*- Szóval, te ilyen vadóc cica vagy! - mondtam röhögve, majd én is átváltoztam és ráugrottam Nikre.*
Számított rám, mert gyorsan arrébb ugrott, majd amint a földre érkeztem máris oldalba támadott és felborított. Amint meglátta hogy a földön vagyok, a mancsát rátette a torkomra, jelezve hogy ő nyert.
Kihasználtam az önbizalmát és a mellső lábaimmal megrúgtam az egyik lábát, elveszítette az egyensúlyát és most ő borult el. Odalépkedtem hozzá, mire ő megadóan oldalra döntötte a fejét es becsukta a szemét.
Óvatosan begböktem az orrommal a nyakát. Semmi. Elkezdtem nyalogatni a bundáját. Most résnyire kinyitotta a szemét. Amint meglátta, hogy nem akartam nyerni, csak visazatámadtam, lassan feltápászkodott. Amint felállt, odaléptem mellé, egy picit megbökte, hogy figyeljen, majd meghajtottam a fejemet előtte és lehasaltam.
Felnéztem Nikre és megláttam, hogy felemeli a mancsát. Nemtudtam, hogy mi lesz velem, úgyhogy minden mindegy alapon, becsuktam a szememet és eltettem a fejemet a földre.
Arra számítottam, hogy megint ráteszi a nyakamra a mancsát, hogy ismét ő nyert, de nem... Nem jött az a pici nyomás a nyakamon. Helyette éreztem, ahogy lassan megbök az orrával, majd az egyik mancsával elkezdett simogatni.
Lassan kinyitottam a szememet. Amint meglátta hogy figyelek, abbagyta a simogatásomat, majd először ő is meghajtotta a fejét, majd teljesen lehasalt előttem.
Közelebb kúsztam hozzá, majd az orrának érintettem az egyémet.
Visszaválloztunk, majd kézenfogva elmentünk a ruháinkert. Gondoltam még kint felöltözök. Gyorsan felkapkodtam magamra a feherneműket, majd a pólót, nadrágot is felvettem.
- Nik?! Tudod hogy mit felejtettünknel? - ilyedtem meg
- Basszus!
- Fenrir?! - mondtuk egyszerre.- Ne nenenene..... Nem lehet. - estem kétségbe
- Nyugi, biztos megvan valahol. Nem tudod megkeresni a mágiáddal?
- Te egy zseni vagy. Olyan régóta nem varázsolta már, hogy teljesen kimenet a fejemből. - nevettem fel, majd elkezdtem varázsolni. - ott lapul a fa alatt. - mutattam az említett fára, majd odasuhantam.Szerencsére Fenrir ott szuszogott a fa tövében. Nik óvatosan felette a karjába, majd elindultunk befelé.
Amint beléptünk az ajtón, Bonnie tágranyílt szeme fogadott minket.
- Ti meg mi a jóistent csináltatok 30 percig?!
- Hááát, az úgy vooolt, hogy Pistiii, be akart mutatni valami Niknek, de helyette magának mutatott beee. - válaszolt helyettem Nik, mire elkezdtem röhögni.- Ennek az agyára ment az 1000 év és most kezd szenilis lenni? - kérdezte csodálkozva Bonnie.
- Ő most Niki... Én meg Pisti.... - vigyorogtam
- Igeeen, úgyhogy csajsziiii! Menj csak odébb a pasimtóóól! - nyávovta Nik, majd belállt Bonnie mellé és arrébb lökte seggével. (vagy a csípőjével)Így ott állt előttem, én nem tudtam felnézni rá, mivel lehajtotta fejjel röhögtem. A mutatóujjával felemelte az államat, majd megcsókolt.
Amikor szétválltunk, Nik odafordult Bonniehoz.
- Naaaa, úgyhogy ő foglalt.... De te ki is vagy csajsziiii?! - kérdezte sipákolva, mire Bonnie is elröhögte magát.
- Jó, inkább menjünk be. Már fél8... - próbált komoly hangon beszélni, több-kevesebb sikerrel.Egyikőnk sem volt éhes úgyhogy, meg néztünk egy filmet. Természetesen, közben ettünk popcornt, meg Nik valahonnan szerzett gumicukrot. Elkezdtünk nézni az Alkonyat 1.részét.
Nik beleült az egyszemélyes fotelban, Bonnie elnyúlt a kanapén, én meg lekucorodtam Nik lába elé, így neki tudtam dönteni a fejemet a lábának.
Amikor mutatták a vámpírokat, meg a verfarkasokat (vagyis elég gyakran) mindannyian a hasunkat fogva röhögtünk.
- Istenem... Meg kellett volna kérdezniük egy igazi vámpírt. Vagy elmenni Mistic Fallsba. Egyből lett volna normális anyaguk a filmhez. Csillogunk a napon.... Nem GYÉMÁNT, hanem vámpír... - nevetett Nik.
- Szívem, az emberek nagytöbbége nem hisz bennünk... De mi hiszünk magunkban. Egyszer remélem, hogy nyíltan fel lehet vállalni azt hogy kik vagyunk és nem akar a világ megkarózni miatta. - mondtam csöndesen, mire Nik előrehajolt és nyomott egy puszit a fejem tetejére.
Még a film vége előtt bealudtam, de ahogy láttam Bonnie is.
Meghallottam hogy Nik hátrébbhúzza a fotelt, majd szorosan odabújik a hátamhoz. Elmosolyodva fordultam meg és átöleltem.
YOU ARE READING
Egy újabb hasonmás (Klaus M. ff.) Szüneteltetve, de igyekszem😁
VampireHello, a nevem Natali Porter, avagy Natasa Petrova. Igen, Én is Petrova hasonmás vagyok és nem mellesleg tribrid. 518 éves vagyok, ősvámpír. 1503. Június 20.án születtem. Vigyázat! -erőszak -🔞 -káromkodás -némely mondatot, leírást csak saját felel...