* - Na, most elpirultam... - nevettem fel és rátapadtam az ajkaira.*
-Khm... - hallottunk egy ismeretlen hangot a hátunk mögül.
- Ez biztos a tulaj. - súgtam Klausnak, válaszul csak picit bólintott.- Áh, jó napot! Elnézést hogy ilyen későn jöttünk, de átutazóban vagyunk. Szeretnék foglalni 2 szobát, ma estére ha lehetséges. - fordult meg egy széles mosollyal.
- Hogyne lenne lehetséges. A 4es, 5ös szoba szabad. Ha az megfelel... - túl nyálas volt a hangja.
- Szívem, én kimegyek Bonniehoz. - adtam egy puszit az arcára és kiszaladtam a lányhoz.- Bonnie, szerintem valami nem stimmel. Olyan furcsa a csávó.
- Még nem találkoztam vele. De hiszek neked.
- Menjünk nézzük meg. Úgy is találkozni kéne azzal akinek kiadja a másik szobát.Vissza mentünk a portára, Nik akkor töltötte ki a papírokat, így teljességgel a hátát mutatta a tulaj felé.
Amint beléptünk az ajtón, megláttam egy karót a kezében, amint éppen le akarja szúrni Klaust. Felkiáltottam
- Mottus! - a férfi a falnak repült a karó pedig kiesett a kezéből.- Ezt miért kellett? Te is boszorkány vagy?! A vámpírok az ellenségeink. Miért mentetted meg?! - háborodott fel a férfi.
- Nem csak boszi vagyok. Natasah Petrova, hasonmás, vámpír, vérfarkas ÉS boszorkány! Szolgálatára! - hajoltam meg színpadiasan.
- Egy tribrid? Neked is meg kéne döglened a vámpír barátaiddal együtt. De kit tiszteletnek a bájos barátnőtökben? Csak nem egy újabb vámpír?! - kérdezte fintorogva
Bonnie elröhögte magát, fel tartotta a kezét és lecsapta a földre a férfit, aki fájdalmas nyekkenéssel ért földet.
- Nem vagyok vámpír! Soha nem is leszek vámpír, de a leges legjobb barátaim vámpírok. Úgyhogy, ne merjen róluk így beszélni! - mondta haragosan és újból felemelte az embert.
- Nyugiiii! Innen átveszem! - mosolyogtam rá - akkor te egy boszi vagy?
- Még szép! Mi más lennék?! - kérdezte felháborodva- Eretnek?! Megitatlak a véremmel és megöllek. Vagy csak egy sima általam uralt vámpír leszel, vagy egy általam uralt vámpír-boszorkány... - röhögtem fel, mire félelem suhant át
- Ne... Kérlek, inkább öljetek meg. Nem akarok vámpír lenni. - fogta könyörgőre. Ezek szerint megvan a mai vacsink. Kérdőn néztem Bonniera.
- Lehet? - csak bólintott egyet de a biztonság kedvéért rákérdeztem - vacsorának? - mosolyogva bólintott egyet
- Szidta a legjobb barátaimat, meg akarta ölni Klaust, azt csináltok vele amit akartok.- Hát jó! - fordultam vissza a csávó felé. - Szívem, vacsora! - nevettem fel, majd odasuhantam a földön fekvő emberhez és nemes egyszerűséggel kitörtem a nyakát.
Klaus ott termett mögöttem és beleharapott az egyik oldalt a nyakába. Leguggoltam a vacsora mellé. Egyszer csak Nik abbahagyta az evést, visszaváltoztatta az arcát, adott egy puszit az enyémre és a hátammögé lépve összefogta a hajamat.
- Csak hogy ne legyél véres! - mosolygott és közelebb tolta a fejemet az halott nyakához. Engedelmesen beleharaptam és elkezdtem szívni a vérét.
El akartam húzódni, de Klaus nem így gondolta, mert visszanyomta a fejemet a nyakhoz. Ismét engedelmeskedtem, így teljesen kiszívtam az összes vért a férfiból.
- Na... Ez most jól esett! - nevettem fel. Bonnie közben felment az emeletre felvitte a cuccokat. Klaus megfogta a derekamat és közelebb húzott magához.
YOU ARE READING
Egy újabb hasonmás (Klaus M. ff.) Szüneteltetve, de igyekszem😁
VampireHello, a nevem Natali Porter, avagy Natasa Petrova. Igen, Én is Petrova hasonmás vagyok és nem mellesleg tribrid. 518 éves vagyok, ősvámpír. 1503. Június 20.án születtem. Vigyázat! -erőszak -🔞 -káromkodás -némely mondatot, leírást csak saját felel...