79.

370 15 3
                                    

*Megint elájultam...*

[x idővel később]
Arra keltem, hogy valaki birizgálja a hajamat. Lassan kinyitottam a szememet, de alig láttam valamit a vakító világosságtól. Óvatosan oldalra fordítottam a fejemet, mire a vigyorgó hybrid  rámvetette magát.

- Na, végre Tündérem. Bonnie már aggódott, hogy nem sikerült és megint nem ébredsz fel. Annyira örülök, hogy visszajöttél. - hajolt közelebb Nik, aztán belepuszilt a nyakamba, mire önkéntelenül elmosolyodtam.

- Na, Csipkerózsika felébredt? Akkor sikerült. - jött oda hozzánk Bonnie.
- Jaj... Csak remélem engem nem erőszakolt meg a király álmomban... - néztem összehúzott szemmel Klausra.
Szegény azt sem tudta, hogy mivan...

- Ki erőszakolt meg kit? Vagy mivan?! Milyen király? Kit? - néztek rám értetlenül.

- Azt ne mondd, hogy nem ismered az eredeti történetét! - bámultam vissza elképedve, mert mégis csak egy 1000 éves ősi hybrid... Elkerekedet szemmel megrázta a fejét.

- Hát, akkor elmodnom... Szóval, az eredeti történet szerint, Csipkerózsika nem egy átok, hanem egy prófécia foglya és nem egy orsó szúrja meg, hanem egy lenmag megy a körme alá.
Emiatt bealszik, mint te a mikor másnapos vagy.

Nos, amég ő szundikál, addig a király megerőszakolja.

- Mert alszik... Ezért hívjuk megerőszakolásnak... Ha nem aludt volna, akkor nem közösülnek, mert a csajnak biztosan jobb ízlése lett volna,  így biztosan ellenkezett volna. És ez a mese egy rohadt rövid és unalmas mese lenne. -

Na mindegy is... Tehát amég a csajszi alszik, közben terhes lett és még álmában megszülte a két kisgyermekét.

Amikor a két kicsi elkezdi Csipkerózsika ujját szopni, akkor kijön onnan a lenmag, így felébred... És ennyi. Jó reggel mindenkinek... - vigyorogtam.

Egy újabb hasonmás (Klaus M. ff.) Szüneteltetve, de igyekszem😁Where stories live. Discover now