Jeon
A mai találozó Huan Si Kai-al remélem eredményes lesz. Mostanába egyre több a problémánk a kisebb gengszterekkel . És nem csak azokkal, a nagyobb maffiai családoknak is szemet szúrt, hogy túl nagy a terjeszkedésünk. A legtöbb problémánk az oroszokkal van pedig eddig jó piacnak bizonyult, de mióta Sergej Ivanovics Beljaviszkij átvette az uralmat, nem tudunk megegyezni. A hazai kisebb csoportok, pedig egyre gyakrabban törnek be a területünkbe. Itt van ez a védelmi pénz beszedés, a múlt héten pedig a területünkön árulták a drogot, ráadásul a rendőrséggel is gubanc van. Helyére kell tennem a dolgokat. De ma egy jó kis puszta kezes boxmeccsen levezetem felesleges energiam, Huan Si Kai szereti az efféle véres harci játékokat és én sem vetem meg.
A gondolataim pedig egyre aggasztóbbak, nem hiányzik az életemből egy nő. Túlságosan gyenge voltam a közelében, ezt nem engedhetem meg magamnak.Hoseok barátom megérkezik és gorilláimmal együtt az alvilág mélyébe indulunk. Bankok sötét útcái egyáltalán nem nevezhető biztonságosnak. Fegyver az elengedhetetlen, jó ha mindig kéznél van, még akkor is ha te irányítod az egész szervezetet, sosem tudhatod, hogy ki szúr hátba, még a saját családodban sem bízhatsz, és ha bennük nem, akkor kiben? A család az alapja az egésznek.
A család!
Hűséges barátaimban eddig még nem csalódtam.A vörös negyedben az egyik gogo bár alatt található az egyik legjobb szórakozó hely, amit még a rendörség nem fedezett fel. Az alvilág rémei itt összegyűlnek, szívják a kubai szivarjukat, miközben szebbnél szebb lányok rajongják körbe őket.
Üzleteket kötnek, kártya partikat rendeznek és illegális boksz meccsek helyszíne is.
Sötét lépcső vezet le a gengszterek világába. Egy falba mélyesztett ajtó állja utunkat, amin csak egy aprócska nyílás tudatja, hogy ez egy bejárat. Haider megkopogtatja a fém kis rést, amin egy gorilla mély hangja érdeklődik a jelszó iránt, az oroszlán bemondja a kódot: fi laea leüxd, annyit tesz tűz és vér. Az ajtó nyitódik, a két méter magas, kétajtós szekrény, talán még Haidert is lepipálja félelmet keltő kinézetével.A sötét folyosó után egy bár szerű helyiségbe érkezünk, ami finoman a régi időket idéző hangulatos szórakoztató helynek tűnik, a különbség csak az, hogy a színpadon, nem hírnévre vágyó énekesnők illengetik magukat, hanem transz férfiak, akiknek külseje épp oly lenyűgöző, mint nő társuknak, a hangjuk már kevésbé, de azért van némelyiknek tehetsége.
Kerek asztalok a színpad előtt elterülve. A terem eléggé termetes. A felszolgáló fiúk apró ruha darabokban szolgálják fel az alkoholt. A levegőt elárassza a füst és a whisky bűze.Ebben a körökben a whisky egy fajta státusz ital, és a szivar is elengedhetetlen, bár én egyiket sem kedvelem igazán.
Egy két szárnyas plafonig érő ajtó vezet egy másik helyiségbe, valamivel szolidabb, mint az előző, és itt az italt és a szórakozást a lányok szolgáltatják. Ahogy végig nézek a felhozatalon, a lányok java alig múlt el 16. A drogtól aléltan világukat nem tudó gengszterek csorgatják nyálukat a kislányokra, és nem hiába, ha mélyen a zsebükbe nyúlnak megkaphatják őket.
Újabb lépcső vezet lefelé, ahol ismét egy ajtó állja utunkat, ezen is könnyedén bejutunk, az ajtó mögött elénk tárul a placc közepén a ring, amit sokszor igénybe vettem fiatalkoromban. Körülötte lelátó szerüen néhány sorban székek terülnek el, hogy mindenki biztosan láthassa a ringben folyó eseményeket.- Chaopho, már Huan Si Kai vár. - lép elém Yoongi.
Ezt már szeretem, ha üzleti partner pontos.- Vezess oda hozzá! - utasítom barátom.
Yoongi, a mesterlövészem és a bérgyilkosom egyben. Halk és hatékony ez jellemzi leginkább. Az ölés 1000 fajtáját ismeri, lelkiismeret furdalás nélkül teszi el az áldozatát láb alól, nyomot nem hagyva maga után. Az alvilág jól ismeri nevét, ahogy a rendőrség is, de bizonyítani a létezését még nem sikerült. Olyan, mint egy kaméleon, soha nem tudhatod, hogy épp hogyan néz ki, és soha nem lehetsz biztos abban, hogy épp nem te vagy a következő áldozata.
Most épp szőke a haja egészen ezüstös, hátul hosszabra hagyva. Az öltöny nem az ő viselete, inkább részesíti előnyben a fekete farmert, fekete polóval, a sötétben, igy könnyebben beolvad az éjszakába.
YOU ARE READING
A RÉM /Befejezett/
FanfictionBts ff, de ne tántorítson el senkit. Fizikai bántalmazást tartalmaz. Aki nem bírja a vért, az erőszakot, a gyilkosságot, a brutalitást, az erotikát annak nem ajánlom, mindenki másnak jó szórakozást.😉 Jeon Kegyetlen gyilkosnak tartották, aki rutins...