* - Mit... Mit csinálsz? - makogta megszeppenve*
- Baj? Rossz érzés? - kérdeztem ilyedten. Nem akarok neki fáfdalmat okozni.
- Mi? Nem... Sőt.. Nagyon is jó, csak nem tudtam, hogy mit csinálsz. Nekem ilyet még sosem csinált senki sem. - motyogta zavarban
- Azt hogy? A millió barátnőid közül egyik sem? - csodálkoztam. Erre csak keserűen felnevetett.- Millió?! Ez komoly Tündérem? Összesen 4 barátnőm volt, de azok is csak inkább... Hát ezt most hogy mondjam... Tatia inkább Elijaht választotta, csak úgy mint Haley. Aurorat Elijah megigézte, de amikor visszatértek az emlékei akkor sem keresett fel. Megútált amiért elmenekültem Apánk elől. Caroline még mindig haragszik Tyler miatt, ő Stefannal van, ha jól tudom...
Meg még volt egy csajszi, valami Camilla, vagy ilyesmi... Megvan! Camille! Cami... Hát igen... Ő teljesen más volt, mint a többiek... Ő pszichológus. Folyton irányítani akart, meg a fejembe látni.
Közös megegyezés alapján szakítottunk. Nem bírta elviselni, hogy nem bírom elviselni ha valaki a fejemben turkál. - mosolyodott el. - Szóóóóval! Nem ilyet még tényleg nem csináltak. Aurora meg Tatia inkább csak az ágyban szerettek hancúrozni, de sosem szeretgettek így...
Jobban belegondolva engem még senki sem szeretgetett, csak te. - motyogta maga elé, én pedig éreztem ahogy egyre fátyolosabb lesz a szemem.
- Jaj, szívem. Visszatérünk, és egy egész napon át foglak simogatni, meg szeretgetni. Jó? - fogtam a két kezem közé az arcát. Bólintott egy aprót és közelebb hajolt.
Lágyan megcsókoltam, de közben egy picit megmoccantam az ölében. Kihátrált a csókból és szúrós szemmel nézett rám. Muszáj volt nevetnem.
- Na, most mi a baj? Nem volt jó? Befejezzem? - kérdeztem játszva az ilyedtet.
- Ne! Csak nem tudom hogy, hogy kérheted azt hogy ne essek neked itt, miközben ilyeneket csinálsz. De majd kibírom valahogy... Nagyon jó érzés volt...Szóóóóval, ha abba mered hagyni, esküszöm, olyan büntetést kapsz ha visszajutottunk, hogy lábra állni sem fogsz tudni. - vigyorgott perverzen
- Hát jó... - mondtam, de szándékosan nem mocorogtam tovább. - viszont szólni kell Bonnienak... - vigyorodtam el. Elkezdtem felállni
- Ne! Maradj... - nézett rám könyörgőn. Elmosolyodtam és adtam egy utolsó puszit a szájára és teljesen felálltam.- Most fogod magadat és visszaülsz, ide. Az ölembe! - mondta komolyan, de csak nevetve megráztam a fejemet.
- Hát, ez esetben, kisasszony! Megjegyeztem.... Én nem felejtek olyan könnyen... - nevetett fel hallkan.Bocsi a Klamill fanoknak, de valahogy el kellett simítanom ezt a szerelmes dolgot... Lenne egy kérdésem.
Benne legyen Hope? Vagy nem...És még egy kérdés...
18+os jelenetek? Mennyire legyenek részletesek?Kommentben várom a válaszokat 😁 Kösziii😘
Puszi, R.
YOU ARE READING
Egy újabb hasonmás (Klaus M. ff.) Szüneteltetve, de igyekszem😁
VampireHello, a nevem Natali Porter, avagy Natasa Petrova. Igen, Én is Petrova hasonmás vagyok és nem mellesleg tribrid. 518 éves vagyok, ősvámpír. 1503. Június 20.án születtem. Vigyázat! -erőszak -🔞 -káromkodás -némely mondatot, leírást csak saját felel...