Bemutatkozás

2.8K 62 7
                                    

Hello, a nevem Natali Porter, avagy Natasa Petrova. Igen, Én is Petrova hasonmás vagyok. Kinézetre 17 éves vagyok, egyébként 518.

Apám vérfarkas volt, nem ismertem, Anyám meg ugye a hírhedt Katerina Petrova, de van egy dolog amit kevesen tudnak róla, mégpedig az hogy boszorkány volt így én is boszorkány  vagyok, mégpedig szipolyozó... 

Csak azért bántottam eddig embereket, mert bántottak,vagy bántották Bekah-t.  A legjobb barátnőm, Rebekah Benett volt, Bonnie Benett egyik felmenőjének a lánya.

De történt egy kis baleset... Összevesztünk egy fiún és véletlenül, tényleg véletlenül, meglöktem, mire leesett a lépcsőn, de valamiért nem tudta használni a boszis képességét, és kitörte a nyakát. De ennek már több mint 500 éve.

Mivel bennem van a vérfarkas gén és közöm volt egy ember halálához, hirtelen rosszul lettem, elkezdtem szédülni. A vérfarkas létem aktiválódott, én pedig egyedül voltam vele, nem volt senkim. 

Az is nehezített a dolgomon, hogy Rebekah anyukája, bosszúból ázváltoztatott vámpírrá, így lettem tribrid, hatalmas energiával és erővel. Nincsenek dühkezelési problémáim, csak ha felhúznak, "kicsit" kiakadok, ami néha gyiklolászásba torkollik...

Én rövidebbre vágattam a hajam, így engem nem lehet összetéveszteni, sem Anyámmal, sem pedig, Elenával.

Mi, Klaussal már régóta "ismerjük" egymást... Ez azt jelenti, hogy először azért akart kinyírni, hogy megtörje azt a vérfarkasos átkát, aztán mikor megtudta, hogy egy tribrid vagyok, pedig azért, mert az vagyok... Magyarul, csak mert élek... Király...

Sokszor sikerült neki, de persze nem véglegesen, csak úgy meghaltam, egy kicsit... Persze ősi vagyok, amit ő nem tudott. Ez a történet akkor kezdődött, éppen eléggé szar volt az évszázadom, úgyhogy kicsit ámokfutásba kezdtem...

Mondjuk úgy, hogy túl sok volt Burlingtonban a vatállat támadás😁, szóval a kedves boszik a "természet rendjének" fenntartói kezdtek felfigyelni rám...

Egy újabb hasonmás (Klaus M. ff.) Szüneteltetve, de igyekszem😁Where stories live. Discover now