Erőszakos tartalmak!
Hoseok
Két nap telt Raylai akciója óta, de hiába kutatunk utána, nem találjuk, egyszerűen felszívódott, akár hány embert állítok elő, senki nem tud semmit, vagy inkább vállalja a halált, de nem beszél. Jeon őrjöng, nem képes uralkodni magán, hogyan is tehetné, ő a mi vezetőnk és így elbántak vele, nem képes megemészteni, legalább is még Raylait kézre nem kerítjük biztos nem. Az sem segít a dolgon, hogy nem tudta megbeszélni Isabellel a dolgot, a lány látni sem kívánja, bezárkózott a szobájába és valószínű újabb bosszút forral. Nem lesz ennek jó vége, ebben biztos vagyok.
Mivel Raylait nem sikerül felkutatnom, ezért Jeon folytatja a leszámolást, gyilkos vágyait kielégíti. Legújabb foglyaink a három klán feje, akik Raylai oldalára álltak, amit rosszul tettek, nagyon rosszul.
A Poseidonba viszem őket, Amarin Faisal, Bui Orton, Kasem Adil, kicsit megdolgozzuk őket nagy medvével, hogy a gőzt kieresszük. Nincs is jobb módja, egy áruló ember vérének látványa, megkönnyebbülést hoz.
Megérkezik Jeon, elképedve figyelem mennyire nyugodt, az elmúlt két napban, nem ezt tapasztaltam. Elégedett vagyok, hogy visszatért higgadtsága.
A kihallgató terembe viszem Jeont, ahol már várja a három klán feje, kissé megtörve, de annál izgatottabban.
Komótosan helyet foglal az asztal másik végében, és ugyanezzel a mozdulattal feltűri az ingjét. Büszkén figyelem minden mozdulatát, ez az én chapóm, pontosan olyan, mint hajdanán.
- Tudjátok, miért vagytok itt. - ridegen jelenti ki, miközben elővesz egy cigarettát és meggyújtja aranybevonatos benzines gyújtójával, majd finoman engedi ki ajkai között a füstöt.
- Eljött az időnk, hát tedd meg. - Kasem nyugodtan szólal meg. Nem fél bőven benne van már korban, sok mindent megélt, tudja mi vár rá, ha beszél, ha nem, a vége ugyanaz lesz, de ezt társairól nem mondhatnám el. Amarin és Bui fiatalabb és az egójuk is túl nagy, még hisznek a mesében, hogy kijuthatnak innen élve.
- Az embereim már keresnek, felgyújtják az egész szaros szállodát. - vicsorogja Bui.
- Legyen úgy, - biccent Jeon. - de veletek együtt ég porrá, ez a szaros épület.- Jeon nem leszel sokáig hatalmon, neked már befellegzett. - fenyegeti tovább Bui, miközben felszívja orrában a vért.
- Mondja ezt az, akinek jelen pillanatban rajtam múlik az élete.
- A családom nagy és erős, nem fogja elnézni, ha megölsz. - folytatja Bui.
Jeon ajka szegletébe aljas mosoly derül, miközben gyilkos fény csillan szemeiben. Ismerem ezt a nézést, tudom a dolgom.
Az asztalra rakom a bőr szerszámtartót, majd szépen kibontom előtte. Mindenféle finomság megtálalható benne.
Jeon végig gusztálja a csinos fémdarabokat, az ujjait táncoltatja rajtuk, majd megáll az egyiken, felpillant Buira, figyeli milyen reakciót vált ki belőle. Boi kemény fickó, biztosan fél, de egyelőre jól leplezi. Jeon végül egy szeghúzókalapácsot választ. Lassan kihúzza körbe fogott gyüréjéből, majd összehajtja az agyagot.- Soha nem tűrtem, ha fenyegetnek, azt gondoltam, hogy az emberek ezt tudják, de nem, folyton találkozom olyannal, aki semmibe veszi érzéseimet és fenyegetni próbál. - higgadtan beszél, majd látványosan szívja be a levegőt. - Ajs. - sziszegi, miközben ingatja a fejét.
Nem kell mondania, Buihoz lépek és eloldozom, majd kezét az asztalra szorítom, Jeon pedig nem tétovázik, lesújt a középső ujjára, majd megismétli a műveletet a mutatóujjara csap, és ismét meglebegteti kalapácsot. Még ő nyugodtan, elégedetten ül a helyén, addig Bui üvölt, mint a fába szorult féreg, kapkodja a levegőt, a székre kell taszítanom, hogy a fájdalomtól ne ugráljon. Nem csodálom, a csoda kis szerszám ujjcsontjait eltörte, amik átszakították bőrét, véresen merednek a plafon felé. Másik két árulón egyre kivehetőbb a félelem, de még mindig tartják magukat.
YOU ARE READING
A RÉM /Befejezett/
FanfictionBts ff, de ne tántorítson el senkit. Fizikai bántalmazást tartalmaz. Aki nem bírja a vért, az erőszakot, a gyilkosságot, a brutalitást, az erotikát annak nem ajánlom, mindenki másnak jó szórakozást.😉 Jeon Kegyetlen gyilkosnak tartották, aki rutins...