*Óvatosan elkezdtem mocorogni rajta és hallottam ahogy elakad a lélegzetvétele.*
Erre magamban elmosolyodtam és mégjobban mocorogtam
- Tündérem. Kérlek ne kínozz már. Így is nagyon nehéz ellenállni neked, de hogyha még hergelsz is... - húzta el a száját. Erre csak magamban vigyorogtam, majd ráfeküdtem a hasára és visszaváltoztam.Ő csak megdöbbenten figyelt és egy picit megint elpirult.
- Még nem fejeztük be. - mosolyogtam rá, majd felpattantam és el szaladtam a szekrényéig. Neki pont háttal álltam, de így is éreztem a tekintetét magamon.- Ne stírölj már megint... - mondtam neki és megjátszottam azt hogy mérges vagyok. Picit hátrafordultam és megláttam, hogy elpirultan vizsgálgatja a lepedőt a lábánál. Vettem fel egy bugyit, meg egy pólót és ráugrottam.
Nevetve befeküdtem az arca és a lepedő közé, így az én fejem volt ahelyett a terület helyett amit eddig nézegetett.
Vigyorogva megpusziltam a homlokát, mire ő megfogta a vállamat és lecsapott magamellé az ágyra. Odatenyerelt a két fülem mellé és onnan nézett rám.
Rátapasztottam a tenyeremet a hasfalára és adtam egy puszit a kulcscsontjára. Erre kicsit hátrébb csúszott, hogy a feje az enyém felett legyen.
Én lejjebb csúsztam és elkezdtem puszilgatni a hasát. Még lejjebb csúsztam mire elakadt a lélegzete. Egyre lejjebb haladva puszilgattam a hasát, közben a kezeimmel a combja hátsó részét simogattam.
Mikor már az övénél jártam hirtelen felnéztem az arcára és megint elpirult. Valamiért mindig elpirul... Vajon miért...
Ránéztem a nadrágjára és adtam egy puszit a kidudorodó részre, majd a vámpír-sebességemet kihasználva kicsúsztam alóla, és odahuppantam a mellé az ágyra. Mire a meglepettségtől behajlította a karját és arcal lefelé a takarója zuhant.
Elkezdtem simogatni a hátát, majd ráültem törökülésben a lapockájára.
- Hah... Nem tudsz felkelni. Nyertem. - kezdtem hülyülni- Persze, persze. Szórakozd csak ki magad, amég tudod... - vigyorgott bele a párnába - akkor nézzük csak... Mi az hogy nem tudok felkelni? - kérdezte arcoskodva. Természetesen nem sikerült neki - Mi a? Ezt meg hogy? Te varázsolsz? - kérdezte gyanakvóan
- Nem csalok, csak szimplán gyengusz vagy... - hergelzem tovább- Nem vagyok gyengusz - nevetett fel
- Akkor próbálj meg felállni. - sikertelen volt - mondtam, mondtam, meg mondtam! - vigyorogtam - kis gyengusz vagy
- Na jó. Eddig hagytam magamat. Most már nem fogom. - mondta, majd könnyedén feltornázta magát, így én csodálkozva puffantam le mellé az ágyra.- Nem meg mondtam? Nem vagyok gyenge... - vigyorodott el - na, most te jössz... Feküdj le. - én a hátamra feküdtem, így ő szokás szerint a csípőmre ült.
- Így jó? - kérdeztem és próbaképpen megmozdítottam a csípőmet, mire egy még szolidnak nevezhetó nyögést hallottam a rajtam ülő hybridtől. - Ááá... Ezek szerint tökéletes. - nevettem fel gonoszan, majd egy nagyobbat mozdultam, mire Nik elkezdett izzadni.Ahogy ott ültem és figyeltem ahogy szegény visszafogja magát, előjött a kínzós énem. Úgyhogy megfogtam Klaus kezét és elkezdtem lehúzni az ujjáról a napfény gyűrűjét, mire elkapta a kezét.
- Te bolond vagy? Ha ez nincs akkor én itt fogok meghalni. - mondta mérgesen. Ezt tudtam és csak azért akartam hogy mérges legyen, hogy tudjak egy kicsit játszadozni vele. Engesztelés képen...Megfogtam a két csuklóját és magamra húztam a felsőtestét. Átöleltem a derekát és elkezdtem puszilgatni a hasfalát mire picikét felnyögött. Mikor felnéztem az arcára, végre nem pirult el. Elengedtem a derekát, mire felült az eredeti pozíciójába.
Elkezdtem sok kis apró kört leírni a csípőmel, már amennyire a rajtam ülő Nik súlya engedte. Erre válaszul halkan elkezdett nyögdécselni.
Miközben mozgattam alatta a csípőmet, elkezdtem simogatni a mellkasát, mire Klaus elkezdett kérlelni
- Könyörgöm, kérlek, ne kínozz már tovább. Tündérem. Te nyertél. - azzal leszállt rólam és mellémfeküdt az ágyra.- De még nincs itt a vége. - nevettem fel gonoszul, majd ráültem az ágyékára. Erre csak lemerevedett és nézte hogy mit csinálok.
Én csak ráfeküdtem és elkezdtem puszilgatni az állkapcsa alatti részeket, mire ismételten gyögdécselt alattam. Az egyik kezemmel megsimogattam a leizzadt arcát, majd az egyik tincsét kezdtem el birizgálni.
YOU ARE READING
Egy újabb hasonmás (Klaus M. ff.) Szüneteltetve, de igyekszem😁
VampireHello, a nevem Natali Porter, avagy Natasa Petrova. Igen, Én is Petrova hasonmás vagyok és nem mellesleg tribrid. 518 éves vagyok, ősvámpír. 1503. Június 20.án születtem. Vigyázat! -erőszak -🔞 -káromkodás -némely mondatot, leírást csak saját felel...