38.

134 8 2
                                    

 Erotikus tartalmak.

 Isabell

Mámorító a csókja, teljesen elkábít, nem tudom megunni, folytonos lázban tart. És, ha nem lenne elég heves csókja, még hatalmas kezei is folyamatos munkában vannak, végig barangolják testemen. Újra és újra feltérképez rajtam mindent. Minden porcikámmal oda vagyok érte, nem érdekel, hogy bűnöző, nem érdekel, hogy miatta vagyok itt, nem érdekel semmi, csak is az, hogy egymásnak okozzunk örömet.

Abba hagyja ajkam kényeztetését. Sóvárogva várom folytassa, a nyakammal, a mellemmel, nyálától akarok nedves lenni mindenhol, érezni akarom a nyelvét minden porcikám.

Hiába várom, hogy játszadozzon velem, nem teszi. A szemem továbbra is lehunyva tartom. Érzékelem meleg leheletét ajkamon, biztosra veszem, hogy bámul, ezért kinyitom a szemem és sötét pillantásával találkozom. A szemei  mélységesen hatnak rám, úgy érzem, a vesémig hatol, elveszek ebben a csodás szemekben, már nem keltenek félelmet, csupán féktelen vágyat, és én akarom ezt a vágyat érezni. A kurvája akarok lenni, csak is az övé, nem számít semmi.

A szemezés nagyon megy nekünk, szerintem simán tudnánk egész este művelni, de talán máskor, most arra vágyom, hogy enyhítse a tüzet, ami ölemet ellepi. Ha már miatta vagyok forró, mint egy kemence, hát segítsen rajtam.
Arcára simítom a kezem, végig cirógatom álla vonalát majd ajkait, de nem feledkezem meg a szemkontaktusról. Megemelem a fejem, hogy csábító ajkait csókolhassam, de elhúzódik.
- Ülj az arcomra! - Karcos hangján tisztán kivehető az utasítás, mégis bambán bámulok rá. - Jól halottad.
Leszáll rólam, feljebb kúszik az ágyon és hanyatt vágja magát. Nem ellenkezem, ha így szeretne, örömet szerezni én nem vagyok ellene. Teljesen mindegy mit csinál, élvezni fogom.

Arca felé térdepelek és még mielőtt bármit csinálhatnék, fenekembe markol és ajkára húz, nyelve máris akcióba lendül. Mit mondhatnék isteni a nyelvtechnikája, rohadtul ért ahhoz, hogyan okozzon örömöt. Ha nem lenne elég, hogy nyelvével izgatja csiklóm, becsúsztatja hüvelyembe. hú, ez még új, de nem rossz. Mozgatni kezdem a csípőm, és ő hevesebb fokozatra vált, hol a hüvelyem, hol a csiklóm izgatja. Elveszek, ismét csak nyögök, miközben az ágy karfájába kapaszkodom.
Lovaglok ajkán, úgy mozgok, ahogy nekem jó a nyelvén, azt a rohadt kurva istenit, mennyei érzés, elélvezek, a forrósság ellep, megrándul a testem, egész lényemben remegek.

Még én küzdök az orgazmus okozta remegésemmel, addig ő cseppet sem könnyíti meg a helyzetem, továbbra is nyal, éhesen falja puncimat, hogy nem fáradt még el? Az-az érzésem jobban élvezi, mint én, na, jó ez nem igaz, de rohadtul jól csinálja, és sikerül újra lázba hoznia, nem hiába fáradozott, újfent mozgatom a csípőm nyelvén. Beszívja csiklóm, amire megremegek aszta ez igazán jól esett, ismét megteszi, megszívja és nyelve hegyével közben izgat, baszki ez nagyon bejön. Szapora légzésem kéjes nyögésekké változik, sőt amikor megszív kisebb sikítás tör elő  torkom.
- Isteni vagy Jungkook, ne hagyd abba!- lihegem két nyögés között. Esze ágában sincs,addig nyal még ismét a fellegek fölé nem érkezem.

Támasztom az ágy támlát és kuncogni kezdek. Nem hiszem el, kurvára passzolunk egymáshoz. Kimászik a lábam alól és hátam mögé kerül, pózomon nem változtatva térdepelek az ágyon.
- Mi olyan vicces? - dörmögi a fülembe, miközben merevedését belém mélyeszti. Állatias morgás hagyja el ajkait, mikor megérkezik barlangomba.
- Imádom a szexet veled! - tudatom vele kuncogásom tárgyát.
- Hát még én. - leheli nyakamra, majd őrölt hévvel kezd mozogni. Megmarkolja mellem, én pedig rátartok, erősen kapaszkodom az ágytámlába, mert túlságosan heves, félek, hogy lefejelem a falat.
Tökéletesen passzol mérete, és rohadtul élvezem, hogy durva.
Pózt váltunk és a hátamra fektet, a lábaimat a nyakába kapja, hevessége nem hagyott alább. Bámulom, izgató a szemébe nézni, miközben keményen dug.

A RÉM  /Befejezett/Where stories live. Discover now