* Éreztem ahogy Klaus elmosolyodik és végre-valahára belekezd a dolgába.*
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
Először csak finoman megnyalt ott, mire a szám elé kaptam a kezemet, nehogy Bonnie felébredjen.
- Istenem! - nyögtem ki, - abba ne hagyd! - közben az ujjammal beletúrtam a göndör hajába és egy picit meghúztam azt.
- Nem is terveztem, Tündérem... Ez még csak az előjáték - kuncogott fel - ennek csak folytatása lesz. - mondta, majd folytatta a kényeztetést.
Éreztem ahogy elmosolyodik, majd még mélyebbre hatolt bennem a nyelvével.Még egy darabig izgatott így, majd, megéreztem valami furcsa bizsergés ott lent.
- Klaus! Én...nekem most...mindjárt- figyelmeztettem, ő abbahagyta a mit csinált, én pedig Lentről belenézett a szemembe.
- Ez így jó volt? - mondta nagyon arányosan, mire csak levegőt kapkodva bólogattam.- Tökéletes volt... Ahogy csináltad... Amit csináltál... Te... - mosolyodtam el, amint meg tudtam szólalni.
- Akkor megnyugodtam! Nem szeretnék semmit sem elrontani veled kapcsolatban. - mondta mosolyogva.Adott egy utolsó puszit a nőiességemre, válaszul csak sóhajtottam egy picit. Hirtelen felhúztam, hogy egyvonalban legyen az orunk, adtam neki egy rövid csókolt, de közben fordítottam a helyzetünkön, így én lettem felül.
Elkezdtem végigcsókolgatni a mellkasát, majd a boxerén át adtam neki egy puszit, mire belemarkolt a takaróba. Ezen csak elmosolyodtam folytattam amit elkezdtem.
- Egy picit megemelnéd a csípődet? - kérdeztem egy puszi kíséretében. Nem kellett kétszer kérnem, azonnal megemelte, így könnyebben le tudtam húzni róla az alsóját.
Ugyan azt csináltam mint az előbb, csak most nem volt ott, az a plusz textil sem. Majd óvatosan a számba vettem a férfiasságát és elkezdtem körözni körülötte a nyelvemmel.
Még egy picit csináltam, majd az egyenetlen nyögéseit felválltották a szavai.
- Nat.. teljesen... Én lehet, hogy mos... Ahh! - próbált szóhozjutni, - ez kész... Nagyon jó vagy, Babe! Asszem én most megyek el. - nyögte, majd az arca elé kapott egy párnát és belenyögött egy akkorát, ami még a párnán keresztül is hangos volt.Közben lassan kiengedtem a számból a férgiasságát. Még adtam rá egy búcsúpuszit, mire a hozzá tartozó személy ismét nyögött egy nagyot.
Megtöröltem a számát a csuklómmal és felmásztam mellé. Az ujjaimmal elkezdtem lépegetni a mellkasán.
- Elmegyek fogatmosni, aztán innen folytatjuk. - adtam egy puszit az arcára és el szaladtam a fürdőbe. Kicsivel később valaki belepuszilt a nyakamba.- Jöttem én is. Már ha nem baj... - nevetett fel.
[egy fogmosással később]
- Gyere szívem. - fogtam meg a kezét és visszafutottam az ágyhoz. Ledobott a takarókra, ő pedig rám feküdt. Ismételten elkezdte puszilgatni a fülem mögötti részt.Hallkan sóhajtottam egyet és a kezeimet rácsúsztattam a hátára. Picit Megemeltem a csípőmet, így ő a derekam alá csúsztatta az ő karját.
- Biztosan? - kérdezte meg utoljára.
- 100 százalékig! - válaszoltam mosolyogva.Lassan feltérdelt, majd leült, így én belé ültem az ölébe.
- Csak legyél óvatos... - tetem hozzá aggódva.
- Én leszek az első? - kérdezte, mire elpirultan bólintottam egyet és elkezdtem a takarót vizsgálgatni. - akkor én szeretnék lenni az utolsó is. - kezével megemelte az államat, így muszáj volt a szemébe néznem.- Csak is te! - súgtam hallkan.
....
Jó-jó, nem kell leszólni, most írok először ilyet, de szerintem be is fejeztem. Már nekem ég a fejem, amikor írom. Édes istenem, segíts. Hát hová sűllyedtem? XD Na, igyekszem, mert minél hamarabb befejezem ezt a jelenetet, annál hamarabb visszaválltoztathatom a rendes arcszínemet, és írhatom tovább✌️😋, normális, tartalmas történetet. Nem tudok ilyen jelenetet írniiiii... Somebody help meeee!! 😅😇
Puszi, R.
....
YOU ARE READING
Egy újabb hasonmás (Klaus M. ff.) Szüneteltetve, de igyekszem😁
VampireHello, a nevem Natali Porter, avagy Natasa Petrova. Igen, Én is Petrova hasonmás vagyok és nem mellesleg tribrid. 518 éves vagyok, ősvámpír. 1503. Június 20.án születtem. Vigyázat! -erőszak -🔞 -káromkodás -némely mondatot, leírást csak saját felel...