6.

1.2K 48 1
                                    

*Bementem a konyharészre és csodálkozva táttam, hogy van megsütve vagy 30-40 adag hamburger, krumplival, és pitével együtt, úgyhogy amennyit csak tudtam becsomagolva, beletettem a táskába.*

Éppen az utolsót gyömöszöltem volna bele, amikor meghallottam, hogy kinyílik, majd becsukódik az ajtó. Gyorsan elbújtam egy konyhapultra alá és elkezdtem feltérképezni a terepet a mágiámmal.

Az első dolog amit észrevettem az idegenben, hogy nagyon öreg vámpír, egyből eszembe jutott hogy biztos ősi.
Én meg nem hordok magamnál fehértölgy karókat, király...

A következő dolog amit felfedeztem, az az volt hogy vérfarkas... Egyből megfagyott az ereimben a vér, mert tudtommal most csak egyetlen hybrid létezik. Nekem pedig pont vele kellet egy helyre kerülöm?!

Miért is nem kerestem tovább az Ascendant amivel biztosra vehettem volna hogy kijutok a börtönvilágból?! Hirtelen beugrott, hogy mivel szipolyozó vagyok el tudom szívni az energiáját, úgyhogy már nem is féltem tőle annyira.

-Hol vagy Tündérem? - kiáltotta el magát Klaus.
-Gyere és keress meg! - ordította vissza röhögve, majd hirtelen felpattantam a helyéről és vámpír-vérfarkas-gyorsasággal elsuhantam mellette, de megfogtam a kezét és elkezdtem szívni a rengeteg energiáját.

Az erőm hatalmasra nőtt, úgyhogy nekicsaptam a falnak. Erre ő nevetve áztáltozott hatalmas fekete farkassá és rám ugrott.

Egy újabb hasonmás (Klaus M. ff.) Szüneteltetve, de igyekszem😁Where stories live. Discover now