15.

969 31 4
                                    

*Csak pár másodpercig pihiztem, de közben folyamatosan figyeltem az árnyékokat.*

Mikor kibújtam a fa mögül, Klaus rámugrott a fa legalacsonyabb ágáról és konkrétan rá ült a csípőmre. A kezeimet meg a felém mellé szorította a földre.

Próbáltam rángatózni, de csak a fejemet tudtam megemelni.

- Na, most legyen nagy a szád Natasa. Ki is a vesztes? - kérdezte önelégült vigyorral a képén
- Soha! - kiáltottam rá, majd a térdemet hirtelen megemelve gerincen rúgtam.
- Csak ennyit tudsz? - kérdezte büszkén
- Nem... - most a cipőm orrával tarkónrúgram. Ugyan úgy mosolygott tovább. Na. Gyerünk. Megfeszített mindenemet és hirtelen megpróbáltam felállni.

Legnagyobb meglepetésemre sikerült, legalább annyira, hogy leesett rólam, és így most én ülhettem volna az ő csípőjére. Ehejett inkább a hasára ültem rá és most én szorítottam a kezeit a feje fölé.

- Mi lett a nagy Niklaussal. Legőzte egy lány? - kérdeztem vigyorogva, erre megpróbálta felemelni a kezét. Mire egy picit elszívtam az erejéből. Halkan felszisszent.

- Én a helyedben nem erősködnék.
- Jó csak azt ne csináld többször.
- Mit? Ja.. Hogy ezt? - és megint elyzívtam egy picit, mire halkan felmordult
- Mi a baj? Fájt? - ingereltem. Ismét egy picit elyzívtam.
- Nem. - megint egy picike
- Dede... Nekem nagyon úgy tűnik hogy fájt?
- Akkor miért csinálod? - kérdezte egy kissé ingerülten

- Mert olyan jó érzés szadizni valakit. - vigyorogtam rá, mire megint megpróbálta kiszabadítani a karjait. Ismét egy picitvelszívva a vámpír énjéből.
- Én mondtam, hogy nem kéne
- Én pedig nagyon szépen megkértelek hogy ne csináld azt a szipolyozó cuccot. Te mégis csinálod, akkor én meg küzdök ellene. - most is elkezdtem rángatni a karját.

-Nembaj... Ráérünk egész héten. Neked sok energiád van, viszont enned kell, engem viszont ébren tart a tőled elszívott erő... Az elszívott szóra ismét elszipolyoztam egy keveset, bár lehet hogy több e mint gondoltam, mert Nik nagyon feszült lett...

- Kértelek hogy ezt ne. - hangja olyan rideg volt hogy tiszta libabőrös lett a hátam tőle. Hirtelen megrántotta mind a két karját, aminek hatására ráestem.

Egy újabb hasonmás (Klaus M. ff.) Szüneteltetve, de igyekszem😁Where stories live. Discover now