31.

134 6 1
                                    

Erotikus tartalmak!!!

Isabell

Közeleg az este a lányok ismét körülöttem sündörögnek, most épp V- nek készítenek fel. Jázmin és gingszeng illat lengi be a levegőt, a fürdővizem rózsaszírmokkal teleszórva. Még készülődöm a fürdőben, addig Bunsen előkészíti a szobát, azt mondta, hogy szerelmi szentéllyé alakítja, ahol az érzékeim a háromszorosára növekszenek.
Mindenki vidám, boldogan segítenek tökéletes külsőt varázsolni nekem és biztatnak, hogy engedjem el magam, mert V fantasztikus szerető. Egyetlen percét sem fogom bánni, amit vele tölthetek.

Vörös selyemköntösbe bújok. A szerelmi bájítalra hasonló illatok teljesen átjárják a testem és a lelkem.
Iszonyatosan izgulok, de nem kevésbé várom. Nekem nem volt problémám Jungkookkal sem, hiába mondtak róla rémésztő dolgokat, velem gyengéd volt. Most viszont V- ről csupa jót hallok, kíváncsian várom mi fog történni.

Végig nézek a szobámon és a mosolyom a fülemig húzódik. Bunsen kitett magáért. Illatgyertyák végig az ágy körül, az agyneműt rózsaszín és vörös konbinaciójára cserélte. Masszázs olajok előkészítve az éjjeliszekrényen és óvszer. Ezen meglepődöm, mert Jeonnal nem használtunk, és akkor belém hasít a gondolat, hogy lehet hogy terhes vagyok, de az nem lehet, mert időben megjött, de hogy- hogy nem lettem az, semmilyen módszerrel nem védekezem. Á mindegy megrázom a fejem és nem gondolok többet Jeonra, ma csak V- re fókuszálok. Az éjjeliszekrényhez lépek és a kezembe veszem az egyik olajos üveget. Beleszagolok, hmm makadám dió, és kókusz azt hiszem. Isteni. Vissza rakom a szekrényre, majd végig húzom a kezem a selymes ágyneműhuzaton, mosolygok a finom anyag érintésére és a gondolatra, hogy hamarosan mi fog történni ebben az ágyban,de ahogy múlik az idő feszültebb leszek. Oly annyira, hogy még a levegőt is nehezen kezdem venni, a szívem pedig megpríóbalálkozik kiugrani.
Az ágy szélére ülök és izgatottan várom a vágyak birodalmának szakértőjét.

Egyszer csak nyílik az ajtó és belép rajta a várva várt férfi. Szorongalás lesz urrá rajtam, és Jeon-ra gondolok, mikor ő lépett be azon ajtón. Megrázom a fejem, nem, nem akarok rá gondolni, hogyan jutott már megint az eszembe?

Sötét inget és sötét nadrágot visel, az arca pedig igazán komor, olyan érzést kelt bennem mintha nem örülne neki, hogy velem kell lennie. Megáll felettem és a kezétnyújtja. Tenyerébe helyezem az enyém, majd gyengéden húz, utalva arra, hogy álljak fel.

A gyertyák fényében tökéletesen kirajzolódik éles arcvonásai, gyönyörű férfi, ha lehet ilyet mondani.
A sokszor mosolygós férfi, most egyetlen piciny hajlandóságot sem mutat a mosolygásra.
Komolyan mered rám, én pedig vissza rá.

Az izgatottság csak most uralkodott el rajtam igazán. Reszketek, minden porcikám remeg, idegesen várom, hogy töténjen valami. Ez a csend az örületbe kerget, ami körbevesz minket. Hangos lélegzésem visszhangzik, amitől lassan pánikba esem. Idegesen nyalom meg ajkam, miközben a tekintetem egy pillanatra sem veszem le róla.

Kisvártatva végre történik valami. Elindítja kezét derekam felé, végig simít köntösöm pántján, majd lassan kioldozza. Figyelem a kezét, ahogy kioldozza köntösöm, majd széttárja rajtam, végül leengedi vállamon és lazán a földre ejti. Egyetlen ruhadarabom, ami elfedte bőrömet, anyaszűlt meztelen állok előtte.

Végig mér tetőtöl talpig, lassan vezeti végig tekintetét pucér bőrömön, olyan melyre hatóan pásztáz, hogy érzem a bőrömön meleg tekintetét. Mellkasát figyelem, ahogyan emelkedik látványomra és ez kicsit megnyugtat.

Ujjait az enyémekhez érinti és gyengéden cirógatni kezdi, majd kézfejem, miközben a szemembe mélyed, most már nem enged, pillantásunk egybefonodik, és mér vágyat látok íriszeiben. Erre a mély nézésére nyelek egyet, és a gombóc, ami eddig torkomban volt lecsuszik a gyomromban.

A RÉM  /Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora