Isabella
Az érdekes reggeli után, miután sport felszerelést öltöttem magamra, Joanához megyek, az edző teremben.
A teremben mindenféle kondigép megtalálható, ami fitten tart. Több lány akivel találkoztam már, itt izzad valamelyik gép alatt, vagy felett. Elég sokan gyültünk össze.
Bunsen szalad elém, amint megpillantja, hogy beléptem.
Izzadság cseppektől csillog homloka, de boldogan mosolyag. Igazán jó kondiban van, most ezt jobban szemügyre tudom venni, hogy feszes térdig érő sötétkék jóga nadrágot és egy toppot visel. A hasán kidudorodnak a kockák, mint a sportolóknak, combjai szintén izmosak és a karjai is, persze nem kell azt gondolni hogy egy izompacsirta, nagyon is nőies, és formás, ott kerek ahol kell. Világosbarna hosszúhaját a fejetetejére tekerte egy kis gombóccá. Csodásan fest így is.- Szia! - Vidáman, kissé lihegve köszönt.
- Szia Bunsen. Nagyon jó formában vagy. - álmélkodom, tovább legeltetve tekintetem idomain.
- Köszönöm. Tudod itt nem lehet lazsálni, mindig jól kell kinézned és ezért minden meg kell tenned, de Joana majd elmond mindent.
- Ja igen, hozzá jöttem.
- Hátul van egy ajtó, ott megtalálod.- Furdul hátra és mutat a fa ajtóra a terem végében.
Elindulok, egy kis izgatottság suhan át rajtam, vajon milyen feladat vár rám?A helyiségbe belépve, jóga szönyegekkel telerakott padlóval és rajta szebbnél szebb lányokkal találkozom. Joana velük szemben az épp aktuális pózt mutatja be nekik. Köszönök a lányoknak, miután Joana észre vesz, hozzám siet.
Ez a nő a tökéletesség megtestesítője, egyszerűen nem tudok mást mondani rá. Sport felszerelesében is csodásan fest, hibátlan és feszes a bőre, pedig már rég túl van 20-as évein.
- Isabell, gyere! - a karomra helyezi kezeit és irányít lágyan. A tökörrel borított fal előtt megállunk, szemben a lányokkal.
- Ő itt Isabell, még új lány! Legyetek kedvesek vele, és meséljetek neki az itteni szokásokról. Szerintem jól ki fogton jönni egymással.- A kedves szavak meglepnek.Nahát Joana, ilyen is tudsz lenni?
A lányok egyhangúan egy sziával köszöntenek, miközben széles mosolyt villantanak. Gyünyörűek és fiatalok.
- Sziasztok.- Üdvözlöm, őket miközben a jobb kezemmel is integetek, biztosítva őket, ha nem hallanak, akkor láthassák.
- Válassz egy szőnyeget és próbáld meg elsajátítani a gyakorlatokat. - mutat a szőnyegek felé Joana.A terem nem olyan nagy, mint az előző, de kényelmesen elférünk 15- en. A terem baloldali végébe terítem a jóga szőnyegt, majd megpróbálkozom a feladatokkal, amit Joana mutat. Némelyik elég nehéz, de majd megtanulom ezt is, ahogy minden mást. Minden energeimmal azon leszek, hogy tökéletes nővé váljak és a férfiak a lábaim előtt heverjenek.
A jóga után Joana mellém lép, arra kér hogy zuhanyzás után találkozzunk a kertben.
Újabb kivancsiság fúrja az oldalam, de nem agyalnok ezen, hiszen miután rendbe szedtem magam, amiben két lány ismét segítségemre volt, a kertbe sétálok. Minél hamarabb meg kell tanulnom sminkelni, hogy ne szorúljak senki segítségére.A hotel bejáratával szemben, a lépcső alatt, egy üveg kétszárnyas ajtó invitál a zöld pázsitu udvarra. Az első alkalom, hogy elhagyhatom az épületet, amint kiĺéptem mélyen magamba szívom a frissnek nem mondható levegőt. Bangkok szívében nem épp olyan kellemesen tiszta a levegő,mint Phuket szigetén. De ettől függetlenül boldog vagyok. A szobám ablaka nem erre a gyönyörű kertre néz, persze onnan is szép a kilatás, mert ha a forgalmas városra is nyílik az ablakom, akkor is van benne jó, mert legalább látom a tengert és én imádom. Az életem része volt eddig a sós víz, nem telt el nap, hogy ne martózzam meg benne, ha csak a lábam tehettem bele, akkor is.
KAMU SEDANG MEMBACA
A RÉM /Befejezett/
Fiksi PenggemarBts ff, de ne tántorítson el senkit. Fizikai bántalmazást tartalmaz. Aki nem bírja a vért, az erőszakot, a gyilkosságot, a brutalitást, az erotikát annak nem ajánlom, mindenki másnak jó szórakozást.😉 Jeon Kegyetlen gyilkosnak tartották, aki rutins...