8.

202 5 0
                                    

Erőszak és kínzás jellemzi ezt a részt.

Jeon.

A tegnap esti sikeres fegyver szállítmányt követően, ma egy kevésbé sikeres ügyet kell megoldanunk.

Miután áttanulmányztam Jimin labor eredményeit, amik valóban biztatóak,
testőreimmel a vallatás helyszínére megyünk, egy földalatti bunkerbe, ami Bankoktól nem messze a Tha chin folyó torkolatánál van. A rémisztő kínzó barlangra építettük az egyik szállodánkat, ami híres a szappanos masszázsairól, nem mintha a többiben nem lehetne elérhető ez a szolgáltatás, de valahogy itt, nagyon kellendő, leginkább a gengszterek körében.

Kevesebb a túrista itt, ha vonza őket valami akkor az a helyi vonat járat, vagy halpiac. Tökéketes helynek bizonyult, eddig. 

A kikötő remek hely, hogy feltűnés nélkül tüntessük el áldozatainkat.

Megérkezünk, kiszállunk az autóból és a szállodába megyünk, ami ugyanolyan pazar mint a többi, már ami a felszínen látszik. A liftbe beszállva, nem felfelé hanem lefelè megyünk 3 emelet mélyen. Lent már vár Hoesok és beszámol a fejleményekről.

A sötét folyosón pislákoló fény elfedi a mocskot, de erős orrfacsaró pince szagot nem. Bűzlik a hely az emberi nedvektől. Ahogy haladunk a ketrecek felé egyre büdősebb pöce szag áramlik az orromba. Undorító és gusztustalan, embertelen körülmények között vannak foglyaink, de sajnálatra méltatlanok. Azért vannak itt, mert vétkesek, nem érdelmelnek mást csak kínt és szenvedést.

- Ez a három még mindig hallgat.
Céloz a ketrecegben lévő férfiakra, akik meztelenül összekuporodva a saját ürülékükben egy kutya kenelbe zárva nyöszörögnek.
- Három napja éheztetjük őket, de egyenlőre nem beszélnek.

Téglák, besugók, árulók, előbb utóbb feladják és beszélni fognak. Nincs az az ember, aki valamelyik ponton meg ne törne. Tovább sétálunk. Sikolyok törnek fel, az embereim minden módszert bevetnek, hogy beszédre bírják a férgeket. Az egyik kihallgató terem felé sétálunk.

- Fehérbőrű, de tökéletesen beszéli a nyelvet. Már egy ideje figyeltük, nagyon ügyes. Nem sikerült kiderítenünk, hogy kinek dolgozik. Talán az oroszoknak, vagy felmerült bennem a gyanu, hogy a CIA embere. Nem tálaltunk róla semmit, olyan mintha nem is létezne. Nincsennek barátai se rokonai. Hmi taw hiy, (annyit tesz nagy medve, )már átrendezte egy csöppet arcberendezését, de nem beszél, úgy tesz, mint akinek ki vàgtàk a nyelvét.- Hoseok beszámol az eddig elért eredményükről a fogollyal kapcsolatban.

- Azt még könnyen megkaphatja.-Unottan reagálok rá.

Micsoda népség, egyre több a tégla mostanság, de eddig még mindig megtaláltuk a módját, hogy megeredjen a nyelvük.- Mikor hoztátok be?

- Tegnap, rajta kapták,hogy gyanusan somfordál Jimin laborjában. Jimin azonnal intézkedett, majd felhívott, idehoztuk és Nagymedve vette kezelésbe.

- Mióta dolgozik nekünk?- Ráncolom homlok, miközben Hoesokra nézek.
- Egy éve körülbelül. Először az ültetvényeken dolgozott, majd a laborba került.

- hmm.- érdekes  nyílván az újfejesztésű kabátószer érdekli. Ez inkabb a CIA kémkedésére ad okod.

Útközben egy csarnokon haladunk át. A lámpák pislákolnak, már nem hosszú életüek. A falak nyírkosak, sötétek és a vakolat málik, az orrfacsaró bűz erre a helyre is érvényes. A plafonról fémláncokon két fiatal Thai srác lóg lefele. A kínzás az ő esetükben is nyomot hagyott, az arcukra rászáradt a vér  és zuzódás nyomok fedezhetők fel meztelen felső testükön.

A RÉM  /Befejezett/Where stories live. Discover now