34.

134 7 0
                                    

Jeon

Egyszerre túl sok probléma szakadt rám. Mit csinálok rosszul, hogy ennyire nem mennek jól a dolgok. Eddig minden rendben volt, most meg semmi.
Biztosra veszem Isabell egy rossz omen, mióta belépett az életembe, azóta mennek rosszul a dolgaim, de az is lehet, hogy semmi köze hozzá, akkor is megtörténne, ha őt nem ismerném. Mindenesetre, minden erőmmel azon vagyok, hogy ne gondoljak rá, mégis minél jobban erőlködöm annál nehezebb. Valami fura varázslatos aura veszi körül, ami arra késztett, hogy ne tudjam elfeledni, egyszerűen befészkelte magát a fejembe. De nem sokáig van már ott helye, minél hamarabb megszabadulok tőle vagy így, vagy úgy, az én hírnevem nem fogja megcsorbítani.

Heseok Olaszországba utazott, rendbe hozni a dolgokat, hogy a drog továbbra is simán áramolhasson európába, én pedig ma meglátogatom az északiakat, tudni akarom mi folyik itt.

Kisebb csapatommal felfegyverkezve elindulunk Khun Sau Sa klánt meglátogatni. Nem szándékozom véres harctérré változtatni a terepet, de ha másképp nem megy, egyszerűen lemészároljuk őket. Meg kell tanulniuk, hogy velem nem lehet szórakozni.

A hegyekbe indulunk, Haider felderítő egységeket küldött előre, mert állítólag  a vezérük  Chan Ocha jelenleg az esőerdőben bujkál Phitsanulok közelében.
Milyen vezér az, akinek bujkalnia kell? Ebből is látszik, hogy tisztességtelen játékos.

Természetes Yoongi is velem tart, a legjobb emberem,  ha több százan is várnak ránk, mellette akkor is biztonságban érzem magam.
- Mit gondolsz, mennyien várnak bennünket? - kérdezi a mellettem ülő bérgyilkos, aki nem más, mint Yoongi.
- Nem tudom, talán 100 emberre saccolnék.
- Nem elég, hogy gyilkos vágyam kielégítsem. - mondja ördögi mosollyal ajkain.
- Remélem nem kerül sor tűzharcra.
- El vagy puhulva barátom. - roppanja meg nyakát.
Elgondolkodtat, hogy valóban így lenne? Előre meredve válaszolok.
- Előbb szeretnék tisztán látni, mi folyik a háttérben. Eddig meglapulva, csinálták az apró cseprő kis gaztetteiket, de túlságosan felbátorodtak az utóbbi időben. Van valaki, aki segíti őket a háttérből és ezt ki akarom deríteni. - dörmögés szerű morajjal bólint.

Megérkezünk Phitsanulok városba, ahol már vár ránk a felderítő csapat. Havier siet az autómhoz. Kiszállok és feszülten várom a beszámolóját.
- Chaopho. - hajol meg mélyen Havier.
- Nem messze innen, az erdőben van egy falu, ott bujkálnak. De valaki már köpött, várnak minket. Nem tudjuk pontosan mennyien, talán 150-200-an lehetnek, felfegyverkezve, nők nincsenek a faluban,csak férfiak.
- Jól van Havier. - bólintok miközben a vállara teszem a kezem. Intek a fejemmel, hogy indulhatunk. Vissza szállok az autóba és elindulunk, 12 emberemmel a dzsungel mélyébe, ahol már varnak ránk. 

Nem félek, legalább megadják a módját, hogy kellőkép fogadjanak.

A fegyverem csőre töltöm, ahogy a mellettem ülő barátom is. Erős a gyanúm, hogy nem ússzok meg szimpla beszélgetessel, de bármi is történjen az én szándékom, nem az ölés volt.
A falu közeleben fegyveres őrök állják az utunk, Haider lassít, de meg állnunk nem kell, tovább engednek. Nem sokkal ezután a sűrű erdő közepén megpillantjuk a falut.
Nem nagy a falu, pár viskóból áll az egész. Az autó leáll és mi kiszállunk. A fegyverem a derekamba dugom, majd körbepasztázom a területet.

Teljes fegyverzetben fiatal férfiakból álló csoport vesz minket körbe. Felmeztelen vagy épp lenge öltözéküket kalasnyikov és AN 94- k díszítik. Remek kiegészítő, legalább már tudom, hogy ki támogatja őket.
Oroszok.
Sejthettem volna.
Egy suhanc vonaglig elém. Vékony test alkatú, de szállkás, testét csak egy rövid barna nadrág tarja. Mellkasán díszeleg az ikonikus tigris tetoválas. Elszántnak tünik vállán a kalasnyikovval. *
- Chan Ocha már várja, kövessen!
biccentek a fejemmel, hogy mutassa az utat. Egy fagerendás, teraszos viskóhoz vezet a falu szívében. Valamivel nagyobb a többi kajibánál, de ez is csak egy tákolmány. Undorral tölt el, hogy ezek az aljas semmire kellők, hogy veszik a bátorságot, hogy szembe száljanak velem.

A RÉM  /Befejezett/Where stories live. Discover now