55.

443 16 1
                                    

*Megéreztem Nik meleg lehelletét a nyakamon, majd két erős kezet éreztem a vállamon.*

Közel hajolt a nyakamhoz, majd óvatosan elkezdte puszilgatni a verőeremet.
- Ideje van, hogy letöltsd a büntetésedet. - vigyorgott bele a nyakamba, mire Bonnie kérdőn nézet rá.
- Miről is van szó? Miért akarod megbüntetni a barátnődet? Mit tett? - kérdezte Niktől félve.

- Felkeltettem 8 előtt. Tudod, tegnap mondta, hogy nem akar meghallani senkit 8 előtt. Én meg már 7:50kor hoztam neki kávét. Először te lettél volna az áldozata, de mondtam neki, hogy te nem is csináltál semmit. Így neked megkegyelmezett. - mosolyogtam rá.

- Nem kellett volna. Nekem mindegy, ha megöl, ha nem, itt úgyis újraéledek. Meg be tudom gyógyítani a sebet. - mosolygott kedvesen.

- Na, kedvesem, Tündérem! - vigyorodott el Nik. - Idő van. Azt mondtad, ha Bonbon felkel. Felkelt... Kezdek türelmetlen lenni és ha türelmetlen vagyok, akkor könnyen kijövök a sodromból. - villantott meg egy 1000 wattos mosolyt, majd megragadta a vállamat és egy laza karlendítéssel rádobott az ágyra.
Repülés közben elkezdte sikítani, mert tériszonyos vagyok, de amint ráhupoantam az ágyra, kitört belőlem a röhögés.

Közben odasuhant hozzám és a csípőmre ült. Ráhajolt a nyakamra és elkezdte csókolgatni. Mosolyogva élveztem, hogy mit csinál, majd egyszercsak Bonnie megszólalt a kanapéról.

- Van egy olyan érzésem, hogy én nem ilyen büntetést kaptam volna. - mire elkezdtünk röhögni. - Na, de szerintem én megyek is... Nem akarom megzavarni a büntetést. Bár az a sejtésem, hogy ezt te élvezni fogod. - vigyorgott a lány.

- Óh, nem kedves Bonnie. Ez Natnek kínzás lesz. Én viszont fogom élvezni, azt garantálom. - vigyorgott gonoszan Nik. Egyből rájöttem, hogy mire gondolt.
- Neeeee... Nik, kérlek... Ne... - kérleltem röhögve, mire megrázta a fejét.

- De bizony... Szerintem ebbe nincs beleszólásod, Tündérem. - vigyorgott.

Egy újabb hasonmás (Klaus M. ff.) Szüneteltetve, de igyekszem😁Where stories live. Discover now