olaylar olmuştu.
"Lider Yıldırım sizin yerle bir ettiğiniz itibarı almaya çalışıyor. Kurtlar dünyasının uslu bölgelerinden biri yapmaya çalışıp koca Kahran'ı susturarak itibarını zedelediniz."
Gözleri kırmızıya dönen lider Bulut'u korkutmadı. Odanın içine doğru adımlamayı bitirdiğinde yanında duran Yasemin'in gölgesini hissediyordu.
"Artık tahtınızı devretmenizin vakti geldi de geçiyor. Zaman bizim zamanımız ve Kahran'ı biz ayakta tutacağız."
Lider kendisine karşı dik bir duruşla konuşan Bulut'un karşısına geldi. Çift olarak hadlerini aştıklarını düşünüyordu. Yıldırım'ın aklını çelen ve baş düşman olan bu omeganın başa geçme ihtimalini yok etmek zorundaydı.
"Adımlarınız yanlış oldukça sarsılacağız. Ne ile uğraştığınızın farkında değilsiniz. Bölgeye zarar verdiğinizi düşünürsem,"
Sesinin perdesini hafifçe indirdi.
"Başa geçmenize izin vermeyeceğim."
"Kararı asla değiştiremezsiniz."
Lider büyük bir şüphe ve alayla Bulut'u süzdü. Odanın içine büyük bir sessizlik hakim olmadan önce herkes gerginliğini birbiriyle paylaşıyordu.
"Beni nasıl durdurmayı düşünüyorsun?"
Bulut kaşlarını çatıp kendisine büyük bir ima ile bakan lidere karşılık sessiz kaldı. Neyi ima ettiğini hissedebiliyordu. Kesinlikle kendi işine olan imasıydı. Bitkilerle olan yakınlığını biliyorlardı ve Bulut'un zehir yapabileceğini ima ediyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçınılmaz Lanet (2)
ChickLit(Omegaverse) Bir bölgenin akıbeti, kurdunun gücü ve kılıcının keskinliğinden geçer. -KAHRAN- Herkes kendi doğrularına sahip çıkarken lanete mi yoksa kurtuluşa mı yaklaştıklarını kimse bilemeyecek. -İliaca'nın devamıdır. Buradan da başlayabilirsiniz...