*nevettem el magam, erre Nik átölelte a derekamat és belepuszilt a nyakamba, mire mégjobban felnevettem.*
- Ez annyira aranyos. - mosolygott Bonnie.
- Ugye? Én is ezt mondtam neki. - nevetett Nik.- Na, szívem. Megyünk vadászni? Kajás vagyok. - mosolyodtam el, majd belepusziltam Nik nyakába - csak úgy viszonzásképpen - , mire megborzongott.
Hirtelen átváltozott farkassá, mire Bonnie meglepődve ugrott hátra.
- Én azt hittem, hogy ez valami nagyon fájdalmas dolog. Egyszer láttam Tylert átváltozni, de neki egyenként törtek el a csontjai.- Először nekünk is olyan volt, de ha elégszer változik át, akkor egy idő után nem fáj. - mosolyogtam rá
- Ja, így már értem. - mondta, majd felnevetett, mert Nik éppen elkezdett dörgölőzni hozzám, de annyira, hogy majdnem fel borított.
- Na... Nik, ne csináld mert el fogok esni. - mondtam neki nevetve, mire kiskutyaszemekkel rámnézett.
- Jó... Nem haragszom. Szeretnél kimenni játszani? - kérdeztem vigyorogva, mire bólintott egyet.
- Na, gyere kiskutyus. - röhögtem el magam, mire szorosan mellettem elsétált az ajtóig. Amikor kinyitottam, kérdőn rámnézett, erre lehajoltam hozzá, mire nekidugta az orrát az enyémnek.Megsimogattam a buksiját, majd belepusziltam a szőrös nyakába.
- Na menj. - mondtam neki, mire bólintott egy picit és elrohant. Mi Bonnieval odaálltunk az ablak elé és néztük Nik önfeledt ugrabugrálását, meg szaladgálását.- Fúúh... Ne is tudtam, hogy ennyire élvezi, hogy farkas lehet. - mosolygott a boszi.
- Szerintem azt is élvezi, hogy végre farkas lehet. Mármint, 1000 éven keresztül nem változatot át. Az kb. olyan mintha, te tudnád hogy boszorkány vagy, de nem tudnád használni, ezáltal sebezhetőbb is vagy. Gyengébb.
Niknek tudod milyen rossz lehetett, érezni, hogy gyengébb annál mint ami igazából lenne? Mint amit elvárna magától? - nevettem fel keserűen. - úgyhogy, remélem, megköszönte már Elenanak, hogy meghalt miatta egy kicsit. Biztos nagyon jó érzés volt Niknek végre kiteljesedni.
- Hát, meg köszönni, megköszönte sokszor is, csak tudod... Kell a hasonmás vére, ahhoz hogy hybrideket tudjon gyártani... - mosolygott Bonnie
- Ezt egyébként nem értem... Elena vámpír lett ugye? - a lány bólintott egyet. - de akkor még előtte, Nik annyi vért vett le tőle, hogy még máig elég? Vagy természetfeletti hasonmás vére is jó? - ekkor jutott eszembe, hogy ha természetfeletti vér is jó, akkor mivel én is hasonmás vagyok ezért nem kéne folyton Elenat zaklatnia a véréért, mivel én is tudok neki adni.
- Ezt még én sem tudom teljesen... Anyit tudok, hogy amikor rájött, hogy nem megölni kell Elenat, hanem pont hogy életben kell tartani a vér miatt, akkor ráállította Stefant, hogy legyen a testőre és kísérje el mindenhová. Biztosan nagyon óvta Elenat, mert Stafant megigézte, de Steff még a szelet is meg akarta verni, amikor ráfújt Elenara... És ha jól tudom akkor Stefi teljesen Nik akaratát teljesítette. Meg Stefannal kikapcsoltatta az érzelmeit így megint Ripper lett, de... - kezdte el Bonnie amikor valaki közbevágott.
De csak azért, hogy gondolkodás nélkül tudja megvédeni szeretett Elenankat... - vigyorgott Nik félig az ajtófélfa mögé bújva, ezzel eltakarva Bonnie elől a 18+os részeket, de a fedetlen mellkasa, meg a kockás hasa még mindig látható volt, így Bonnie kikerekedett szemmel nézte.
- Mi az, Kedves? Neked is tetszik? Sajnálom de már nem eladó... Már ellopta az a nőszemély aki ott áll melletted. - villantott ránk egy széles mosolyt.
Erre csak most jöttem rá, hogy Nat kicsit jobban hasonlít rám, mint terveztem. Én is tériszonyos vagyok, tökre félek a kocsiban amikor Apu elkezd kacsázni az úton, extrém csikis vagyok. Jah, és totál belezúgtál Niklaus Mikaelson karakterébe. 🤣 Nemtudom, hogy Natasaht hogy sikerült így kialakítanom, de az biztos hogy tartogat nektek még jó pár meglepetést. 😁
Puszi, R. 😘
YOU ARE READING
Egy újabb hasonmás (Klaus M. ff.) Szüneteltetve, de igyekszem😁
VampireHello, a nevem Natali Porter, avagy Natasa Petrova. Igen, Én is Petrova hasonmás vagyok és nem mellesleg tribrid. 518 éves vagyok, ősvámpír. 1503. Június 20.án születtem. Vigyázat! -erőszak -🔞 -káromkodás -némely mondatot, leírást csak saját felel...