Erotikus jelenetet tartalmaz, aki nem szeretné olvasni, az lapozzon. 🔞 jelzéssel tudatom honnan kezdődik.
Jeon
Éppen kilépek a zuhanyzóból, amikor kopogás hallok az ajtón.
- Ki az? - kérdezem, fáradtan.
- Főnök V és Jimin várja a hallban.
Ah remek, egy ilyen hosszú nap után, már csak ők hiányoznak. Történt biztos valami, különben ilyen későn, minek jönnének.
Felkapok magamra egy fekete nadrágot és egy fekete pólót, majd komótosan lesétalok a hallba.Szeretem a házam, magam terveztem biztonságos és kényelmes. Az emeleten nem zavar senki, csak a hálóm, a hozzá tartozó fürdővel és gardróbbal, a dolgozó szobám és egy nappali van. A földszinten is van egy irodám, ahol fogadom az üzleti partnereim.
Egy folyosó vezet a lepcsőhöz, amiben semmi giccs, egy egyszerű fa lépcső, szintén fából készült korláttal. Letisztult egyszerű dizájn jellemzi az egész lakást, pont olyan, mint én. A lépcső egyenesen a hallba vezet, ami igazán terjedelmes, L alakban helyezkedik el a konyha és mellette az étkező.Nem mondhatnám, hogy a modern bútorokkal berendezett konyhát sokat használtam volna. Nem erősségem a főzés, és hát a maffia vezére vagyok, nem vetne rám túl jó fényt, ha egy kis kötényben flangálnék.
Barátaim a fekete bőrkanapén foglalnak helyet, de érkezésemre felállnak és üdvözölnek.
- Jungkook, szép estét.
- Jimin, V, mi járatban? - Mondom egyhangúan. - Egy italt? - Kérdezem őket a bárpulthoz lépve.Kevesen szólítanak a keresztnevemen, ők ketten túlságosan lazák és semmibe veszik olykor az etiketett, pedig mindketten idősebbek nálam.
- Konyakot kérek. - Jelzi V.
- Jó lesz nekem is. - Feleli Jimin.
Ha már mindketten konyakot isznak, akkor én is. Kitöltöm és átnyújtom nekik, majd leülök velük szemben a kanapéra, kényelembe helyezem magam.- Jungkook. - Hajol előre V és alkarját megtamasztja combjain. - Az első lány, akire rábólintottál. Nem kellene várakoztatnod. - Pimasz mosoly csillog szemében. Mire akar kilyukadni?
- Úgy gondoltuk V- vel, hogy ideje végre normális kapcsolatot kialakítanod. - Folytatja Jimin apai hangnemben, amit egyáltalán nem tatálok viccesnek, sőt inkább aggasztó, de nem törődöm arckifejezéssel leplezem szemernyi dühömet.- Ez a lány még szűz, ha nem akarod, nem lesz kurva! - V próbal győzködni a barátnő gondolatával, de engem nem igazán hat meg, és pláne nem fogok komolyan venni egy halász lányt. Megköszörülöm torkom.
- Nem kellene játszanotok a kerítő szerepét.
- Jeon! Ez a lány gyönyörű, egyértelmű, hogy tetszik neked! - Komoly hangnemben vágja nekem V a szavakat.
- Nincs szükségem....- V közbevág.
- Maffia vezér vagy igaz, de még neked is jár a törődés. Amit az utóbbi időben csináltál a lányokkal az nem volt valami ... hogy is mondjam, bizalomgerjesztő. - ráncolja homlokát, amire egyébként is szűk szemei, csak még inkább összezsugorodnak.
- V,....- ismét belém fojtja a szót.- Nem, hallgass meg! Sokat foglalkozom a lányokkal, ezek a lányok nem azért vannak, hogy csak úgy megkeféljék őket a férfiak. Szeretik és imádják őket, csodás estéket töltenek a férfiakkal, közösen élvezik az együtt töltött órákat. De rád csak panasz érkezik. Tárgyként kezeled őket. Goromba vagy, nem szeretnek veled lenni. Semmi előjáték, csak dugás és ők ehhez nincsenek hozzá szokva.
- Kurvák, az a dolguk....- flegmán megrántom a vállam.
- Nem, ők nem csak kurvák! - Dühösen früccsköli az igazságot arcomba. Szemei villámokat szórnak, mert szemernyi kedvességet nem mutatok kiskedvencei iránt. De nem gondolom, hogy nekem bármit is tennem kellene, hogy a ribancok jól érezzék magukat. Csak testi szükségleteim elégítsék ki, viszonozni nem szeretném, ahhoz éreznem kellene irántuk valamit, de én csak egy darab húsként tekintek rájuk.
STAI LEGGENDO
A RÉM /Befejezett/
FanfictionBts ff, de ne tántorítson el senkit. Fizikai bántalmazást tartalmaz. Aki nem bírja a vért, az erőszakot, a gyilkosságot, a brutalitást, az erotikát annak nem ajánlom, mindenki másnak jó szórakozást.😉 Jeon Kegyetlen gyilkosnak tartották, aki rutins...